Inditex nadal zbliża się do kapitalizacji rynkowej na poziomie 100 000 milionów. Drzwi do Amancio Ortegi zamknęły się w piątek do 97,832 mln euro. Dzięki tej liczbie galicyjski międzynarodowy koncern powiększa lukę w stosunku do supergiganta mody niska cena chiński shein, którego wycena w ostatniej rundzie finansowania spadła do 66 miliardów dolarów (około 61 000 milionów euro trzeba zmienić), fakt, że wiodąca firma jest daleka szybka moda przyłączać Kamień milowy został osiągnięty w kwietniu 2022 r., kiedy inwestorzy wycenili firmę na 100 miliardów dolarów.
Chińska firma się rozwija agencji Reuteraaby zebrać 2 000 milionów dolarów – około 1 848 milionów euro – proces wykorzystany przez Chrisa Shawa Zamierzają skonsolidować ewentualne wejście na giełdę, które planowane jest na drugą połowę tego roku. Zdaniem analityków, jeśli tak się stanie, IPO Sheina będzie jednym z największych na świecie i okazją do sprawdzenia ducha amerykańskich inwestorów w chińskie spółki w scenariuszu wahań na rynkach kapitałowych i napięć geopolitycznych.
W tej ostatniej rundzie finansowania firma private equity General Atlantic (GA) i grupa venture capital Sequoia Capital China ponownie zajęły centralne miejsce, prowadząc proces wraz z państwowym funduszem majątkowym ZEA Mubadala. Wszyscy oni są już udziałowcami firmy i byli inicjatorami innych zbiórek pieniędzy.
Według danych opublikowanych przez brytyjską gazetę The Guardian, w zeszłym roku chińska międzynarodowa firma miała obroty w wysokości 22 700 mln USD (około 21 000 mln EUR). czasy finansowe. Cel firmy Podwoić wielkość sprzedaży w ciągu trzech lat, aby osiągnąć 60 000 milionów dolarów.
Zwiększenie obecności w Europie
W ramach swoich planów rozwojowych chińska firma oficjalnie otworzyła swoją centralę EMEA, zlokalizowaną w Dublinie. biuro irlandzkie Pomieści strategiczne centrum firmy dla tych regionów i będzie w nich pełnił rolę centrum operacyjnego marki.
Ponadto firma planuje otwarcie 30 wyskakujący sklep (sklepy) w całym regionie EMEA. Jeden z nich będzie pracował na Ibizie przez całe lato. Z tymi efemerycznymi instytucjami Międzynarodowa firma przybliża swoje produkty konsumentom, aby mogli z nimi wchodzić w interakcje.
Należy również pamiętać, że w 2022 roku firma otworzyła trzy nowe centra dystrybucyjne w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, w tym centrum dystrybucyjne o powierzchni 40 000 metrów kwadratowych we Wrocławiu (Polska), a także centra we Włoszech i Zjednoczonych Emiratach Arabskich Emirates, które powiększyły swoje bazy. . W tym obszarze do ośmiu.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”