FIMI podkreśla powrót zagranicznych gości

Reklama

LETNIE DOŚWIADCZENIE FIMI W swoim najnowszym wydaniu zwrócił uwagę na ożywienie zagranicznych nabywców i otwarcie nowych rynków międzynarodowych.

W tej edycji targów wzięło udział 120 firm LETNIE DOŚWIADCZENIE FIMIorganizowane przez konkurs Targi w Walencji We współpracy z ASEPRI – Hiszpańskie Stowarzyszenie Produktów dla Dzieci Nie zapominając o wsparciu Ewaś s Izba Handlowa w Walencjiktóry pracował w intensywnej kampanii dla zagranicznych nabywców.

W rzeczywistości setki profesjonalistów z Ponad 20 krajów odwiedzili Konkurencjapozwalając markom casualowym na ekspansję i prowadzenie działalności za granicą.

szef KonkurencjaA Alicia JimenoUważa, że ​​ważne jest zwiększanie liczby klientów zagranicznych: Zadeklarował, że „pozwala to markom wyjść poza nasze granice i rozszerzyć działalność” i dodał, że w tym wydaniu otworzyły się nowe rynki.

Podobnie klienci krajowi mogli zapoznać się z zagranicznymi markami i zaopatrzyć się od firm Wyprodukowane w Hiszpanii. szczególnie, 13 marek pochodziło z innych krajów Takich jak Portugalia, Polska, Francja, Włochy czy Wielka Brytania. „To kolejny sposób na rozszerzenie działalności, tylko w przeciwnym kierunku” lustro Jimeno.

szef Vime Kończy mówiąc, że „Czas, aby BabyKid Spain + FIMI, opieka nad dziećmi i moda współpracowały ze sobą, aby zaprezentować kolekcje jesień/zima, które będziemy świętować Wystawa Od 26 stycznia do 28. Moda nie kończy się, gdy przechodzimy obok niej ” zamanifestowały się.

Reklama

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.