Jak dyrektorzy firm konsumenckich przetrwali kryzys?

Elastyczność, wytrwałość, elastyczność i zdolność adaptacji to niektóre z cech, które powinien posiadać każdy lider, według menedżerów największych firm masowej konsumpcji w Argentynie.

Stwierdzają to najlepsze standardy w branży w edycji CEO Profile z 2021 r.Spotkanie organizowane co roku historyk s Czasopismo otwierające Gdzie pierwsza osoba z różnych organizacji w kraju udziela bezpośrednich wywiadów. Wydarzenie odbyło się w La Rural i było transmitowane na pływ.

Wśród kluczowych kwestii, którymi należało się zająć, kierownictwo wskazało trudności, przez które musieli przejść, aby dotrzeć na szczytJego główne osiągnięcia, jego nauka, klucze do zarządzania i ludzie, którzy zaznaczyli jego karierę. W tym samym czasie, Przeanalizuj stan rynków, na których działają, i podkreśl mocne strony, które powinien mieć prezes CEO W sektorze stojącym w obliczu wyzwań związanych z wirusem Corona i jego skutkami.

Galperin inwestuje w argentyński startup zajmujący się mrożonkami: co to jest i czym się zajmuje وماذا

Musimy przywiązywać wagę do strategii, ale także do realizacji, zgodnie z zasadą, którą nazywam „trzema elementami”: siłą, konsekwencją i ciągłością. Działanie przez przykład zawsze było tym, co mnie najbardziej wzmacnia”. Fernando Sanche, dyrektor zarządzający i członek zarządu CCU Argentina.

Sanchs zarządza browarem-córką od 26 lat. Dołączył do firmy bez doświadczenia w branży, mimo że wywodził się ze świata napojów bezalkoholowych. “To była brutalna szkoła nauczania“, Przyjąłem do wiadomości.

od tego czasu Kraj przeżywał różne kryzysy. dla niego, Najważniejszymi momentami były rok 2001 i wybuch epidemii. „To były dwa punkty zwrotne w mojej karierze. Argentyna jest w ciągłych wyzwaniach. Codziennie odkrywasz siebie na nowo, próbując przeskoczyć przeszkody‘, doradzam.

Dyrektor zauważył, że: w 2001Wraz z kryzysem społecznym i gospodarczym, przez który przeszedł kraj, Elastyczność to jego zaleta, która „pojawia się bardziej”. A wraz z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 odporność zwyciężyła. „Nikt nie był gotowy. Musieliśmy dostosować się do „nowej rzeczywistości” z osobistego punktu widzenia i dostosować działalność firmy w rekordowym czasie” – przyznał.

skręć, lista Priorytety, które musiał przedefiniować jako szef operacji. Proponujemy trzy cele ogólnofirmowe: Zadbaj o naszych ponad 5000 współpracowników w okolicy, kontynuuj produkcję i sprzedaż, bądź blisko nas zaniepokojony ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????“, szczegóły.

Fernando Sanche, z CCU Argentyna

W tym scenariuszu wyszliśmy na mecz, który jest prawdopodobnie najtrudniejszym meczem w mojej karierze. Największym początkowym wyzwaniem było ustalenie protokołów opieki dla osobników roślin. Następnie dostosowano system transakcyjny do wzorca telefonicznego, osiągając 400 000 pozycji sprzedażowych” – powiedział.

Według Sanche, Ogólny kontekst lat 90. sprzyjał wzrostowi inwestycjiA Nawet krajobraz zmienił się wraz z wahaniami argentyńskiej gospodarki. „Sytuacja była korzystna dla projektów długoterminowych. Mieli odwagę inwestować i inwestować, z cierpliwością budować na przyszłość. Dziś mamy ponad 30% udział w rynku. Jestem bardzo zadowolony ze wszystkiego, co osiągnęliśmy.”

CCU fBrutalna szkoła nauki UEFernanda Sanche.

Kiedy działalność CCU rozpoczęła się w 1995 roku, pojawiła się wyraźna okazja, aby ją wykorzystać: Krajowa konsumpcja per capita była niska w porównaniu z innymi krajami regionu. Sugestia była minimalna, jeśli chodzi o różnorodność marki, produktów i opakowań. Pokaz koncentrował się na Buenos Aires, a wystrój wnętrz został porzucony.”

dla niego, Inspiracją było oparcie się na dialogu, wsparciu zespołu wewnętrznego i zarządzaniu firmą. „Wykształciłem się na poziomie treningu osobistego” – podsumował.

Fernando Sanche na CEO Profile Event

dla tej części, Jan Noel Devitt, dyrektor generalny i prezes Loral Argentynawyraziłem to Są dwie podstawowe kompetencje, które musi posiadać CEO. Powinieneś mieć sporą dawkę optymizmu Aby prowadzić ten rynek z ogromnym potencjałem, i elastyczność, Jakość wymagana do wdrożenia zarządzania nie tylko w kraju, ale także w Ameryce Łacińskiej – powiedział.

Divet jest Francuzem z 34-letnią pracą zawodową w grupie L’Oral. W czerwcu ubiegłego roku zdarzyło się w pozycji Inbal Scavino, który został mianowany CEO w sierpniu 2019 roku.

Wcześniej prąd Dyrektor generalny Pracował w obszarze marketingu i był dyrektorem dużego działu produktów ogólnych W spółkach zależnych w Brazylii i Argentynie, by następnie przejąć generalny zarząd Portugalii, a później w Polsce.

Jan Nol Devitt, z Loral Argentina

W 2010, Wrócił do Francji, aby objąć stanowisko Globalnego Dyrektora Handlowego Generalnego Dywizji Produktów Ogólnych, ponieważ spędził sześć lat, Dopóki nie został prezesem i dyrektorem generalnym L’Oral MxicoW ciągu ostatnich trzech i pół roku.

Argentyna to szósty kraj, w którym rozwijam swoją działalność zawodową. Od każdego miałem inne doświadczenia i wyciągnięte wnioski. Z Brazylii podkreślam jego pasję. Jego prowadzenie z Portugalii. Z Polski, zorganizowane i zaplanowane. Z Meksyku, przystosowany. I z Argentyny, wymyślając to” – wyjaśnił.

Divet był zaskoczony Cyfryzacja na przykładzie społeczeństwa argentyńskiego. Duża część populacji, zwłaszcza w Buenos Aires, przystosowała się do wirtualnego świata. Konsumenci doceniają produkty kosmetyczne. mamy plik Marki od dziesięcioleci standaryzują. Pomimo trudności w codziennej pracy, cieszymy się, że możemy pracować nad obiecującą przyszłością”, Indy.

„Pomimo trudności, jakie napotykamy w naszej codziennej pracy, cieszymy się, że możemy pracować nad obiecującą przyszłością” Jan Knoll Daft.

dla kierownika, Niezbędne jest zbudowanie integrującego i zróżnicowanego zespołu. Kluczowa jest różnorodność uzupełniających się profili. Poszukujemy osób ciekawych i zainteresowanych nowymi technologiamiZ entuzjazmem, ponieważ zaangażowanie i determinacja przekładają się na wyniki.”

Doszedł do wniosku:Organizacja jest świadkiem rewolucji w nawykach konsumenckich, przyspieszone przez epidemię. Dzisiaj ludzie są informowani online o produktach i markach, które konsumują, a także o tym, że kupują coraz więcej Handel elektroniczny“, szczegóły.

Jean-Nol Divet, na konferencji CEO Profile

skręcać, wernica marcelloA Dyrektor Generalny Natura w ArgentynieOpowiedział swoją podróż. Marcelo jest W sierpniu 2020 roku została numerem jeden w lokalnym oddziale brazylijskiej firmy kosmetycznej, Rozpoczęła współpracę z marką 21 lat temu, najpierw jako klient, a potem jako dystrybutor.

O sprzedaży bezpośredniej dowiedziałem się poprzez Natura. w tym momencie, Pracował w branży turystycznej, dopóki nie miał okazji dołączyć do firmyktóry zanim został CEO, Była kierownikiem sprzedaży, kierownikiem i kierownikiem różnych regionów, zarówno w operacjach państwowych, jak i regionalnych.

do władzy wykonawczej, Wejście do Natury i uwierzenie w organizację oznacza wyjście ze strefy komfortu.Wszedłem do nowego świataA Co postawiło mnie przed wyzwaniem przełamywania struktur i bycia częścią generacji mostów w sposobie praktykowania przywództwa. To, czego nauczyłem się dzisiaj jako wzór do naśladowania, jest dalekie od rzeczywistości. To ciągła nauka”.

Vernica Marcello, z Natura

W tym sensie dla niej Przyczynił się do tego fakt, że Natura „zawsze była tak denerwująca, od samego początku, z godnymi uwagi wartościami, takimi jak różnorodność i zrównoważony rozwój. „W oparciu o te filary zbudował swoje przywództwo”.Po przejściu każdego z kroków poczułem się również uprawomocniony.‘, wyrażenie.

Podobnie, Wykonawca dał to jasno do zrozumienia Twoja rola jako lidera polega na „mobilizowaniu ludzi i budowaniu zespołów w określonym celu”., W jaki sposób Facylitator, który otwiera ścieżki i tworzy sieci. Każdy pracownik ma inne potrzeby i aspiracje. Wyjaśnienie dlaczego i dlaczego robimy coś jest naturalne. Dziś konieczne jest całościowe spojrzenie z potrójnym efektem.”

Po przejściu każdego z tych kroków poczułem się uprawomocniony”, Vernica Marcello.

Odnośnie trudnego kontekstu, w jakim przejął kierownictwoMarcelo stwierdził, że podobnie jak inne firmy, Firma początkowo na działalność. „Nadszedł okres adaptacji. Fabryki zaczęły produkować alkohol w żelu” – wspomina.

Streszczenie: “Przyglądamy się różnym technologiom i alternatywom, aby nadal produkować dużą część naszego portfolio lokalnie. Koncentrujemy się na dalszym budowaniu wartości. Współpracujemy z konsumentem, który zmusza nas do myślenia”.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *