Expo ANTAD: wydarzenie powraca do Guadalajary i ma na celu ożywienie gospodarki

Expo ANTAD: wydarzenie powraca do Guadalajary i ma na celu ożywienie gospodarki

Po raz kolejny po katastrofie wywołanej wirusem Corona i po raz pierwszy bez użycia obowiązkowych masek na twarz, Expo ANTAD y Alimentaria w 39. edycji powraca do obiektów Expo Guadalajara.

Prezes Expo ANTAD Vicente Yañez wyjaśnił, że ta wystawa, która odbędzie się w dniach 17-19 maja 2022 r., będzie miała kształt motoru ożywienia gospodarczego po rewitalizacji dokonanej w 2021 r., powiedział, to szansa na generowanie inwestycji i możliwości rozwoju , Zarówno dla mikro, małych i średnich firm, jak i dla dużych firm, które stały się jednym z najważniejszych narzędzi meksykańskiej gospodarki.

„To, co musimy zrobić, to wszyscy zgodzić się na tworzenie polityk publicznych, które pomogą zatrzymać i przyciągnąć inwestycje, zarówno krajowe, jak i zagraniczne, i musimy wysyłać wiadomości o praworządności i zaufaniu, aby inwestycje, które mamy w Meksyku, pozostały i były w stanie przyciągnąć więcej Te inwestycje przynoszą nam wzrost gospodarczy, rozwój kraju, a wraz z nim dobro wszystkich” – via Yanez Sulua.

Z tego powodu na Expo ANTAD y Alimentaria 2022 będziesz mógł pomóc zarówno uczestnikom, jak i wystawcom, aby Potrafi ponownie tworzyć nowe firmy i dostawców, wprowadzać nowe produkty i wymieniać informacje Pozwoli im uczyć się i stosować najlepsze praktyki, nowe technologie oraz specjalistyczne szkolenia dla handlu detalicznego, łańcucha dostaw i sektora spożywczego.

W 2020 r. ze względu na sytuację kryzysową związaną z koronawirusem nie było możliwości osobistego odbycia targów Antad Expo, a w 2021 r. odbywały się one ze zmniejszoną przepustowością.Wystawiło się 600 firm. W 39. edycji na powierzchni 55 000 metrów kwadratowych swoje produkty i usługi zaprezentuje 1100 firm.

Wśród nich są wystawcy z 25 krajówktórzy będą dążyć do wprowadzenia swoich produktów na rynek meksykański: Niemcy, Argentyna, Belize, Brazylia, Kanada, Chiny, Korea Południowa, Ekwador, Hiszpania, Stany Zjednoczone, Filipiny, Grecja, Gwatemala, Holandia, Indie, Indonezja, Włochy, Polska, Portugalia i Wielka Brytania Czechy, Rosja, Sri Lanka, Tajlandia i Turcja.

Oczekuje się, że w ciągu czterech dni tego wydarzenia weźmie udział ponad 37 000 odwiedzającychczyli nieco ponad dwukrotnie więcej niż w jej ostatniej wersji 17 tys., która miała miejsce w październiku 2021 r., a według Yañeza Solloa szacuje się, że transakcje dokonane podczas tego wydarzenia wygenerują około 14 mln pesos.

Prezes EXPO Antad i Almentaria 2022 Będzie również oferować alternatywne aktywnościtakich jak program konferencji Retail Talks, w którym ponad 30 prelegentów wygłosi prelekcję na tematy związane z transformacją cyfrową, łańcuchem dostaw, zrównoważonym rozwojem, mediami i marketingiem, rozwiązaniami logistycznymi, trendami cyfrowymi i operacjami handlu detalicznego.

Trendy gastronomiczne i mix zaprezentują się także w Food Connections, a drobni producenci w ANTAD.biz będą mogli nawiązywać połączenia z dużymi sieciami handlowymi poprzez system umawiania spotkań.

Dla prezesa Expo Guadalajara Federico Díaza jest to jedna z najważniejszych wystaw tych targów ze względu na poruszany temat, jakim jest handel i inwestycje, a także obecność wystawców i zwiedzających, którzy będą naciskać, by dotrzeć jego celem było przyjęcie 1,5 miliona ludzi na różnych imprezach w 2022 roku, czyli blisko dwa miliony osób odwiedziło tereny targowe w 2019 roku, przed wybuchem pandemii.

Po raz kolejny Meksyk jest krajem gościnnym tego programu. Podmiot będzie w nim obecny z 80 platformami reprezentującymi 40 gmin podmiotu, na których promowane będą typowe i innowacyjne produkty regionu, takie jak kukurydza, kakao, amarantus, sery ręcznie robione, kawa i inne, zapowiada dyrektor handlu stanu Meksyk, Juan Pedrozo.

Jeśli chodzi o nowe preferencje konsumenckie nabywców i wdrażanie technologii, aby dostarczać preferowane przez nich produkty, dyrektor generalny ds. operacyjnych ANTAD, Ignacio Tato, zapowiedział, że kwestie te zostaną poruszone na jej flagowej konferencji, która odbędzie się jutro rano we wtorek. . Wskazała, że ​​zostanie ogłoszone, co dzieje się na rynku, jak zmieniła się konsumpcja, kim są nowi konsumenci i jak myślą.

Podczas konferencji prasowej obecna była również Dyrektor ds. Komunikacji Legislacyjnej w firmie Antad, Monica Linero.

Guadalajara została uznana za jedno z 12 najlepszych miast, które można spotkać na świecie

Dyrektor generalny Guadalajara Bureau of Conventions and Visitors (OFVC), Gustavo Stuverture, poinformował na tej konferencji prasowej, że Guadalajara została w ostatnich dniach uznana za jedno z 12 najlepszych miast na świecie dla przemysłu spotkań.

W ten sposób, powiedział, Guadalajara znajduje się na liście BestCities Globas Alliance, międzynarodowej sieci wiodących międzynarodowych ośrodków konferencyjnych, na równi z takimi miastami jak Berlin, Kopenhaga, Dubaj, Houston, Madryt, Singapur i Tokio.

„Z Ameryki Łacińskiej jest tylko jeden, i to tylko Guadalajara, ale jest to osiągnięcie nie tylko celu, ale także łańcucha wartości obejmującego naszych klientów, takich jak ANTAD, nasza infrastruktura, gdzie Expo Guadalajara jest wisienką na torcie , a ponieważ wszyscy się zgadzamy, Guadalajara jest zgodna – powiedział dyrektor OFVC. Bez wątpienia uczciwe miasto.

Na tę wystawę Stuvert Bochlon wskazał, że zarezerwowanych zostanie łącznie 12 000 pokoi na noc, co jest również korzyścią ekonomiczną dla miasta.

Dodał: „Święcimy, że mamy ANTAD z nami w ożywieniu gospodarczym, a dobrą wiadomością jest to, że przestaliśmy porównywać się do 2021 r., ponieważ przekroczyliśmy 97% w 2021 r. Teraz wyzwaniem jest ponowne porównanie się z 2019 i 2018 r.” Kierownik OFVC.

Jim

Wątki

Przeczytaj także

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *