In-Store Media, hiszpańska międzynarodowa firma zajmująca się marketingiem klientów, mianowała Gerarda Domingo na stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju biznesu na rynki Portugalii, Polski i Filipin.
Ukończył studia na kierunku Technologie Przemysłowe na UPC i uzyskał tytuł magistra Inżynierii Przemysłowej. Gerard rozwijał swoją karierę w Bluecap Management Consulting, Firma doradztwa strategicznego specjalizująca się w sektorze finansowym, gdzie prowadził projekty dla największych hiszpańskich banków.
Polska, Portugalia i Filipiny to trzy strategiczne rynki dla firmy. Biorąc pod uwagę ich wzrost i wagę w grupie. Jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu na Portugalię, Polskę i Filipiny Gerard Domingo będzie kierował projektami rozwoju biznesu spółek zależnych, napędzając ich rozwój poprzez wdrażanie planu strategicznego firmy na każdym rynku.
„Ekspansja międzynarodowa jest kluczowym filarem rozwoju firmy Znajduje to odzwierciedlenie w kontraktach podpisanych niedawno na Filipinach i w Portugalii oraz uruchomieniu nowych torów w Polsce. Podchodzę do tego momentu rozwoju firmy z wielkim entuzjazmem i motywacją, co pozwoli mi na dalszy rozwój zawodowy i przyczynienie się do opracowania planu strategicznego” – skomentował Gerard po jej założeniu.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”