Gorączka łodzi elektrycznych nabiera tempa

Gorączka łodzi elektrycznych staje się coraz bardziej zatłoczona, ponieważ jej czterokołowy poprzednik, FN Media Group, publikuje komentarze rynkowe GlobalInvestmentDaily.com

Druga faza boomu na pojazdy elektryczne wartego 700 miliardów dolarów – gorączka żeglarstwa elektrycznego – staje się równie zatłoczona jak jej czterokołowy poprzednik, a na scenie pojawia się oszałamiająca liczba start-upów. . W dzisiejszym komentarzu wymieniono m.in.: Tesla, Inc. (NASDAQ: TSLA ), Stellantis NV (NYSE: STLA ), New Corporation (NYSE: Nowy ), Blue Bird Inc. (NASDAQ: BLBD ), Toyota Motor Company (NYSE: TM ).

Stosy długów, problemy z uruchomieniem produkcji, odległe terminy dostaw, które sprawiają, że przychody wydają się odległą przyszłością (jeśli w ogóle), oraz niepowodzenia w dostawach sprawiają, że jest to pole minowe dla inwestorów.

Wizja technologii morskich ( VMAR ) ma tutaj przewagę lidera, najlepszy na rynku system silników elektrycznych do łodzi oraz silną strategię produkcji i dystrybucji, która uwzględnia zdecentralizowany charakter tego wschodzącego rynku.

Firma Vision Marine nie tylko nawiązała współpracę z wiodącymi w branży producentami i dealerami łodzi, ale także dostarczyła pierwsze opatentowane elektryczne systemy napędowe E-Motion firmie Groupe Beneteau Four Winns.

13 listopada firma ogłosiła, że ​​otrzymała wstępne zamówienie od Wired Pontoons na 25 jednostek silnika zaburtowego i układu napędowego E-Motion 180E. „Jesteśmy podekscytowani współpracą z Vision Marine, która rozpoczęła się od zamówienia na 25 systemów E-Motion™” – powiedział prezes Wired. „W ciągu ostatnich 12 miesięcy zaobserwowaliśmy spadek popytu na pontony z silnikami spalinowymi, a nasze klientów co roku „szukamy alternatyw Środowisko. „Po ocenie wielu opcji stwierdziliśmy, że system E-Motion™ był idealnym wyborem dla naszych klientów”.

Wreszcie konkretne działania w zakresie elektrycznych silników do łodzi

Partnerstwo Vision Marine z Groupe Beneteau zmienia reguły gry dla małych firm w tej szybko rozwijającej się branży. Groupe Beneteau buduje łodzie i zmienia doświadczenia żeglarskie od końca XIX wieku. Zbudował wartą miliardy dolarów globalną markę żeglarstwa.

Groupe Beneteau, zatrudniająca 8 000 pracowników we Francji, Stanach Zjednoczonych, Polsce, Włoszech i Portugalii, jest światowym liderem na rynku, posiadającym dziewięć marek w swoich oddziałach łodziowych i ponad 150 modeli łodzi rekreacyjnych, od żaglówek i motorówek po jednokadłubowce i katamarany.

4 października firma Vision Marine ogłosiła, że ​​zgodnie z obietnicą dostarczyła pierwszą technologię elektrycznego układu napędowego E-Motion™ firmie Groupe Beneteau w Four Winns w jej zakładzie produkcyjnym w Michigan. Silniki VMAR będą pierwszymi silnikami elektrycznymi wbudowanymi w Four Winns H2e Bowrider.

Dzięki Vision Marine Four Winns H2e Bowrider jest najpotężniejszym na świecie elektrycznym zestawem napędu zaburtowego, wyposażonym w elektryczny silnik zaburtowy 180E zapewniający wysoką moc szczytową przy dużym przyspieszeniu i prędkości maksymalnej około 35 węzłów (40 mil na godzinę). Jest to także pierwszy na rynku masowo produkowany samochód elektryczny.

Łodzie H2e Bowriders, nowo wyposażone w silniki Vision Marine E-Motion, wyruszą w podróż do Europy, gdzie zostaną po raz pierwszy zaprezentowane na targach Boat Show w Düsseldorfie pod koniec stycznia, gdzie prezentacja potwierdzi początek nowego nowa era w żegludze ekologicznej.

Gorączka łodzi elektrycznych nabiera tempa
Gorączka łodzi elektrycznych nabiera tempa

Jak elektroniczny ruch VMAR definiuje tę przestrzeń

Technologia układu napędowego E-Motion™ to najszybsza łódź elektryczna w swojej klasie na rynku. Jest to nie tylko pierwsza w pełni elektryczna, gotowa do produkcji łódź rekreacyjna tego typu na rynku, ale także wysokowydajna maszyna o mocy 180 koni mechanicznych. Jest gotowy do użycia, wytrzymały i zasilany baterią i oprogramowaniem E Motion™ firmy Vision Marine.

Akumulator E-Motion™ można w pełni naładować w ciągu nocy, korzystając z gniazdka elektrycznego 120 V-20 A lub 240 V 50 A, bez konieczności stosowania doładowania.Akumulator E-Motion™ ma także inną wyraźną zaletę: jest tańszy niż produkty konkurencji.

Vision Marine ma zupełnie inną strategię, która skupia się na jednym kluczowym fakcie: budowa statków jest sprawą zdecentralizowaną. Wykonawca zazwyczaj kupuje silnik zaburtowy od jednego dostawcy, przepustnicę od innego, a oprzyrządowanie i systemy sterowania od strony trzeciej.

Po utworzeniu Kolejne światowe rekordy prędkości W łodziach elektrycznych elektryczny układ napędowy E-Motion™ firmy VMAR powinien znajdować się na szczycie listy każdego konstruktora poszukującego najlepszego w swojej klasie silnika elektrycznego.

Szansa na giełdzie małych spółek w obliczu historycznych zakłóceń

  • Według Fairfield Market Research, wielkość rynku łodzi i łodzi elektrycznych ma szybko rosnąć w ciągu najbliższych sześciu lat, a przychody osiągną prawie 11 miliardów dolarów, napędzane troską o środowisko i postępem technologicznym.
  • W ciągu ostatnich sześciu miesięcy start-upy zajmujące się łodziami elektrycznymi zebrały dużo kapitału, co wskazuje na rosnące zainteresowanie rynkiem:
  • Szwedzki producent łodzi elektrycznych Candela zebrał wiosną około 20 milionów dolarów
  • W tym samym okresie szwedzka firma X Shore zebrała około 28,5 miliona dolarów
  • Blue Innovations Group z siedzibą na Florydzie, start-up zajmujący się łodziami elektrycznymi założony przez byłego szefa produkcji Tesli, Johna Fu, zaczął przyjmować rezerwacje w marcu.
  • Flux Marine, producent elektrycznych silników zaburtowych z Rhode Island, zebrał w 2022 roku 15,5 miliona dolarów
  • W ramach najnowszej inwestycji spółki Crow Electric Ships and Boats z Bliskiego Wschodu w lipcu wyceniono spółkę na 55 milionów dolarów. I
  • We wrześniu ARC, start-up zajmujący się łodziami elektrycznymi z siedzibą w Los Angeles, zebrał w ramach serii B kwotę 70 milionów dolarów.

Jednak najlepiej jest znaleźć możliwości w ramach tego rozłączenia, jeśli jesteś spółką o małej lub małej kapitalizacji, która identyfikuje się z konkretną niszą branżową, taką jak sektor start-upów w zakresie łodzi elektrycznych. W tej konkretnej części Vision Marine ( VMAR ) jest wyraźnym liderem, a Fairfield Market Research podkreśla, że ​​VMAR jest kluczowym graczem generującym przychody w wysokości 11 miliardów dolarów.

To może być powód Stolica Rotha Firma Vision Marine niedawno wprowadziła usługę po cenie akcji wynoszącej 6 CAD.

„Wierzymy, że Vision współpracuje z wieloma innymi producentami OEM łodzi i spodziewamy się, że dodatkowe zamówienia i umowy z dostawcami zwiększą rozwój Vision” – powiedział Roth w czerwcu. „Nowe wiadomości w tym obszarze powinny posłużyć jako pozytywny katalizator wyceny”.

Roth spodziewa się, że dział E-Motion firmy Vision Marine „będzie napędzał imponujący wzrost, który uzupełni dynamikę istniejącej działalności”, w tym segment wynajmu łodzi elektrycznych, którego główna działalność w Newport wygenerowała przychody w wysokości 4 mln USD w 2022 r. przy marży 35%, przy większej liczbie lokalizacji w drodze. Oprócz znacznej ekspansji franczyzy.

Boom elektryczny trwa pełną parą

Model Y Tesla (TSLA) okazała się najlepiej sprzedającym się samochodem na świecie w pierwszym kwartale 2023 r., a kurs akcji firmy utrzymywał się przez cały rok na dobrym poziomie. Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, zasugerował niedawno interesujące wydarzenia na horyzoncie firmy. Chociaż podczas corocznego zgromadzenia akcjonariuszy nie ujawnił konkretnych nowych produktów, Musk potwierdził, że w przygotowaniu są dwa interesujące projekty, które wzbudzą oczekiwanie zarówno wśród inwestorów, jak i entuzjastów.

Stellantis NV (STLA) to konglomerat motoryzacyjny powstały w 2021 roku w wyniku połączenia Fiat Chrysler Automobiles i Grupy PSA. Ta międzynarodowa firma, która obsługuje 14 różnych marek, w tym Jeep, Peugeot i Maserati, zobowiązała się do… Rozwój pojazdów elektrycznych Ogłosiła, że ​​do 2025 roku zamierza zainwestować ponad 30 miliardów euro w dziedzinie energii elektrycznej i rozwoju oprogramowania.

Nio Inc (NIO) stała się znaczącym graczem w sektorze pojazdów elektrycznych. Chiński producent samochodów z sukcesem stworzył dla siebie niszę na rynku luksusowych pojazdów elektrycznych, oferując silną ofertę SUV-ów i luksusowego sedana ET7. „Innowacyjny model” Bateria jako usługa Nio i jego technologia wymiany baterii pomogły wyróżnić Nio na tle konkurencji. Model biznesowy Nio wykracza poza samą sprzedaż samochodów. Koncentruje się na oferowaniu użytkownikom marki lifestylowej, w tym Nio Homes, które służą jako salony wystawowe, salony i miejsca spotkań dla użytkowników Nio .

BlueBird (BLBD) to wiodący projektant i producent autobusów szkolnych. W portfolio firmy znajdują się zarówno konwencjonalne autobusy z silnikiem spalinowym, jak i coraz większa gama modeli elektrycznych. Koncentracja BlueBird na produkcji pojazdów o zerowej emisji stanowi ważną część strategii rozwoju. the Autobusy elektryczne Produkty firmy, dzięki niskiemu całkowitemu kosztowi posiadania, są atrakcyjne dla okręgów szkolnych pragnących obniżyć koszty operacyjne i swój wpływ na środowisko.

Toyota Motor Corporation (TM) jest największym na świecie producentem samochodów pod względem wielkości produkcji. Chociaż Toyota jako pierwsza wprowadziła technologię hybrydową w Priusie, pełne wykorzystanie tej technologii było wolniejsze niż niektórzy konkurenci. Samochód elektryczny . Firma ogłosiła jednak plany zainwestowania 13,5 miliarda dolarów w technologię akumulatorów do 2030 r. i dąży do tego, aby do 2025 r. 40% jej światowej sprzedaży pochodziło z pojazdów elektrycznych.

Udostępniając ten artykuł, możesz pomóc w rozpowszechnieniu jego wartości wśród innych osób poszukujących tego typu informacji. Jeśli doceniasz pracę, którą wykonujemy dla Ciebie w Valenciacars i uważasz ją za przydatną, chcemy Cię prosić o wielką przysługę: udostępnij artykuł na WhatsApp, Facebooku, Twitterze i innych Twoich portalach.

Tak więc gorączka łodzi elektrycznych staje się bardzo zatłoczona, podobnie jak jej czterokołowy poprzednik, FN Media Group przedstawia komentarz rynkowy od GlobalInvestmentDaily.com

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *