Francja wzywa Unię Europejską do rezygnacji z Euro 7, aby dać impuls samochodom elektrycznym

Francja wzywa Unię Europejską do rezygnacji z Euro 7, aby dać impuls samochodom elektrycznym

Francja twierdzi, że Unia Europejska Zrezygnować z propozycji regulacyjnej Euro 7, aby dalej ograniczać zanieczyszczenie Do wszystkich samochodów z silnikami spalinowymi. Wszystko to wynika z jego przekonania, że ​​producenci stracą przewagę konkurencyjną i będą mogli przeznaczyć pieniądze na dostosowanie się do przyspieszenia rozwoju pojazdów elektrycznych.

Francuski minister gospodarki i finansów Bruno Le Maire potwierdził w czwartek, że norma Euro 7 oznacza a „bezużyteczne” pieniądze Producenci samochodów przyspieszą rozwój pojazdów elektrycznych i technologii jutra. Francuski minister myśli, że jest lepszy”.Zapomnij o tej regule dla pojazdów termicznych.

Ze swojej strony powiedział Le Maire, który uczestniczył w Dufresne (północna Francja) w inauguracji pierwszej we Francji fabryki akumulatorów elektrycznych do samochodów, gdzie szczególnie skupił się na fakcie, że nikt Do głównych konkurentów sektora motoryzacyjnego na poziomie europejskim należą Chiny i Stany Zjednoczone narzucić coś podobnego do ich producentów.

Stany Zjednoczone przeznaczą 370 miliardów dolarów

„Unia Europejska musi pokazać swoją siłę przemysłową” – podkreślił, zanim odniósł się do tych dwóch. Wielkie wyzwania Który, jego zdaniem, jest wprowadzany do europejskiego przemysłu. Pierwszy pochodzi z Chin ze względu na swoją siłę przemysłową w sektorze pojazdów elektrycznych, ponieważ przoduje na świecie pod względem większej baterii i energii elektrycznej krytyczne minerały konieczne do jego zbudowania.

Drugi pochodzi z USA ze względu na ustawę o redukcji inflacji (IRA), która nakazuje budżet w wysokości ok 370 miliardów dolarów W działaniach wsparcia dla branż związanych z transformacją energetyczną, w tym pojazdów elektrycznych, o ile są one produkowane w tym kraju. Z tego powodu, jak podkreślił francuski minister, „europejska IRA jest niezbędna do obrony naszych przemysłowych interesów”.

Koniec ze sprzedażą samochodów generujących dwutlenek węgla

Komisja Europejska (KE) przedstawiła swoją propozycję Euro 7 w listopadzie ubiegłego roku, aby zaktualizować przepisy, które określałyby limity emisji zanieczyszczeń z pojazdów z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi. Od 2025 do 2035 rokukiedy można sprzedawać tylko nowe samochody, które nie generują dwutlenku węgla.

Propozycja ta spotkała się z bezpośrednim sprzeciwem Stowarzyszenia Europejskich Producentów Samochodów (ACEA), które uważa, że ​​jej wdrożenie kosztowałoby producentów między sobą. Czternaście razy więcej Według szacunków Komisji Europejskiej to około 2000 euro więcej za każdy samochód osobowy lub ciężarowy wyposażony w silnik spalinowy.

Hiszpania i Rumunia kandydują do centrali Renault

Renaultktóra w najbliższych dniach musi zdecydować, w jakim kraju ulokuje siedzibę swojej spółki zależnej Horse, która będzie zajmować się biznesem pojazdów z silnikami spalinowymi, skrupulatnie czeka Hiszpania Jest sporządzony zgodnie ze standardem Euro 7, ponieważ jest głównym kandydatem na goszczenie tej centrali wraz z Rumunią.

Rumunia, podobnie jak Francja, Bułgaria, Czechy, Słowacja, Węgry, Włochy i Polska, jest częścią bloku krajów, które odrzucają ten nowy standard, ponieważ Odbije się to na inwestycji O prawdziwy cel, jakim jest neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla, i że zaszkodziłoby to europejskiej konkurencyjności.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *