Innowacyjna przestrzeń, w której możesz współpracować, dzielić się i generować nowe pomysły

Innowacyjna przestrzeń, w której możesz współpracować, dzielić się i generować nowe pomysły

Szkolenie, dyskusja, pomysły i działania w tym samym miejscu. Nowe projekty mają możliwość pojawienia się w dowolnym dogodnym czasie. Nie trzeba już przebywać w sali spotkań firmowych, aby generować rozmowy i perspektywy, które rozwijają nowy biznes, teraz wszystko jest bardziej formalne i bardziej innowacyjne niż wcześniej.

Pomysły jakoś płyną swobodnie i bez klamer. Są to pomysły, które są uruchamiane i oparte na istnieniu wspólnego i zbiorowego interesu, aby móc promować inicjatywy o bardzo zróżnicowanym charakterze.

Z tego powodu istnieją obecnie przestrzenie, w których istnieją niezliczone usługi i działania, o których być może nie myśleliśmy jako o przestrzeniach kreatywności, szkolenia, słuchania i przedsiębiorczości. Tak jest w słynnej Work Café w Banco Santander, miejscu, w którym można rozwijać się zawodowo i osobiście w sposób nieformalny, gdzie dodatkowo pojawiają się nowe możliwości, ponieważ jest to wspólny punkt zainteresowania.

Dziś ten nowy rodzaj kawy – o którym Anna Botín mówi, że kawa jest również bardzo dobra – ma już 58 miejsc w całej Hiszpanii: 43 na kampusach i 15 na obszarach miejskich.

To nie tylko kawa

Fasada Santander Business Café. @Santander Bank

To prawda, na pierwszy rzut oka może się to wydawać kafeterią, ale to znacznie więcej. Jest to sposób na rozwój zawodowy, edukacyjny i osobisty, ponieważ odbywają się w nim wydarzenia, prelekcje, konferencje i kursy, na których można nauczyć się nowych narzędzi. To jeden z celów, z jakim narodziła się Banco Santander Business Café, otwarta przestrzeń zaprojektowana w celu tworzenia nieformalnych relacji i większej otwartości między klientami a instytucją finansową. Szczególnie w przypadku młodych ludzi.

Trzeba mieć na uwadze, że relacje młodych ludzi z firmami, a także z bankami, są zupełnie inne niż te, które mogłyby mieć dla rodziców. Ale równie dobrze powinni odnosić się do nich, ponieważ w pewnym momencie staną się częścią ich finansów. Z tego powodu filie należące do Banco Santander na kampusach uniwersyteckich w całej Hiszpanii zostały całkowicie zmienione, a kawiarenki pracy były promowane na kampusach uniwersyteckich, dostosowując je do nowych potrzeb studentów i pracowników uczelni.

Aby stworzyć ten związek między biznesem a młodzieżą, 43 kawiarnie pracy znajdujące się na terenie kampusu są wyposażone w najnowszą technologię cyfrową; Osobista uwaga Doradztwo w zakresie zatrudnienia, przedsiębiorczości i stypendiów, a także określonych produktów i usług; Korzyści, rabaty oraz bogata oferta rekreacyjno-kulturalna.

przestrzenie współpracy

Fasada działającej kawiarni w Vigo. @Santander Bank

Ta nowa koncepcja branży, w której istnieje możliwość komunikacji między ludźmi, jest odpowiedzią na nowy nawyk konsumentów i społeczeństwa. Jej sukces opiera się na nowym modelu branżowym, który stawia relacje międzyludzkie i powinowactwo z klientami w centrum, w środowisku cyfryzacji i innowacji. Efektem są przestrzenie innowacyjne, interaktywne, technologiczne i nowoczesne.

Kawiarnie robocze to przestrzenie do dzielenia się i współpracy, w których każdy użytkownik może pracować, korzystać z Internetu, organizować spotkania lub wykonywać zwykłe procedury finansowe. Masz również możliwość organizowania imprez, prelekcji, konferencji i kursów. Podobnie klienci Work Café mogą rozpocząć rozmowę na żywo ze swoim menedżerem za pośrednictwem aplikacji i zawierać umowy telefoniczne, aby zaoszczędzić czas.

Przedsiębiorcy mają też kanał, który pozwala im zwielokrotnić widoczność swojego biznesu. Miejsce, w którym mogą reklamować swoje usługi, na przykład poprzez cyfrowe ekrany w Work Café lub na tablicy ogłoszeń.

W 2020 roku ograniczenia pandemiczne skłoniły do ​​stworzenia internetowego modelu kawiarni biznesowej. W ten sposób przestrzenie te przekraczają granice swoich fizycznych przesłanek, otwierając się na świat. Konferencje, kursy mistrzowskie i prelekcje oferowane są z treściami interesującymi dla osób i firm, które chcą skorzystać z możliwości poszerzenia swojej wiedzy na temat tego internetowego kanału komunikacji.

Ta nowa koncepcja oddziału narodziła się w Chile w 2016 roku i jest już obecna w dziewięciu krajach, w których działa Grupo Santander: Meksyku, Brazylii, Chile, Argentynie, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Polsce, Stanach Zjednoczonych i Hiszpanii. Pierwsze tego typu biuro w Hiszpanii zostało otwarte w 2018 roku w Madrycie, na Plaza de Sagrados Corazóns. Obecnie Grupo Santander posiada już 150 tego typu centrów rozsianych po całym świecie i kontynuuje plany ekspansji.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *