Historia twórcy AGUANTY! Wirusowa fabryka memów, która rozśmiesza całą Amerykę Łacińską

Na swoich pierwszych kontach na Twitterze miał od 100 000 do 2 milionów obserwujących. gdzie dzielił się swoją pracą. „Zapuściłem się w świat sieci społecznościowych, kiedy moi koledzy z klasy nawet nie rozumieli, o co chodzi. Byłem typowym ekscentrykiem, wróciłem ze szkoły i spędziłem godziny przy komputerze, badając trendy, prześladując użytkowników, firmy i analizując zachowania Uwielbiałem mieć followersów, retweety i lajki” – powiedział młody człowiek z La Plata.

W 2016 roku zdecydował się wejść na Instagram i uruchomił AGUANTA!. Popularność szybko wzrosła, a społeczność rosła skokowo, a ich memy stały się wirusowe z milionami wyświetleń. W tej chwili, @Krawężnik Oba stały się wściekłością w sieciach społecznościowych, najpopularniejszym koncie memowym w Argentynie z 3,4 milionami obserwujących na Instagramie; Przy ponad 10 milionach interakcji miesięcznie, zasięg każdej treści przekracza 1 milion wyświetleń. „Wgrywam treści od pięciu lat każdego dnia i z całkowitą regularnością i wytrwałością nigdy nie przestałem tego robić”, przyznaje Lorenzi i nie kryje swoich ambicji: „Zawsze chcę mieć więcej obserwujących, nie lubię stagnację”.

Jan 2.JPG

W tej chwili, @Krawężnik Oba stały się wściekłością w sieciach społecznościowych, najpopularniejszym koncie memowym w Argentynie z 3,4 milionami obserwujących na Instagramie; Przy ponad 10 milionach interakcji miesięcznie, zasięg każdej treści przekracza 1 milion wyświetleń.

W procesie twórczym Lorenzi twierdzi, że memy o największym zasięgu i akceptacji mają najwięcej Są one związane z obecną sytuacją, z humorystycznym podejściem do bieżących spraw, czy to meczu piłki nożnej, nadejścia Bożego Narodzenia, czy też serii wydarzeń. Wie, że angażowanie się w politykę to zły (a nawet niebezpieczny) pomysł. Wszystko w programach telewizyjnych również mierzy dobrze, od bardzo znanych osobistości można tworzyć memy i filmy, wiele z nich osiąga ranking wirusowy. Jego zwolennicy często współpracują z treścią, poprzez „Generator memów”, tworzą własne memy z sieci.

Lorenzi i jego zespół wykorzystują ankiety jako kluczowego sprzymierzeńca w kierowaniu dzisiejszymi treściami i wiadomościami. Juan przyznaje: „Tworzenie memów informacyjnych, o których ludzie nawet nie słyszeli, jest jedną z najskuteczniejszych strategii i ma ogromny wpływ. Przy szybkości sieci musisz być świadomy wszystkiego, co się dzieje” między telewizją a telewizją. gazety, woli Twitter, najlepszy serwis społecznościowy. Dla każdego, kto chce znaleźć aktualne tematy w zwięzłych trendach.

Fabryka memów ma bardzo wysoki wskaźnik odpowiedzi, co znajduje odzwierciedlenie w zakresie każdego posta. Na przykład wideo Antonella otrzymywać nadmiernie Messi Poczta Puchar AmerykiPrzybył do 300,00 polubień s Ponad milion egzemplarzy w godzinę. walczyć jak Wanda s Chiny Działają bardzo dobrze, lub Will Smith s Chris Rock, Ten rodzaj treści rozprzestrzenia się bardzo szybko, nie ma ograniczeń. Wśród jego zwolenników jest wiele znanych osób, takich jak L-Gante, Flor Vigna, Julián Serrano, Sofía Jujuy, Sofi Morandi, Lucas Spadafora, Cale Ruggeri, El Polaco, Na przykład, ale nie tylko. Lorenzi wyjaśnił tajemnicę swojego sukcesu. „Humor i dobre nastawienie są kluczowe, jeśli chodzi o strategię. Dodał twórca AGUANTA!

Lorenzi spełnia marzenie wielu z ich pokolenia, które aspirują do życia z sieci społecznościowych. „Dzięki jakości treści i tak długo, jak autor jest uznawany za oryginalnego autora, możesz doskonale żyć w sieciach społecznościowych” – zapewnił bez wahania. Youtube, Na przykład opłaca się reklamami, które są emitowane przed każdym filmem, ponadto istnieją prywatne firmy, które płacą za każde pobranie lub sekundę reklamy w filmie. Jeżeli chodzi o Instagramwśród powstających nowych firm, sprzedaje się tam, gdzie marki pasują do historii lub publikacji, zapewniając im usługę premium dzięki możliwości komunikowania się na dużą skalę i pozycjonowania ich jako trendu za pomocą humoru, czy to na konto osobiste, osobę publiczną czy kampanię korporacyjną .

W ramach swojego projektu ekspansji Juan zebrał grupę młodych twórców, którzy doskonale znają się na najskuteczniejszych narzędziach reklamowych w świecie technologii. „Mam oddany zespół do każdej dziedziny pracy, z ekspertami w dziedzinie komunikacji i projektowania, lubimy to, co robimy, wszyscy idziemy w tym samym kierunku i bardzo dobrze znamy naszą publiczność. Z moją dziewczyną Luisina Glimo, który również jest częścią zespołu, łączy nas ta sama pasja, spędzamy dużo czasu na innowacjach, aby bawić, przyciągać publiczność i generować wiele polubień, aby przyciągnąć marki i sponsorów. Ma konto na Instagramie z milionem obserwujących o nazwie tipicaok. Lorenzi przyznaje, że zawsze ma obsesję na punkcie lajków. „Ktokolwiek mówi, że go to nie obchodzi, kłamie. Każdy chce, aby ich treści docierały jak najszerzej. Ponieważ to później przekłada się na sponsoring oraz przychody komercyjne i ekonomiczne. Zawsze skupiam się na marketingu i wykorzystaniu kanałów 360 i sieci społecznościowych” – podkreśla .

Przyjaciel Joanny. JPG

„Z moją przyjaciółką (Luisina Gliemmo), która również jest częścią zespołu, dzielimy tę samą pasję i spędzamy dużo czasu na tworzeniu, aby bawić, angażować publiczność i zaimponować tak wielu markom i sponsorom” – powiedział.

Życie to o wiele więcej niż tylko mem

równoległy Juan Francisco, studiując czwarty rok inżyniera przemysłowego na UNLP (National University of La Plata). Gra również w pierwszoligową koszykówkę dla Banco Provincia, jest entuzjastą koszykówki, jest fanem San Lorenzo i wraca od pięciu lat. „Aguanta to mój główny projekt i pracuję nad nim wraz z moją karierą w college’u i na tym się bardzo skupiam, podobnie jak koszykówka i moje życie towarzyskie (nie wszystko za pośrednictwem ekranu)”, śmieje się Lorenzi.

Ponadto młody przedsiębiorca zwraca szczególną uwagę na biznes cyfrowy, zapuszczając się w platformy Fintech (Finanse i Technologia) oraz nowoczesne technologie, które są trendem na rynku cyfrowym. Jako twórca treści, Lorenzi doskonale zarządza nowymi kodami i strategiami nowego marketingu cyfrowego. „Obecnie konsumpcja platform i sieci społecznościowych ma ogromny wpływ, tworząc nowe modele biznesowe”, mówi.

TRZYMAĆ SIĘ! jest zarejestrowaną marką zajmującą się tworzeniem cyfrowych treści rozrywkowych, z młodym śladem w ciągłym poszukiwaniu innowacji na nieograniczonym rynku. Ma znaczną publiczność w różnych krajach przez dużych konsumentów memów, jak np Meksyk, Urugwaj, Paragwaj, Peru, Chile, Kolumbia i fanów na całym świecie. „Najbardziej podoba mi się to, że ten biznes nie ma granic”, kończy mając zaledwie 22 lata, twórcę najważniejszego konta memowego w Argentynie.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.