Gerard Domingo dołączył do In-Store Media jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu na Portugalię, Polskę i Filipiny

Gerard Domingo dołączył do In-Store Media jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu na Portugalię, Polskę i Filipiny

In-Store Media, hiszpańska międzynarodowa firma zajmująca się marketingiem klientów, mianowała Gerarda Domingo na stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju biznesu na rynki Portugalii, Polski i Filipin.

Absolwent technologii przemysłowych na UPC i tytuł magistra inżynierii przemysłowej, Gerard rozwijał swoją karierę w Bluecap Management Consulting, firmie doradztwa strategicznego specjalizującej się w sektorze finansowym, gdzie prowadził projekty dla największych hiszpańskich banków.

Polska, Portugalia i Filipiny to trzy strategiczne rynki dla spółki, biorąc pod uwagę ich rozwój i wagę w grupie. Jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu na Portugalię, Polskę i Filipiny Gerard Domingo będzie kierował projektami rozwoju biznesu spółek zależnych, napędzając ich rozwój poprzez wdrażanie planu strategicznego firmy na każdym rynku.

„Ekspansja międzynarodowa jest kluczowym filarem rozwoju firmy, co znajduje odzwierciedlenie w niedawno podpisanych kontraktach na Filipinach i w Portugalii oraz uruchomieniu nowych aren w Polsce. Do tego momentu rozwoju firmy podchodzę z wielkim entuzjazmem i motywacją, co pozwoli mi na dalszy rozwój zawodowy i przyczyni się do opracowania planu strategicznego” – skomentował Gerard po jej założeniu.

Powiązane publikacje

Marta Esperalba dołączyła do In-Store Media jako Head of Innovation and Corporate Communications
Pablo Bolto został mianowany nowym dyrektorem generalnym In-Store Media México

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *