Delegacja Szwecji została uznana za pierwsze otwarcie sieci biur międzynarodowych. Niemcy, Belgia i Polska to kraje wybrane na rychłe otwarcie delegacji nowej grupy.
Sprzedaż międzynarodowa stanowi od 70% do 80% sprzedaży firmy w Hiszpanii.
TM Grupo Inmobiliario, wiodąca firma Alicante w sektorze turystyki mieszkaniowej, specjalizująca się w budowie i promocji drugich domów wzdłuż wybrzeża Morza Śródziemnego, opracowała plan ekspansji skoncentrowany na zbliżeniu do rynku międzynarodowego.
Plan ten zakłada otwarcie sieci biur w różnych częściach Europy, na głównych rynkach, na których działa firma. Szwecja jako pierwsza otworzy się w jego realizacji, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie szwedzkiego kupca regionem Costa Blanca i Costa del Sol. W ciągu ostatnich dziewięciu lat stanowił 15% całkowitej sprzedaży międzynarodowej dla TM Grupo Inmobiliario.
To tylko początek. Po Szwecji grupa planuje już lądować na stałe także w Polsce, Belgii i Niemczech. Według historycznej serii TM, sprzedaż międzynarodowa stanowi od 70% do 80% sprzedaży firmy w Hiszpanii.
TM Grupo Inmobiliario pracowała nad tą strategią od miesięcy, cofając się do początku pandemii, kiedy pierwotnie założyła tymczasowe biura, i punktualnie przenosząc się do najbardziej poszukiwanych miejsc obsługi klienta w ich mieście. Biorąc pod uwagę pozytywny odbiór oferty śródziemnomorskiej w tych obszarach, grupa Alicante zdecydowała się postawić na dalszy rozwój, w tym przypadku, wraz z otwarciem nowych delegacji.
Poprzez tę strategię, TM zamierza intensywnie promować swój produkt w krajach europejskich, aby wprowadzić hiszpański produkt do Europy, a tym samym nadal wzmacniać gospodarkę narodową i turystykę mieszkaniową aż do teraz.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”