Bcom.udimexPolska firma budowlana, w której Ferrovial ma 50% udziałów, otrzymała zlecenie na przebudowę odcinka torów kolejowych w Polsce za kwotę 1 930 mln zł, co stanowi równowartość 433,3 mln euro.
Poinformowała o tym firma, która poinformowała o tym rynek bkp polski lenny colejo, Przedstawiciel polskiej infrastruktury kolejowej wyjaśnił, że oferta złożona przez Budimex we współpracy z turecką spółką Gulemark była najbardziej konkurencyjna.
Warto zaznaczyć, że do udziału w konkursie zgłosiło się konsorcjum utworzone przez polską spółkę. Interkor i chińskiego społeczeństwa StickolPodobnie jak inne konsorcjum, w skład którego wchodzą dwie lokalne firmy Bor i Tarakia. Ostatecznie jednak zwycięskim wyborem okazał się sojusz Budimexu, wobec braku nagrody końcowej.
Tak będą wyglądać prace rekonstrukcyjne
Jedną z tras, które przebuduje spółka, w której hiszpańska firma budowlana ma 50% udziałów, będzie linia 104. A konkretnie odcinek, który połączy polskie miasta. Limanoa I KlikaniDzieli je około 20 kilometrów i znajdują się 80 kilometrów od Krakowa, jednego z największych miast w kraju.
Według spółki prace budowlane wpisują się w projekt mający na celu poprawę połączenia kolejowego między obydwoma miastami Chabuca I Nowy Sax.
W ramach kontraktu rozważana jest przebudowa stacji. MesynaA także pauzuje Mordarka I Comranis. Projekt obejmuje także budowę nowych torów, wyposażenie linii w sieć trakcyjną oraz modernizację wielu przejazdów kolejowych i urządzeń sterowania ruchem kolejowym.
Planowane są także nowe obiekty inżynieryjne, w tym dziewięć mostów i cztery wiadukty, a także nowy tunel kolejowy o długości około czterech kilometrów. Besarzoa.
Zarządca kolei zidentyfikował 30 miesięcyLicząc od dnia podpisania umowy, terminu zakończenia prac, a w ciągu kolejnych ośmiu miesięcy okresu wymaganego do wydania zezwoleń na eksploatację infrastruktury.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”