Konkurent Glovo Stuart wciska akcelerator i rozszerza działalność na Sewillę, Malagę i Bilbao

Sektor dostawczy w Hiszpanii staje się coraz silniejszy. Stewart, jeden z głównych konkurentów hiszpańskiego giganta Glovo, Kontynuuj ambitny krajowy plan ekspansji, stawia na północ i południe od półwyspu z nowymi operacjami w Sewilla, Bilbao i Malaga. Wraz z rozszerzeniem modelu dostaw, rozszerzy zasięg na populację hiszpańską U ponad półtora miliona osób Który został dodany do ponad 9,2 miliona użytkowników, którzy mogą już przyjmować zamówienia online w Stuart w Madrycie, Barcelonie, Walencji i Saragossie.

Te nowe operacje, napędzane wzrostem firmy w prawie 50% w ubiegłym roku i towarzyszyła mu silna inwestycja, oprócz niedawnych otwarć w Walencji i Saragossie, wzmacniając narodową obecność Stewarta, obsługując ok 11 milionów ludzi w 7 miastach, w odpowiedzi na zapotrzebowanie na usługi ze strony dużych firm i sieci działających na terenie całego kraju. Ten wzrost, jak wskazuje firma, wynika z zaufania klientów, wiedzy i technologii, z których korzystają. Również pandemia wirusa koronowego Sprzyjał także handlowi cyfrowemu, aby napędzać cyfrową transformację przedsiębiorstw w Hiszpanii przez pięć lat, zgodnie z danymi z „Digital Society in Spain 2020-2021”.

Stewart ułatwia dostawę do domu dzięki własnej marce sieci supermarketów, e-commerce i lokalnym firmom, prosto i niedrogo. Platforma technologiczna Stuarta umożliwia prowadzenie każdego rodzaju biznesu Dokonaj dostaw w mniej niż 30 minut, a nawet planuj je w 15-minutowych odstępachZgodnie z preferencjami klienta. Ich usługi są dostępne 7 dni w tygodniu i Płacisz tylko za zakontraktowany koszt wysyłki I bez jakichkolwiek prowizji, w przeciwieństwie do rynków.


Kierownik Operacyjny w Sturat, Ilias Allali, Jak komentuje, w 2021 roku wyznaczyli kamień milowy na drodze firmy w naszym kraju. „Wykazaliśmy swój udział i zaangażowanie na rynku hiszpańskim otwierając nowe operacje w naszym kraju, co przekłada się na lepszą obsługę klienta i większą liczbę pracowników.”

Zobowiązanie namacalne, zwłaszcza w tym roku, wobec klientów i flot dostawczych (powszechnie znanych jako „pasażerowie”). Stewart, choć uważa się, że treść prawa Rydera Nie odzwierciedla potrzeb platform cyfrowych ani potrzeb samych pracownikóws, podejmuje wysiłki w celu dostosowania się do nowych ram regulacyjnych i nadal zwiększa liczbę zatrudnionych kierowców.

Zaangażowanie w rynek hiszpański znajduje również odzwierciedlenie w rekrutacji talentów. Tempo wzrostu pracowników biurowych w Hiszpanii W ciągu zaledwie jednego roku wzrosła o 88,5%, z 61 do 115 pracowników biurowych. Pierwszy kwartał 2022 r. będzie również nastawiony na wzrost i ekspansję, podobnie jak Stewart Planuje rozpocząć pracę w nowych hiszpańskich miastach.

Według słów Alali: „Pierwsze miesiące przyszłego roku będą się rozwijać, a naszą misją jest zapewnienie najlepszej obsługi wszystkim naszym klientom”. 2022, w którym Stewart będzie nadal umacniał swoją pozycję jako jednego z głównych graczy w usługach dostawczych ostatniego etapu w Hiszpanii i Gdzie będzie nadal rozszerzać swoje usługi na poziomie krajowym i międzynarodowym, tak jak w latach ubiegłych. W rzeczywistości przeszła od obecności w 14 miastach w zaledwie 3 krajach w 2018 r. do obecnie działającej w 113 miastach w Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii, Polsce i Portugalii. A w Hiszpanii od 2019 roku do dziś Stewart potroił liczbę wysyłanych paczek.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *