iTEC OneSky, decydujący krok w kierunku cyfrowego nieba

Sojusz iTEC zacieśnia współpracę w celu rozwoju i rozwoju zaawansowanego systemu zarządzania ruchem lotniczym wraz z uruchomieniem iTEC OneSky. Nowa wersja iTEC będzie odpowiedzią na wyzwania, przed którymi stoi lotnictwo w zakresie wychodzenia z COVID-19 i Walka ze zmianami klimatu.

Opracowany przez jednych z najbardziej zaawansowanych dostawców usług nawigacji lotniczej na świecie i partnera technologicznego Indrę, iTEC OneSky będzie zawierał szereg nowych technologii, które poprawią Bezpieczeństwo i wydajność Zarządzanie ruchem lotniczym.

iTEC OneSky będzie nową wersją istniejącego systemu iTEC

iTEC OneSky będzie nową wersją istniejącego systemu iTEC, który został już wdrożony w niektórych z największych europejskich centrów kontroli powietrza, takich jak Karlsruhe (Niemcy) i Prestwick (Wielka Brytania), które niedawno zaczęły działać w centrum kontroli w Wilnie (Litwa).

Rozwój ten skoncentruje się na potrzebie Lataj w sposób bardziej zrównoważony, zapewniając, że dostawcy usług nawigacyjnych (ANSP) wspierają linie lotnicze w odpowiedzi na nagłe zmiany popytu. System będzie również przygotowany do przeciwdziałania rosnącej liczbie cyberzagrożeń.

iTEC OneSky ułatwi adaptację do proponowanej przez niego nowej architektury Studium inżynierii lotniczej (AAS) Pozwoli to na rozwój nowych modeli biznesowych, m.in. związanych z usługami ATM Data Services (ADSP). Zmniejsza to koszty i oszczędza więcej Elastyczność Zapewnia większą skalowalność całej sieci europejskiej. PAŻP będzie pierwszym ANSP, który wdroży nowy system iTEC OneSky w centrum alarmowym ATM w Poznaniu.


Możesz być również zainteresowany: Indra jest zaangażowana w integrację osób niepełnosprawnych w świat pracy


Tak stwierdził Torger Slot, dyrektor ds. strategii w iTEC “Cieszymy się, że możemy uruchomić iTEC OneSky. W nadchodzących latach zapewni najbardziej zaawansowaną interoperacyjność między centrami kontroli w całej Europie, aby ułatwić płynniejsze i dokładniejsze zarządzanie ruchem lotniczym, oszczędzać paliwo i zmniejszać ruch lotniczy. Emisja CO2 Z połączonym systemem zarządzania ruchem lotniczym, który będzie jednym z najbardziej zaawansowanych na rynku”.

„Dzięki iTEC OneSky członkowie iTEC Alliance będą również w wyjątkowej pozycji, aby kierować budową przyszłości europejskiego nieba cyfrowego i wspierać wysiłki przemysłu lotniczego na rzecz osiągnięcia zera. emisje netto dwutlenku węgla w 2050″, Powiedział.

System iTEC OneSky będzie wykorzystywać najnowsze narzędzia i technologie, w tym zaawansowaną automatyzację, aby dać kontrolerom lotniczym możliwość zarządzania większą liczbą lotów i zwiększenia bezpieczeństwa w coraz bardziej złożonym środowisku ze względu na wzrost liczby nowych użytkowników przestrzeni powietrznej.


Czy Twoja organizacja jest odpowiedzialna społecznie i pracuje na rzecz zrównoważonego rozwoju?

Kto jest we wspólnej wartości CSR

Tutaj zostawiamy Ci pełne informacje do udostępnienia.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *