In-Store Media, hiszpańska międzynarodowa firma specjalizująca się w komunikacji w punktach sprzedaży, powołała Gerarda Domingo Jako Menedżer ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu na rynku Portugalii, Polski i Filipin. Zastępuje Nurię Bo na swoim stanowisku.
Absolwent technologii przemysłowych UPC i tytuł magistra inżynierii przemysłowej, Gerard rozwijał swoją karierę w Bluecap Management Consulting, firmie doradztwa strategicznego specjalizującej się w sektorze finansowym, gdzie prowadził projekty dla największych hiszpańskich banków.
Polska, Portugalia i Filipiny To trzy strategiczne rynki dla spółki, biorąc pod uwagę jej rozwój i wagę w grupie – wyjaśnił w oświadczeniu. Jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu na Portugalię, Polskę i Filipiny Gerard Domingo będzie kierował projektami rozwoju biznesu spółek zależnych, napędzając ich rozwój poprzez wdrażanie planu strategicznego firmy na każdym rynku.
„Ekspansja międzynarodowa jest kluczowym filarem rozwoju firmy, co znajduje odzwierciedlenie w niedawno podpisanych kontraktach zarówno na Filipinach, jak i w Portugalii oraz uruchomieniu Nowe lodowiska w Polsce. Podchodzę do tego momentu rozwoju firmy z wielkim entuzjazmem i motywacją, co pozwoli mi na dalszy rozwój zawodowy i przyczynienie się do opracowania planu strategicznego” – skomentował Gerard po jej założeniu.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”