Extenda organizuje spotkanie biznesowe w ramach imprezy górniczej w Hali Mining & Minerals

Junta de Andalucía zorganizowała misję handlową w celu promowania umiędzynarodowienia andaluzyjskiego sektora wydobywczego w ramach Hali Górnictwa i Minerałów (MMH). Odbywające się w dniach 18-20 października w Palais des Expositions and Congresses w Sewilli (VIPES) wydarzenie jest wzorcowym wydarzeniem dla branży, która znajduje się w najlepszym historycznym momencie eksportu, osiągając 4294 miliony między styczniem a sierpniem 2021 r. wzrost o 20,4%, co czyni Andaluzję drugą co do wielkości społecznością w sprzedaży zagranicznej.

Akcja, która została zorganizowana przez Extenda, spółkę publiczną zarejestrowaną w TRADE, na rzecz rozwoju i wprowadzenia nowych kanałów biznesowych dla andaluzyjskiego sektora wydobywczego, dla wyselekcjonowanej grupy profesjonalistów z firm wysokiego szczebla z sektora wydobywczego z różnych krajów oraz liderów opinii, była prezentacja andaluzyjskiego przemysłu wydobywczego oraz produktów i usług, które dostarcza dla firm poszukiwawczych i wydobywczych.

To spotkanie biznesowe w MMH powstało jako silne zaangażowanie w internacjonalizację andaluzyjskich firm wydobywczych. Udział wzięło 14 zagranicznych uczestników z 10 krajów z czterech kontynentów: Turcji, Uzbekistanu, Iranu, Chile, Indii, Polski, Peru, Maroka, Kazachstanu i USA.

Podobnie w nominacji wzięło udział 10 andaluzyjskich spółek górniczych, które miały okazję prowadzić różnorodną działalność m.in Sieci Z międzynarodową delegacją pod MMH. Działania te obejmowały wiele „prezentacji” (prezentacji) gości zagranicznych oraz firm z gminy. Podobnie międzynarodowa delegacja miała możliwość odbycia spotkań B2B z poszczególnymi firmami uczestniczącymi w MMH, za pośrednictwem platformy internetowej organizacji wystawienniczej.

Wśród delegacji handlu zagranicznego znaleźli się liderzy opinii z mediów branżowych ze Stanów Zjednoczonych, Turcji, Peru i Kazachstanu, którzy mieli również okazję spotkać się z firmami i podmiotami takimi jak Port Huelva czy Atlantic Cooper. Wreszcie zagraniczni klienci odwiedzili Muzeum Górnictwa Rio Tinto i kopalnię Peña del Hierro.

Firmy andaluzyjskie

Andaluzyjskie firmy, które w ramach tej procedury złożyły oferty wydobywcze w MMH, pochodzą z Huelvy (Fepeja de Papelería, Enesa Continental, Indutech Solutions, Tepido 3D), Malagi (Geofactory i Torsa), Cordoby (Codimar), Sewilli (Cubicoff, Eastav i DSP Analytics). ). Organizacja tego działania przez Extenda będzie współfinansowana z funduszy UE poprzez PO EFRR w Andaluzji 2014-2020, z wkładem wspólnotowym w wysokości 80%, lub jakikolwiek inny europejski program, który może współfinansować to działanie.

Czwarta edycja MMH zgromadziła branżę górniczą na całym świecie i stała się jedyną tego typu imprezą w Europie. MMH jest organizowane przez AMINER (Stowarzyszenie Firm Badawczych, Wydobywczych, Górniczych, Przeróbczych i Usług Pomocniczych) wraz z FIBES i jest promowane przez Junta de Andalucía we współpracy z Cominroc (Hiszpańska Federacja Skał Przemysłowych i Przemysłu Wydobywczego).

Akcja ta wpisuje się w ramy działań planowanych wyłącznie dla TRADE, za pośrednictwem Extenda, w celu promowania internacjonalizacji sektora wydobywczego w 2022 r., priorytetowego obszaru handlu zagranicznego w regionie. Działania te obejmują uczestnictwo w niektórych z najważniejszych wystaw w branży na poziomie międzynarodowym, takich jak Perumin (Peru) czy Exponor (Chile); Lub organizowanie bezpośrednich misji na interesujące rynki w celu skontaktowania się z importerami, takie jak te, które odbędą się w Iranie i Maroku przed końcem roku.

Sieć miast przemysłowych

W ramach programu zorganizowanego przez TRADE, za pośrednictwem Extenda for International Agents przy okazji MMH, Sieć Miast Przemysłowych została zaprezentowana przez Sekretariat Generalny ds. Przemysłu i Kopalń Ministerstwa Polityki Przemysłowej i Energii.

Sieć Miast Przemysłowych to inicjatywa współpracy między Andaluzyjską Radą Wojskową a Andaluzyjskimi Podmiotami Lokalnymi (FAMP) w ramach „Planu działań na rzecz wzrostu gospodarczego na rzecz nowej polityki przemysłowej w Andaluzji 2021-2022”, której celem jest stworzenie sieci gmin andaluzyjskich zaangażowane w rozwój lokalnego przemysłu i przyciąganie inwestycji dla tego sektora gospodarki.

Projekt ten jest odpowiedzią na zobowiązanie rządu Andaluzji do wdrożenia środków, które zachęcają i zachęcają do zakładania i zakładania przedsiębiorstw produkcyjnych i usług przemysłowych na terytorium Andaluzji, przy udziale lokalnej administracji naszej Wspólnoty Autonomicznej.

Gminy połączone z siecią miast przemysłowych to Bornos w prowincji Kadyks; Cabra, La Carlota, Montilla, Priego de Córdoba i Torrecampo w prowincji Córdoba; La Carolina, Linares i Siles w hrabstwie Jaén; oraz Bollullos de la Mitación, Carrión de los Céspedes, Estepa, Mairena de Alcor i Osuna w prowincji Sewilla.

Liderzy Huelvy, Kadyksu i Almerii

Andaluzyjski przemysł wydobywczy, a tym samym handel zagraniczny jego produktami, jest tak rozpowszechniony w całej Andaluzji, że siedem z ośmiu prowincji wykazało w tym roku dwucyfrowy wzrost eksportu.

Heelva jest wiodącą prowincją, z jednym na trzy euro sprzedanym przez społeczność za granicą (33%), 1,412 mln, 33% całości i niewielki spadek o -0,6% od znaczącego wzrostu odnotowanego w tym samym okresie w 2021 r. 47% . Za nim plasuje się Cadiz, 969 mln, wzrost o 22,6% i wzrost o 27,1%. I Almera 783 mln, wzrost o 18,2%, wzrost o 28,3%. Na czwartym miejscu jest Kordoba, 709 mln (16,5%), która wzrosła o 49%, trzeci najlepszy wzrost; Za nim plasuje się Sewilla 307 mln (7,1%) i ze wzrostem o 51%, drugi najwyższy odsetek; Malaga 70 mln (1,6%) i wzrost o 11,3%. Jian, z 30 milionami (0,7%) iz przewagą 60%, najbardziej rośnie; Granada 14,2 mln (0,3%) i wzrost o 20,8%.

Główne kierunki wydobycia andaluzyjskiego rosną, a Chiny są pierwszym rynkiem z 807 milionami, 18,8% całości i wzrostem o 43%. Za Włochami plasuje się 518 milionów, wzrost o 12,1%, spadek o 16%. I Portugalia, 410 mln, 9,5%, drugi najszybszy wzrost top 10, Przy ponad dwukrotnym wzroście sprzedaży (+111%). Czwartym rynkiem są Stany Zjednoczone, gdzie wyeksportowano 345 mln (8%) i wzrost o 18,6%, następnie Niemcy z 311 mln (7,2%) i wzrostem o 43% oraz Francja 203 mln (4,7%). ) oraz wzrost o 54%.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *