Kadyks stał się coraz bardziej istotną grupą filmową

Miasto W pierwszej połowie 2022 r. w Kadyksie odbyło się łącznie 16 sesji zdjęciowych, Filmy dokumentalne i witryny reklamowe, które wywarły wpływ ekonomiczny na ponad 857 000 euro, według Biura Filmowego w Kadyksie Instytutu Rozwoju, Zatrudnienia i Szkoleń (IFEF) Rady Miasta Kadyks.

W szczególności stolica Kadyksu była sceną różnych projektów reklamowych Wielkiej Brytanii, Hiszpanii czy Włoch; Od hiszpańskich, francuskich i brytyjskich filmów dokumentalnych. Nakręcono go również w Kadyksie dla ogólnopolskich i polskich programów telewizyjnych.



Wśród filmów wyprodukowanych w pierwszej połowie roku m.in Film fabularny wyprodukowany przez Bollywood W ciągu trzech dni wzięło w nim udział 100 profesjonalistów i ponad 200 dodatkowych, co wpłynęło na gospodarkę miasta o wartości ponad pół miliona euro.

Wszystkie te projekty połączyły około 40 dni kręcenia Wzięło w nim udział prawie 500 osób, w tym fachowcy i pomocnicy.

W świetle tych danych Konsultant ds. Rozwoju i Zatrudnienia, Carlosa Stubbsa, Zauważył, że „wpływ filmowania wzrasta w mieście”, chociaż rada miasta pracuje nad poprawą tych liczb i nadal promuje Kadyks jako ramy filmowania, gdzie wpływ ekonomiczny obejmuje również dodanie elementu tworzenia miejsc pracy sektor.

W tym sensie usługa Biurko filmowe IFEF w Kadyksie Jej pracownicy otrzymali komplementy od różnych firm produkcyjnych i nagrywających za pracę, którą wykonują, aby stymulować i przyspieszać reakcje i rozwiązania na potrzeby różnych ujęć.

Jak wyjaśnił burmistrz, osiąga się to m.in. Ułatwienia w zakresie uprawnień które mają do czynienia z władzami miejskimi, komunikują się w celu ułatwienia dostępu do tych niegminnych miejsc zainteresowania, czy dają miejskie przestrzenie do zagospodarowania odlewów, a nawet służą w pewnym momencie jako biuro administracyjne. Podobnie agencja rekrutacyjna była kilkakrotnie uchylona, ​​aby osiągnąć coraz większą specjalizację dodatków wymaganych do różnych ujęć.

Przerwy wpłynęły na to Ten sektor jest „strategiczny” Dla rady miasta w zakresie, w jakim zapewnia możliwości zatrudnienia, pozytywny wpływ ekonomiczny i przyczynia się do promocji i rozpowszechniania wizerunku miasta. Aby kontynuować postępy w tej dziedzinie, wyjaśnił, że IFEF pracuje nad strategią, która obejmuje między innymi reformę prawa miejskiego w celu promowania zwiększonej fotografii w mieście.

Podobnie nawiązał do strategii marketingowej i bezpośredniej interakcji z głównymi platformami, które są obecnie liderami w branży, aby: „Uczyń miasto bardziej atrakcyjnym i uczyń je znanym jako miejsce, w którym łatwo jest sfotografować”. Wszystko to, podkreślił, „z powodu wpływu, jaki chcemy mieć na zatrudnienie”.

W związku z tym podkreślił, że trwają prace nad promocją tworzenia małych lokalnych firm związanych z fotografią, aby firmy produkcyjne mogły polegać na ich współpracy i kontraktowaniu swoich usług bez konieczności wychodzenia z miasta, aby je znaleźć.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.