Grupa Volkswagen planuje przenieść fabrykę akumulatorów do USA dzięki dotacjom Joe Bidena

Grupa Volkswagen planuje przenieść fabrykę akumulatorów do USA dzięki dotacjom Joe Bidena

Koncern Volkswagen, który nie podjął jeszcze decyzji co do lokalizacji fabryki akumulatorów, w związku z nowym amerykańskim prawem rozważa jej budowę w tym kraju.

W 2021 roku A.J Grupa Volkswagena Potwierdziła zamiar budowy do sześciu fabryk akumulatorów w Europie w latach 2021-2030. potwierdził pierwszą fabrykę baterii w Szwecji (która rozpocznie produkcję baterii w tym roku), drugą w Niemczech i trzecią w Sagunto (która zostanie uruchomiona w 2026 r.); Grupa nie wskazała jeszcze, gdzie planuje zbudować czwartą fabrykę baterii, do której aspirują Węgry, Polska, Słowacja i Czechy.

Hans-Dieter Pötsch, prezes zarządu Volkswagena.

Winą za tę niechęć było przez kilka tygodni ogłoszenie ustawy o ograniczaniu inflacji (Ustawa o irlandzkiej armii republikańskiej) wdrożona przez Demokratycznego CEO Joe Bidena w Stanach Zjednoczonych i to właśnie ta ustawa będzie miała budżet w wysokości 369 000 milionów dolarów (350 000 milionów euro), Nagradzanie zrównoważonych inicjatyw przemysłowych za pomocą dotacji i obniżek podatków; Podobnie jak stacje akumulatorów samochodów elektrycznych.

Jak stwierdzono w tej ustawie, Producenci akumulatorów będą uprawnieni do „Kredytu produkcyjnego zaawansowanej produkcji” w wysokości 35 USD za kWh rocznej wydajności.za (lub, co to jest to samo, 35 milionów dolarów za GWh). W przypadku zakładu o dużej wydajności, takiego jak ten, który grupa zamierza zbudować, pomoc ta może ostatecznie wynieść od 9 000 do 10 000 mln USD.

O przyszłości tej fabryki akumulatorów ma zadecydować Unia Europejska

Według Financial Times, Liderzy Grupy Volkswagen rozmawiali już o możliwości przeniesienia tego zakładu do Stanów Zjednoczonych.; Oczekiwanie na odpowiedź UE w sprawie ustawy o IRA, która mogłaby zostać uchwalona w tych dniach.

Potwierdzają to zebrane przez agencję oświadczenia Prasa europejskaźródła Grupy Volkswagen w Hiszpanii: „Wciąż oceniamy odpowiednie lokalizacje dla przyszłych fabryk baterii w Europie Wschodniej i Ameryce Północnej. Nie podjęto jeszcze żadnych decyzji. Trzymamy się naszego planu budowy fabryk baterii o mocy około 240 GWh w Europie do 2030 r., ale żeby to zrobić Potrzebujemy konkurencyjnych warunków ramowych. Dlatego czekamy na to, co Zielony Ład przyniesie UE«.

W rzeczy samej , Te same źródła wykluczają jakąkolwiek zmianę opinii na temat Fabryki Baterii Saguntodo których wskazali, że ich przyszłość jest „zabezpieczona”.

Rodzina obecnych i przyszłych pojazdów elektrycznych Volkswagena.

Tworzenie większej liczby fabryk baterii jest zagrożone dla Europy

Z rozdzielczością grupy w powietrzu, To bardzo ważne, co kilka dni temu napisał Thomas Schmal, Chief Technology Officer w Grupie Volkswagen Na swoim profesjonalnym LinkedIn i po spotkaniach z kilkoma komisarzami europejskimi: „Dzisiaj biznesem akumulatorowym kierują firmy azjatyckie. Podczas gdy Stany Zjednoczone doganiają dzięki ustawie o obniżeniu inflacji, Europa pozostaje coraz bardziej w tyle.Powiedział.

„Warunki ustawy o IKE są bardzo atrakcyjne Europa ryzykuje przegraną w wyścigu o miliardowe inwestycje, które rozstrzygną się w nadchodzących miesiącach i latach.Mężczyzna inkluzyjny.



You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *