Globo: Nowa strategia biznesowa wpływająca na rynek międzynarodowy

Glob, największy producent i twórca treści w Ameryce Łacińskiej, w 2021 r. wypuścił ponad 10 nowych produkcji, które odniosły ogromny sukces na całym świecie. Produkty te nie tylko umożliwiły jej zwiększenie sprzedaży, ale także zwiększyły jej znaczenie na niektórych kluczowych rynkach dzięki sojuszom strategicznym i wspólnej produkcji. Zgodnie z koncepcją One Globe, skonsolidowała wszystkie firmy dostarczające treści wideo grupy w jedną markę, umożliwiając integrację otwartej telewizji, telewizji kablowej, transmisji na żywo i funkcji cyfrowych. W ten sposób udało mi się zoptymalizować zasoby i zidentyfikować synergię między jednostkami biznesowymi i jedną kulturą na rzecz organizowania pokazów, które służą publiczności przez cały dzień i na różnych platformach.

Dla rynku międzynarodowego ten nowy etap oznacza możliwość oferowania bardziej zróżnicowanych i aktualnych treści, dostosowanych do wymagań nowego konsumenta. Wyróżniają się „wielkie hity”, jak seriale słodka ambicja, wystawiany w Argentynie, Chile, Meksyku, Boliwii, Łotwie, Portoryko i Izraelu, który przeszedł również do historii w USA. Było to fenomenem rankingów prime time dla Univision, z wybitnym występem: Przyciągając 1,5 mln widzów dziennie, znalazł się w czołówce widowni na swojej pozycji wśród kanałów hiszpańskich. W ostatnim tygodniu pozostawał na drugim miejscu w telewizji nadawczej w Ameryce Północnej, wyprzedzając ABCi CBSi NBC s CW Na otwarciu o 22:00. Sukces ten powtórzył w wielu innych krajach, takich jak Argentyna, Chile i Urugwaj, gdzie produkcja była również liderem wśród widzów, a także na Łotwie, gdzie telenowela uzyskała średnio 7,3% w TV3 Life powyżej średniej. Udostępnij Chanel.

Kolejną świetną produkcją, która podróżowała po świecie była telenowela szczęście żyć, transmisja na Teledoce (Urugwaj), który osiągnął wiodącą pozycję wśród przeciętnej widowni w grupie wiekowej 18-49 lat. Fabuła osiągnęła trzecią najchętniej oglądaną etykietę produktu w całym kraju. Jak pokazano w Teletica (Kostaryka), STV (Mozambik); RTC (zielona głowa) , pierwsza sieć (Boliwia); TTV (Polska) i in Odtwórz RTL (Belgia). W Portugalii produkcja była flagowym w swoim czasie i jednym z najczęściej oglądanych programów w płatnej telewizji, co spowodowało 30% wzrost oglądalności na automacie w porównaniu do poprzedniego programu.

Sukces dramatu pozwolił Globo otrzymać cztery międzynarodowe nominacje do Emmy za jego telenowela serce matki O „Najlepszej Telenoweli”; i Początki Globoplay Wszystkie kobiety na świecie za „Najlepszy film lub miniserial dla telewizji”; zamknięty pamiętnik O „serii krótkoterminowej” i otoczony Za „Najlepszy film dokumentalny”. Kolejnym zwycięstwem 2021 roku było zwycięstwo w trzech kategoriach w czwartej edycji Venice International Television Awards, która corocznie świętuje pracę wyprodukowaną i wyemitowaną w telewizji: serce matki Nagrodzony najlepszą telenowelą.

W 2021 roku brazylijska seria skończyła 70 lat, z czego 45 z silną obecnością Globo w sprzedaży ciężkich produkcji na rynek międzynarodowy. Aby zwiększyć adekwatność i konkurencyjność gatunku, Globo podzielił się powodami, dla których brazylijskie telenowele są prawdziwymi historiami sukcesu i motorami biznesowymi w cyfrowym wydarzeniu we współpracy z NATPE wyłącznie dla nabywców i dystrybutorów z całego świata. „NATPE V-Front Telenovelas autorstwa Globo: Big Hits Anatomy” ujawnia historie sukcesu piękna ambicja szczęście żyć s Mieliśmy sześć lat.

Angela ColaSzef działu sprzedaży międzynarodowej w Globo skomentował: „Mamy wyzwanie, aby zawsze być aktualnym, zarówno w Brazylii, jak i na świecie. Ludzie się zmieniają, podobnie jak technologia i biznes. do badania i monitorowania oraz analizowania trendów w aktywnym słuchaniu naszych fanów i naszej społeczności, podążaniu za ich pragnieniami i trendami oraz utrzymywaniu treści Globo, niezależnie od rodzaju.Konkurencyjna produkcja i świetny motor biznesowy.

W zeszłym roku firma wypuściła pierwszą telenowelę, która ma być wyprodukowana dla audycji Globplay Tajne fakty II, prowokująca i urzekająca historia, która jest kontynuacją udanej serii, która zdobyła Międzynarodową Emmy dla „Najlepszej Telenoweli” i jest licencjonowana w ponad 75 krajach. Zmysłowy thriller akcji, oryginalna produkcja Globoplay, najlepiej zadebiutował na platformie i osiągnął już historyczny rekord ponad 50 milionów godzin spędzonych na platformie od momentu premiery.

Miniony rok upłynął również pod znakiem atrakcyjności filmów dokumentalnych i zaangażowania Globo w ten gatunek. W imię Boga, oryginalny film Globoplay o skandalu, który wstrząsnął światem, i został licencjonowany Grupa medialna RTL Niemcy do przestępstwo RTL (Niemcy). Spektakl opowiada o zbrodniach seksualnych i ambiwalencji słynnego brazylijskiego medium João de Dios, człowieka, który obiecywał cudowne uzdrowienia, budząc zauroczenie i niechęć. Mariel: Zbrodnia, która wstrząsnęła Brazylią Wystąpiła w widocznym miejscu na Berlinale Series Market 2021, prowadząc publiczność do próby zrozumienia, co wydarzyło się w nocy 14 marca 2018 r., Kiedy brazylijska aktywistka Mariel Franco została zamordowana wraz ze swoim kierowcą Andersonem Gomezem, przestępstwo, które było do tej pory. Dziś nie ma jeszcze odpowiedzi.

Rok 2021 był rokiem wirtualnych targów, w których Globo brał udział we wszystkich. Na MIPTV w kwietniu zaprezentował program przyszła kobietaKto poruszył kwestię upodmiotowienia kobiet podczas premiery serialu? Ewa dziewczyny I nadawane treści, które pokazują siłę kobiet W imię Boga s przyszła kobieta. Ponadto wydał bardziej dynamiczne wersje Brazylia Ulica s Tajne fakty Na wystawie „Global Hits Makeover” Wirtualne pokazy LA maj, organizator: Pilnie zasilany przez NATPENajważniejszym wydarzeniem była premiera telenoweli Mieliśmy sześć lat, to klasyczna epopeja familijna, reprodukcja sukcesu literatury brazylijskiej, która została zaprezentowana podczas pokazu na imprezie i była drugim najczęściej oglądanym materiałem na całej platformie.

Podsumowując, strategiczne sojusze mają wagę ściśle związaną z celami Globo. Cztery wyróżniają się na całym świecie: w obu Amerykach, z Univision for the US Hispanic: dozwolona jedna z największych sieci telewizyjnych na świecie, a także otwarte telenowele telewizyjne w Stanach Zjednoczonych (słodka ambicja s sieroty swojej ziemi) Inne produkty dotrą do AVOD TakesTV. Zawarł również umowę z WarnerMedia Ameryka Łacińska do HBO maks., platforma transmisji strumieniowej z subskrypcją, w której wiele udanych seriali i seriali będzie dostępnych w katalogu dla użytkowników z Karaibów i Ameryki Łacińskiej – z wyjątkiem Brazylii. Globalnie współpracuj z Grupa MBC Z Bliskiego Wschodu, który dostał duże produkcje, takie jak gdzie jest moje serce? s przeżyć swoje życie.

Cola podsumowała: „Dobre wyniki uzyskane w 2021 r. kierują nas do tego, na co przygotowujemy się w tym roku, zgodnie z naszą strategią wzmacniania i dodawania większej wartości naszym międzynarodowym partnerom poprzez nasze treści”.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *