InPost Group, największy europejski dostawca sejfów (smart sejfów), odnotował kolejny mocny kwartał na wszystkich swoich rynkach. Siła firmy opiera się na unikalnym modelu biznesowym, który zapewnia rentowność, wygodę i zrównoważony rozwój e-commerce na ostatnim etapie.
Ponad 24 000 szafek
z Ponad 24 000 szaf w Europie ma ponad 3,1 miliona szafInPost skorzystał z rosnącej popularności swoich skrytek i wzrostu liczby nowych klientów. Rosnąca presja kosztowa zmusza handlowców do korzystania z szafek, dzięki czemu InPost zapewnia wygodę milionom klientów, standaryzuje wyjątkowy poziom usług i kontroluje czas odbioru. Firma eksportuje swój udany i sprawdzony model biznesowy z Polski na inne rynki europejskie o silnych perspektywach wzrostu.
Sprawozdanie finansowe za II kwartał
– Raportowane przychody wzrosły o 97,8% rok do roku do 365,4 mln euro, Napędzany przez silny wzrost organiczny w Polsce, wzrost udziału w rynku we Francji i powrót penetracji rynku w Wielkiej Brytanii. Podobne przychody porównawcze wzrosły o 22,6% do 226,5 mln euro.
– Skorygowana cena Ebirdy wzrosła o 41% rok do roku do 110,1 mln euro. Mimo presji inflacyjnej dzieje się tak dlatego, że automatyzacja poprzez skarbiec jest dobra dla produktywności. Skorygowana Ebitda LfL wzrosła o 11,9% do 87,8 mln euro.
– w drugim semestrze, Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) InPost przewyższają rynek, Przy sprzedaży powyżej 6,9%, przychodach powyżej 4,1% i skorygowanej EBITDA powyżej 18,2%.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”