ExpoAmazónica 2022: Kupujący z Ameryki Północnej, Europy i Azji na konferencji eksportowej | Aktualności

Komitet Promocji Eksportu i Turystyki Peru (PromPerú) potwierdził obecność ważnych nabywców z Ameryki Północnej, Europy i Azji w okrągłym stole dla swojej działalności eksportowej, którą poprowadzi w ramach ExpoAmazónica 2022, najważniejszej wystawy w regionie Amazonii . , którego gospodarzem w tym roku jest Narodowy Uniwersytet Toribio Rodríguez de Mendoza de Chachapoyas.

Przedsiębiorcy i inwestorzy ze Stanów Zjednoczonych, Włoch, Polski, Korei Południowej, Tajwanu i Rosji spotkają się w piątek 19 sierpnia w godzinach 9:00-18:00 z blisko 50 eksporterami z Amazonii, Loreto, San Martín, Regiony Ucayali i Madre de Dios i Huánuco, które zaprezentują swoje najlepsze wyniki w sektorze, zwłaszcza w sektorze agrobiznesu.

W ten sam sposób, w czwartek, 18 sierpnia, w godzinach od 14:00 do 19:00, w Bibliotece Uniwersyteckiej Chachapoyan odbędzie się Konferencja Biznesu Turystycznego ExpoAmazónica, w której na zaproszenie PromPerú weźmie udział 10 krajowych kupców. , którzy będą dążyć do zamknięcia zobowiązań handlowych z 35 wystawcami z regionów Amazonas, San Martin, Loreto, Ucayali, Huanuco i Madre de Dios.

Ponadto, jeśli chodzi o turystykę, łącznie 10 touroperatorów z rynku Limy wybierze się na wycieczkę orientacyjną do regionu Amazonii, aby poszerzyć swoją ofertę sektorową o atrakcje i doświadczenia turystyczne tego ważnego miejsca w kraju. Klienci ci spotkają się z 35 wystawcami z regionów Amazonas, San Martin, Loreto, Ucayali, Huanuco i Madre de Dios.

Wycieczka obejmie szereg działań, takich jak interakcja z ceramiką społeczności Huancas, zwiedzanie doliny Sonche i podziwianie punktów widokowych Huanca Urco i Luya Urco; Plus podróż alternatywną trasą do Kuelap i spływy kajakowe rzeką Utcubamba.

Ponadto będą mogli cieszyć się tańcami Galca Grande, odwiedzać firmy tekstylne i gastronomiczne, odwiedzać wodospad Yumbilla i pływać kajakiem, między innymi.

Należy zauważyć, że minęło 10 kolejnych lat, odkąd PromPerú stało się częścią ExpoAmazónica, zapraszając międzynarodowych kupców z różnych krajów, którzy uczestniczą w Okrągłych Stołach Biznesowych, aby osiągnąć i/lub promować umiędzynarodowienie regionalnych firm.

Podczas ostatniej edycji targów, które odbyły się w Loreto w 2019 r., kwota wynegocjowana na tej platformie transakcyjnej wyniosła 1,3 mln USD, przy 12-miesięcznych zobowiązaniach 11,2 mln USD, co daje łącznie 12,5 mln USD. . dolarów.

Więcej o andyjskim:

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.