Fútbol Emotion rozbudowuje swoją sieć sklepów, ponieważ nadal rozwija się online. . Multibrandowy sklep specjalizujący się w sprzęcie sportowym do piłki nożnej otworzył swój drugi sklep w Madrycie, czyli w centrum handlowym Plaza Norte w San Sebastian de los Reyes, integrując w ten sposób łącznie dwadzieścia punktów sprzedaży na Półwyspie Iberyjskim.
Nowa strona będzie miała powierzchnię 250 mkw. i będzie zawierała sprzęt piłkarski, taki jak buty, stroje i akcesoria. Podstawą pracy grupy jest: omnichannel, ale głównym celem pozostaje e-commerce; „Naszym celem w tym cyklu jest wzrost w porównaniu z 2019 r. i osiągniemy to we wszystkich kanałach” Evan Abad, dyrektor generalny firmy skomentowałA Balko 23.
Fboltbol Emotion, który swoją karierę rozpoczął pod nazwą Soloporteros, zajmuje się dystrybucją takich artykułów jak buty, rękawiczki, buty do futsalu oraz mundury i akcesoria związane ze sportem.
Fútbol Emotion ma sieć 20 sklepów na Półwyspie Iberyjskim
Podobnie grupa znacząco rozwinęła się w kanale online na rynkach, na których obecnie działa (na Półwyspie Iberyjskim i Europie Południowej). W czerwcu firma otworzyła wybrany e-commerce w Chorwacji, a do końca miesiąca planuje otworzyć kolejny w Polsce. „Mamy międzynarodową wizję, więc w nadchodzących miesiącach otworzymy więcej sklepów e-commerce w innych krajach”, wyjaśnia Abbad.
Kolejną gałęzią działalności firmy, która doświadczyła gwałtownego rozwoju jest: Sporty drużynoweA Pełnienie roli pośrednika pomiędzy klubami a markami odpowiedzialnymi za produkcję swoich strojówi uwolnienie gigantów sprzętu sportowego od kłopotliwego zarządzania. W tej chwili podpisał już kontrakt z RCD Mallorca, który w tym roku powrócił do LaLiga Santander, Elche CF czy SD Huesca.
Fútbol Emotion ma swoją siedzibę w Polígono Plaza de Zaragoza, w budynku z magazynami o powierzchni ponad 6000 metrów kwadratowych i biurami o powierzchni 2000 metrów kwadratowych.. Obiekty te działają od roku. Obroty firmy w 2019 roku wyniosły około 30 mln euro.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”