Miasto W pierwszej połowie 2022 r. w Kadyksie odbyło się łącznie 16 sesji zdjęciowych, Filmy dokumentalne i witryny reklamowe, które wywarły wpływ ekonomiczny na ponad 857 000 euro, według Biura Filmowego w Kadyksie Instytutu Rozwoju, Zatrudnienia i Szkoleń (IFEF) Rady Miasta Kadyks.
W szczególności stolica Kadyksu była sceną różnych projektów reklamowych Wielkiej Brytanii, Hiszpanii czy Włoch; Od hiszpańskich, francuskich i brytyjskich filmów dokumentalnych. Nakręcono go również w Kadyksie dla ogólnopolskich i polskich programów telewizyjnych.
Wśród filmów wyprodukowanych w pierwszej połowie roku m.in Film fabularny wyprodukowany przez Bollywood W ciągu trzech dni wzięło w nim udział 100 profesjonalistów i ponad 200 dodatkowych, co wpłynęło na gospodarkę miasta o wartości ponad pół miliona euro.
Wszystkie te projekty połączyły około 40 dni kręcenia Wzięło w nim udział prawie 500 osób, w tym fachowcy i pomocnicy.
W świetle tych danych Konsultant ds. Rozwoju i Zatrudnienia, Carlosa Stubbsa, Zauważył, że „wpływ filmowania wzrasta w mieście”, chociaż rada miasta pracuje nad poprawą tych liczb i nadal promuje Kadyks jako ramy filmowania, gdzie wpływ ekonomiczny obejmuje również dodanie elementu tworzenia miejsc pracy sektor.
W tym sensie usługa Biurko filmowe IFEF w Kadyksie Jej pracownicy otrzymali komplementy od różnych firm produkcyjnych i nagrywających za pracę, którą wykonują, aby stymulować i przyspieszać reakcje i rozwiązania na potrzeby różnych ujęć.
Jak wyjaśnił burmistrz, osiąga się to m.in. Ułatwienia w zakresie uprawnień które mają do czynienia z władzami miejskimi, komunikują się w celu ułatwienia dostępu do tych niegminnych miejsc zainteresowania, czy dają miejskie przestrzenie do zagospodarowania odlewów, a nawet służą w pewnym momencie jako biuro administracyjne. Podobnie agencja rekrutacyjna była kilkakrotnie uchylona, aby osiągnąć coraz większą specjalizację dodatków wymaganych do różnych ujęć.
Przerwy wpłynęły na to Ten sektor jest „strategiczny” Dla rady miasta w zakresie, w jakim zapewnia możliwości zatrudnienia, pozytywny wpływ ekonomiczny i przyczynia się do promocji i rozpowszechniania wizerunku miasta. Aby kontynuować postępy w tej dziedzinie, wyjaśnił, że IFEF pracuje nad strategią, która obejmuje między innymi reformę prawa miejskiego w celu promowania zwiększonej fotografii w mieście.
Podobnie nawiązał do strategii marketingowej i bezpośredniej interakcji z głównymi platformami, które są obecnie liderami w branży, aby: „Uczyń miasto bardziej atrakcyjnym i uczyń je znanym jako miejsce, w którym łatwo jest sfotografować”. Wszystko to, podkreślił, „z powodu wpływu, jaki chcemy mieć na zatrudnienie”.
W związku z tym podkreślił, że trwają prace nad promocją tworzenia małych lokalnych firm związanych z fotografią, aby firmy produkcyjne mogły polegać na ich współpracy i kontraktowaniu swoich usług bez konieczności wychodzenia z miasta, aby je znaleźć.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”