Eurowizja i Liga Mistrzów, najchętniej oglądane w sezonie 21/22

Eurowizja i Liga Mistrzów, najchętniej oglądane w sezonie 21/22




W sezonie 2021/22 publiczność była świadkiem wielkich wydarzeń roku na RTVE. Najchętniej oglądanym ze wszystkich kanałów, prawie 8 mln widzów, było głosowanie na Eurowizję i finał Ligi Mistrzów. Ponadto publiczne kanały i platformy radiowe i telewizyjne były standardem dla głównych wydarzeń informacyjnych, sportowych i rozrywkowych, z zasięgiem, w którym dominowały usługi publiczne i wysokiej jakości dziennikarstwo.

RTVE było punktem odniesienia, jeśli chodzi o rozrywkę dla publiczności, z takimi klasykami jak Eurowizja czy nowy Benidorm Fest, który w swojej pierwszej edycji stał się #ElFestivalQueQuéMujer. Emocje są również silne w przypadku mistrzów lub drużyn piłkarskich mężczyzn i kobiet dzięki ekranom RTVE. A jeśli potrzebne były informacje, dokładność i analiza, RTVE był pierwszym wyborem w najważniejszych momentach.

Benidorm Fest i Eurowizja

Asman błyszczy w tym sezonie wśród programów rozrywkowych.


Festiwal Benidorm był liderem własnego okresu

W styczniu pierwsza edycja Festiwal w Benidormie Uzyskał średnio 16,5% udziału. Wielki finał zgromadził blisko 3 miliony widzów (21%), a w pewnym momencie miał ponad 6,5 miliona obserwujących i był niekwestionowanym liderem w swoim czasie. Wpływ rozprzestrzenił się na sieci społecznościowe dzięki #BenidormFest as popularny temat na całym świecie i trendy w 23 krajach.

Sukces podwoił się w maju z finałem Eurowizji 2022, najchętniej oglądanym w ciągu ostatnich 14 lat i transmisją z największą oglądalnością w sezonie: 6 835 000 widzów, 50,8%, co wzrosło do 7 942 000 i 61,3% w głosowaniu. . Tak jak #Eurowizja popularny temat Globalizm.

Boże Narodzenie nadal jest kolejnym wydarzeniem, które można przeżyć w RTVE, z loterią świąteczną i loterią dla dzieci, po której następują głównie La 1; Lub programy rozrywkowe, takie jak ten w Wigilię, kiedy La 1 znalazł się na szczycie największego przedziału czasowego i późną porą nocy Ze specjalnymi programami „Telepasión”, „Kolejny rok” z Aną Torroją, „+ Aitaną” i „Viaje al Centro de la tele” lub sylwestrową, z programami takimi jak „Christmas Story” lub „Happy 2022”, które Zdobył około 3,5 miliona widzów na szczycie swoich miejsc nadawczych. „Sylwestrowe przyjęcie” znalazło się na szczycie listy transmisji i czterokrotnie zwiększyło swoją bezpośrednią konkurencję.

„MasterChef” to jeden z najbardziej lubianych formatów RTVE, z doskonałymi danymi na temat Celebrity, którego obserwujący na szóstym miejscu miał średnio 2,1 miliona obserwujących, 20,1% i prawie 6 milionów kontaktów. Jest to najczęściej oglądany program telewizyjny oparty na opóźnieniu. Za nim następuje dziesiąta edycja formatu dla dorosłych, z 1641 000 widzów i 14,6%, która wzrasta do 2 102 000 i 17,2% po dodaniu widzów odroczonych.


„MasterChef” to najczęściej oglądany przełożony program

Relacja z San Fermín 2022 była również bardzo imponująca, z globalną oglądalnością 1 414 000 widzów i 66,9%, bardzo podobną do ostatniej edycji z 2019 roku.

Sentyment sportowy jest testowany na RTVE

Piłka nożna widziała wielkie emocje na RTVE, z Finał Ligi Mistrzów mężczyzn Pomiędzy Liverpoolem a Realem Madryt największy sukces publiczności: ponad 7,7 mln i 52,8%. Jest to najchętniej oglądany finał od 2014 roku i najchętniej oglądany mecz piłki nożnej w La 1 od maja 2015 roku.

The drużyny piłkarskie Sprawili nam ogromną sportową radość i publiczność: Hiszpania-Francja finał drugiej edycji Ligi Narodów UEFA (6,4 mln i 42,1%), Hiszpania-Czechy w III Lidze Narodów UEFA (4 175 000 i 32,7%) czy mecz eliminacyjny Hiszpania-Szwecja The World w Katarze (ponad 6,5 miliona i 37,5%) to główne atrakcje męskiej drużyny. Ze swojej strony kobieca drużyna pobiła wszystkie historyczne rekordy swoich kibiców w Mistrzostwach Europy, zwyciężając w meczu ćwierćfinałowym między Anglią a Hiszpanią: ponad 2,4 mln widzów i 23,3% udziału.

Wielkie powitanie! Igrzyska Olimpijskie w Tokio W RTVE: 66,6% populacji Hiszpanii, 30 424 000 widzów podłączonych przez telewizję, 1 249 000 oglądało wyłącznie w RTVE Play.

Media: Od wulkanu La Palma po szczyt NATO

w tym sezonie, Z naszego newslettera co miesiąc łączy się około 28 milionów osób, czyli o 1,5 miliona więcej miesięcznie niż następna opcja medialna. Ponadto RTVE jest pierwszym wyborem, aby dowiedzieć się o najważniejszych wydarzeniach roku:

za AErupcja wulkanu na La Palma19 września TD2 wprowadziło i rozszerzyło swoją transmisję, rejestrując 2 176 000 widzów, 16,6% i 8,5 mln kontaktów, przekraczając swój przedział czasowy. Publikacja utrzymywała się w ciągu trzech miesięcy trwania erupcji, ze szczególnym uwzględnieniem specjalistów RTVE na Wyspach Kanaryjskich.

Kastylia i Leon Wybory odbyły się w lutym, z dwoma głównymi nominacjami: 31 stycznia pierwsza debata, zorganizowana przez RTVE, była liderem w Kastylii i León ze średnią 157 000 obserwujących i 18%. A w dniu wyborów 13 lutego ze specjalnym „13F, Kastylia i Leon decyduje”, który przekroczył milion widzów w całym kraju i osiągnął średnio 105 000 obserwujących i 13,9% w Kastylii i Leon.

W czerwcu kolejna data wyborów odwołanych przez RTVE: Wybory w Andaluzji. RTVE zorganizowało pierwszą debatę kampanii 6 czerwca, przy średniej oglądalności w Andaluzji 457 tys. widzów, 17,6%, i jeżdżących nocą. 19 czerwca ponad milion osób w całym kraju obejrzało liczenie i analizę wyników na RTVE.


Debata między kandydatami z Andaluzji była liderem w społeczeństwie

The 24-godzinny kanał Otrzymuje 1,1% na sezon: wzrost o jedną dziesiątą w porównaniu z poprzednim sezonem, najlepszy wynik od 2019-20 i drugi najlepszy wynik w historii. „La Noche en 24 Horas” zakończył swój drugi najlepszy sezon w historii, najwyższy od czterech lat (182 tys. widzów, 1,5%).

Oprócz tych ilościowych sukcesów, RTVE osiągnęła inne jakościowe osiągnięcia i publiczne uznanie za swój wyjątkowy zasięg: upadek Afganistanu; specjalne wiadomości na 20. rocznicę 11 września; analiza dziesięciu lat od zakończenia ETA; rozmieszczenie na granicach Ukrainy i Polski; relacja ze szczytu NATO w Madrycie, za co RTVE otrzymało gratulacje od NATO; 25. rocznica porwania i zabójstwa Miguela Angela Blanco; Albo niedawny TD2 z Estremadury z powodu fali pożarów.

Jakość kinowa i fantasy

RTVE nadal stawia na dobrą fikcję w Godziny szczytu Od La 1, z prestiżowymi produkcjami, które znalazły się wśród 10 najczęściej oglądanych produkcji w telewizji z opóźnieniem:susza’ (270 tys. widzów), Jestem wdową. gra’ (264000), ’powiedz mi… '(242,000),’On uderza’ (231000) i film telewizyjny Z ’puzzle Laury (379 000).

Ponadto w tym sezonie RTVE wyemitowało 51,1% filmów oglądanych w telewizji, co oznacza wzrost do 87,7%, jeśli mowa o kinie hiszpańskim. La 1 osiągnął 7 miejsce w pierwszej dziesiątce w rankingu najchętniej oglądanych filmów fabularnych sezonu, z „Tie 3” na czele (ponad 2,3 mln i 16,5% w La 1). Również w tej kolejności jest ’Mistrzównajchętniej oglądany hiszpański film sezonu, z prawie 1,6 mln i 15,3% w La 1. W La 2 hiszpańskim filmem z największą liczbą widzów był „Los santos niewinne”, z 842 000 widzów i 6% 6.

Kultura i usługi publiczne w La 2

Widzowie znajdują swoje niszowe przestrzenie w La 2 i pozostają wierni znakom rozpoznawczym sieci: kinu, kulturze, unikalnym przestrzeniom użyteczności publicznej i niektórym z najpopularniejszych programów telewizyjnych.

Najczęściej oglądanym w tym sezonie w La 2 był sylwestrowy program specjalny „Cachitos”, z 1 853 000 widzów i 13,6% udziałem. Również świetne rekordy dla „Poznaj i Zarabiaj”, który osiągnął 967 000 obserwujących na poziomie 8,8%. W programie filmowym klasyki takie jak „Doktor Żywago„(872,000 i 7,1%)”Zgadnij kto przyjdzie dziś wieczorem(854.000 i 5,6%). Miłą niespodzianką dla publiczności był koncert Fito i Fitipaldis z San Mamés w czerwcu ubiegłego roku z udziałem blisko 600 000 widzów, 6% udziału i około 3,4 mln kontaktów.

Sezon 1 RTVE Play

RTVE Play zamyka sezon 2021/22 narastająco 330,6 mln odsłon i 130 mln godzin konsumpcji audio i wideo, Co dramatycznie podwaja (+114%) godziny zużycia w poprzednim cyklu.

Częsty dostęp do platformy wideo i audio RTVE zwiększył się: Średnio 586 670 unikalnych użytkowników dziennie i 7,4 miliona odwiedzających miesięcznie. W maju liczba ta wzrosła do 10,3 mln w przypadku Eurowizji i finału Ligi Mistrzów. To ostatnie jest najczęściej obserwowanym wydarzeniem na żywo w RTVE Play z 1,8 milionami wyświetleń od 718 000 widzów.

Sezon RTVE Play kończy się 2,36 mln zarejestrowanych użytkownikówo milion więcej niż zgromadzono we wrześniu 2021 r.

The 5 najlepszych treści wideo na żądanie Zajęty przez „Masterchef Celebrity”, hiszpański portal kinowy We Cinema, Eurowizja, „Obsługa i ochrona” oraz „Cuéntame…”, natomiast Najczęściej oglądane w sezonie To występ Chanel w Eurowizji, który zbiera 1,4 miliona wyświetleń od ponad 1 miliona użytkowników.

The Ekskluzywna oferta od RTVE Playktóry odpowiada za ponad 8% całkowitej konsumpcji, jest prowadzony przez program partnerski XTra „Masterchef Celebrity” i filmy fantasyMerly,zdobyć’ takTłuszcz’z Playz. Oprócz tego inne powszechnie śledzone historie, takie jak „Poldark takDorels’, który dopełnia najchętniej oglądany sezon.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *