III Iberia firmy produkujące żywność ekologiczną i Ecoliving Iberia z całego świata, przyciągnięte hiszpańską produkcją ekologiczną

Hiszpańska produkcja ekologiczna wzbudza zainteresowanie na całym świecie, a potwierdziła to właśnie trzecia edycja Iberia Iberia and Iberia Organic Food Fair, wystawy w stolicy Hiszpanii. W rzeczywistości zrobił znacznie więcej, ponieważ wypełniając swoją misję, był miejscem spotkań operatorów i producentów oraz przygotowania do przyszłego biznesu, a dowodem na to jest to, że międzynarodowi nabywcy są pod auspicjami ICEXW dniach, w których trwała impreza, odbyło się blisko 150 indywidualnych spotkań z hiszpańskimi firmami.

Sukces wystawy był również napędzany silnym programem Ifema Madrid i Diversified Communications, organizatorów sponsorowanych przez Ecovalia.



Firmy Organic Food Iberia i Ecoliving Iberia zamknęły w miniony czwartek drzwi swojej trzeciej edycji z udziałem 4300 specjalistów, potwierdzając, że jest to największe wydarzenie na Półwyspie Iberyjskim dla sektora produktów ekologicznych.

z udziałem 320 modele z Andaluzji, Castilla La Mancha, Extremadura, La Rioja, Madryt, Navarra, Murcia, Valencia oraz około 80 światowych firm z Niemiec, Austrii, Belgii, Chorwacji, Stanów Zjednoczonych, Francji, Grecji, Włoch, Holandii, Polski, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Sri Lanki i Szwajcaria.

W tym zaproszeniu sektor zademonstrował najlepsze na świecie, ekologiczne, zrównoważone i innowacyjne produkty w przemyśle rolno-spożywczym, w tym wina, napoje i branże pomocnicze dla „opakowanie ekologiczneOraz najnowsze informacje na temat zdrowia, urody i dobrego samopoczucia.

Do tej oferty dodany jest również pełny program konferencji i seminariów z prelegentami wysokiej rangi i innymi działaniami skierowanymi do przemysłu organicznego i organicznego.

Nagrody

w Strefa Innowacji Na targach odbyły się najbardziej innowacyjne produkty wprowadzone przez wystawców w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a spośród 150 zaprezentowanych produktów El Labrador zdobył nagrodę Jury’s Choice Award za Nagrody środowiskowe i członkowskie za jego propozycję dla GSE.

Poza tym, w pozostałych kategoriach wyróżniono następujące nagradzane produkty: Naturalne słomki do picia z trawy wodnej z Eco Green Straws Spain; fumit wodorostów morskich z Algas La Patrona; Mały organiczny bukiet arbuza bez pestek firmy Anecoop; Kombuchaga Evening Microdrink z Cidrani Biome; Naturalne i wegańskie ampułki hialuronowe + organiczne konopie firmy Dhyvana; Viridian organiczny olej z czarnuszki; Majtki menstruacyjne Yoni. Grillowane mięso pieczone ekologiczne we własnym soku od Blancafort Foods; herbatniki z serem pecorino z produktów biocup; Robles Brut Nature 24 Months Bodegas Robles Organiczna pieczona wieprzowina z truflami z Blancafort Foods.

W ciągu dwóch dni obchodów pełny program konferencji i działań technicznych sprawił, że wystawa stała się centrum wiedzy branżowej, z prezentacjami charakteryzującymi się dużą różnorodnością treści i wysokim poziomem uczestników oraz Wzmacniacze.

Zostały też bardzo dobrze przyjętepokazy gotowaniaOdbyło się w Kuchni # AlimentosdEspaña z prezentacjami Szefów Kuchni i Masterchefów, takich jak Pablo Viñas, Ramón Martín (Montxi), Manu Gómez, Miguel Ángel Mateos i Marta Verona, zwycięzca szóstej edycji Masterchef. delegacja z Ameryki, w rękach ICOA, Międzyamerykańskiej Konfederacji Rolnictwa Ekologicznego.

Ecovalia

Obecność firmy Ecovalia, głównego sponsora wydarzenia, została zauważona na Organic Food Iberia. Alvaro Barrera szef organizacjipodkreślił, że „wykonał ważną pracę w ostatnich latach, aby zbudować mosty między hiszpańskimi producentami produktów ekologicznych a rynkami międzynarodowymi, oprócz swojego głównego celu, jakim jest dążenie do zwiększenia spożycia produktów ekologicznych w Hiszpanii, o czym świadczą sojusze”, osiągamy na poziomie europejskim – z podmiotami publicznymi i administracjami – a także z Ameryką Łacińską, gdzie utrzymujemy ścisłą współpracę z państwami członkowskimi ICOA”.

„W tym trzecim wydaniu Iberia Organic Foods ma wyraźnie międzynarodowy charakter, a profesjonaliści z branży wiedzą na własne oczy, jakie możliwości się dla nich pojawiają. firmy zagraniczne, W obliczu zbliżających się wyzwań na rok 2030” – dodał Parreira.

Aby osiągnąć cele na nadchodzące lata, szef Ecovalii stwierdził, że „zaangażowanie na wszystkich poziomach w konsumpcję produktów ekologicznych jest konieczne nie tylko ze strony obywateli, ale także ze strony administracji poprzez zamówienia publiczne i zmniejszenie wartości dodanej. podatek Produkty organiczneDodał, że szczególną uwagę należy zwrócić na nowy trend „mycia obrazów” wytwarzanych z niektórych produktów nieekologicznych, prezentowanych pod przykrywką zrównoważonego rozwoju z zamiarem zajęcia pozycji zajmowanej przez produkcję ekologiczną, jedyny zorganizowany system, który wykazano, że dba o zdrowie ludzi i środowisko. Dlatego w Ecovalia będziemy nadal wspierać świętowanie ekologicznej żywności iberyjskiej, tak aby jej czwarta edycja została wydana w czerwcu 2023 r.”

strategiczne spotkania

Ecovalia rozwinęła szeroką aktywność na platformie oraz w oficjalnym programie w ciągu dwóch dni powstania Organic Food Iberia. Odbyła się sto strategicznych spotkań z profesjonalistami z branży, a także okrągłych stołów, podczas których poruszane były różne aspekty produkcji ekologicznej z udziałem Diego Canga Fano, Starszy Doradca Komisji Europejskiej; Rommel Betancourt, Prezes ICOA i Virginia Mendes, Koordynator ds. Produkcji Ekologicznej w Ministerstwie Rolnictwa, Zwierząt Gospodarskich i Zaopatrzenia Brazyliimiędzy innymi.

W trzeciej edycji Organic Food Iberia zaprezentowano również projekty europejskie, w których uczestniczy Ecovalia, omówiono bardzo aktualny temat dla sektora, jakim jest „opakowanie”, a nagrody przyznano: EcoPlot Międzynarodowy Konkurs Ekologicznej Oliwy z Oliwek Extra Virgin.

zorganizowane przez Komunikacja różnorodna i Ifema Madryt, Iberia Organic Food i Eco Living Iberia są uwzględnione w tym wydaniu i ponownie przy wsparciu firmy Ecovalia, jako głównego sponsora, sponsorowanego przez Alimentos de España, Intereco, Spanish Organic Wines, Agrobio Portugal, Portugal Foods, Portugal Foods, General Department of Agriculture and Development Rural, ACES, AER, CIAO, CAAE, Asobio, Junta de Andalucía, Rada Rolnictwa Ekologicznego Regionu Murcia, Caecv, CAEM, Biocop, Biogran, Proexport, FIAB, Fedacova, FiBL i Hospitality of Spain, wśród wielu inni.

interesujące dane

Uczestnicy Ponad 4300 specjalistów.

Wystawcy Około 80 globalnych firm z Niemiec, Austrii, Belgii, Chorwacji, Stanów Zjednoczonych, Francji, Grecji, Włoch, Holandii, Polski, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Sri Lanki i Szwajcarii.

Wspólnoty autonomiczne Wzięło w nim udział 320 wystawców z Andaluzji, Kastylii-La Manchy, Estremadury, La Rioja, Madrytu, Nawarry, Murcji i Walencji.

sektory przemysł rolno-spożywczy, w tym winiarski, napojowy oraz branże pomocnicze, takie jak opakowania ekologiczne; Uroda, zdrowie i dobre samopoczucie.

organizatorzy Zdywersyfikowana komunikacja i Ifema Madrid są sponsorowane przez Ecovalia.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.