GGTech rozszerza swoją działalność, zagląda w metawers i dociera do Afryki Wschodniej i Północnej

GGTech rozszerza swoją działalność, zagląda w metawers i dociera do Afryki Wschodniej i Północnej

dla Was. Podpis GG Tech RozrywkaMa siedzibę w Dzielnicy CyfrowejRozpoczął swoją podróż z e-sport Rozwijając powiązane projekty i krok po kroku rozszerza swoje linie biznesowe i zakres na poziomie międzynarodowym. W 2022 roku ma nowe plany w ramach tego wzrostu, który mija Nowe Horyzonty na Bliskim Wschodzie, Bliskim Wschodzie i Afryce Północnejaby zwiększyć inwestycje w projekty w metaverse a także zagłębianie się w jej aspekty związane z rozwojem oprogramowanieGry wideo, aplikacje, środowiska wirtualne i wystawy. W szczególności w jednym z tych wydarzeń było pokaz obozu uniwersyteckiego które skupiały się na wielu działaniach związanych z gry i innowacyjność, Alberta MartinaMenedżer ds. Rozwoju Rynkowego GGTech opowiedziało o ewolucji firmy i nowych horyzontach, do których zmierza.

W tym sensie Martin wyjaśnił, że chociaż GGTech to firma, z którą się urodziła SportyA turnieje i turnieje stopniowo rozszerzyły swój zakres walizka działań, takich jak rozwój technologii, która przy wsparciu firmy Dodit jest pionierem w tworzeniu centrum technologicznego współpracującego z takimi firmami jak Nitro Games, producent gier wideo.

Obok, Stopniowo inwestycje rosną w innych środowiskach, takich jak środowisko wirtualne, w którym nie tracą z oczu pracy metawersu. Uruchomili Space Party, które jest przykładem ich drogi do świata tworzenia gier wideo. w We wrześniu firma współorganizowała wydarzenie Amazon Gameergy Mapfre Edition z Ifema Madrid Uruchomili też Amazon Gameergy World, wirtualny świat lub metawersum, które symuluje miasto, różne dzielnice tematyczne, niestandardowe pokoje lub doświadczenia z gier. W rzeczywistości jedną z głównych części firmy jest: Rozwijają duże wystawy i po Gameergy stawiają też na Argentynę, a w sierpniu pojadą do Meksyku. Ponadto obstawiają również kraje europejskie.

Co więcej, proponowane przez nich wydarzenia nie skupiają się tylko wokół gry albo e-sportale także w formie, która ma na celu włączenie koncertów lub promowanie seriali lub treści, które użytkownicy mogą zobaczyć wyłącznie za pomocą wzmacniacz. Podnoszą tę linię także w świecie kina, choć przyznają, że jest to bardziej skomplikowane, bo zależą od konkretnych momentów w promocji czy filmowaniu.

Internacjonalizacja GGTech

plan Internacjonalizacja GGTech rozpoczęła się około dwa lata temu w kierunku rynku Ameryki Łacińskiej. W ramach ekspansji firmy środowisko południowoamerykańskie było pierwszym, do którego dotarły produkty urodzone w Hiszpanii i gdzie dotarły Rozwinęła inne usługi w Argentynie, Chile czy Kolumbii, a także otwiera biuro. Na przełomie 2019 i 2020 roku rozpoczęła się także europejska podróż z Amazonem, najpierw z własnymi projektami dotarli do takich krajów jak Włochy czy Wielka Brytania, potem do Francji, Niemiec, Polski i Turcji gry. W tym roku przygotowują kolejne lądowania w innych krajach.

Ponadto postanowili również zrobić skok na Bliskim Wschodzie, Bliskim Wschodzie, w Afryce Północnej i Działa w Arabii Saudyjskiej, a także w Maroku i Egipcie. „Są to bardzo jakościowe skoki, bardzo ważne nie tylko dla projektu e-sportowego, ale ogólnie dla firmy”, mówi Martín. teraz Postawili sobie za cel dotarcie do Ameryki Północnej, którą uważają za „złożony rynek” I gdzie faktycznie zrobią pierwsze kroki. ten Sponsorzy tacy jak Amazon czy Intel towarzyszą wielu projektom GGTech jest na swojej międzynarodowej drodze.

ten Firma podpisała Umowa z Metro Goldwyn Mayer (MGM)główny produkt W tworzeniu i dystrybucji filmów, seriali i programów telewizyjnych na całym świecie Projektowanie produktów audiowizualnych istotnych dla branży rozrywkowej gry i rozrywka „dookoła świata. W tym sensie oznacza to, że amerykańska firma produkcyjna gBędziesz tworzyć treści, a Alicante chce się nimi żywić. Świat muzyki i wydarzeń będzie również punktem połączenia i potencjalnej synergii.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *