Kontrakty kolejowe dla Acciona w Australii i Ferrovial w Polsce | Gospodarka

Kontrakty kolejowe dla Acciona w Australii i Ferrovial w Polsce |  Gospodarka

W przypadku Acciony projekt w Australii jest pierwszym projektem zrealizowanym przez grupę kierowaną przez José Manuela Entrecanalesa za pośrednictwem Geotech, spółki, którą niedawno przejęła w tym kraju, dzięki której od 2002 r. wzmocniła także swoją znaczącą obecność w Australii. .

Ma to na celu modernizację linii Ballarat, aby zapewnić coraz częstsze pociągi dla rosnącej populacji zachodnich przedmieść Melbourne. Prace, których budżet wynosi około 518 milionów dolarów australijskich, czyli około 350 milionów euro, pozwolą na udoskonalenie usługi…

Zarejestruj się bezpłatnie, aby kontynuować czytanie

Jeśli posiadasz konto EL PAÍS, możesz go użyć do identyfikacji

W przypadku Acciony projekt w Australii jest pierwszym projektem zrealizowanym przez grupę kierowaną przez José Manuela Entrecanalesa za pośrednictwem Geotech, spółki, którą niedawno przejęła w tym kraju, dzięki której od 2002 r. wzmocniła także swoją znaczącą obecność w Australii. .

Ma to na celu modernizację linii Ballarat, aby zapewnić coraz częstsze pociągi dla rosnącej populacji zachodnich przedmieść Melbourne. Prace, których budżet wynosi około 518 milionów dolarów australijskich, czyli około 350 milionów euro, pozwolą na poprawę obsługi, zwłaszcza w godzinach szczytu.

Projekt rozpocznie się na początku 2018 r., a jego zakończenie zaplanowano na koniec 2019 r. Obejmuje on powielenie 18 km torów pomiędzy Deer Park West i Milton; Budowa dodatkowych peronów na stacjach Bacchus Marsh i Palan; Modernizacja stacji Rockbank, rozbudowa peronów, utworzenie nowego łącznika dla pieszych i nowego parkingu to między innymi ulepszenia.

Jeśli chodzi o Ferrovial, grupa kierowana przez Rafaela Del Pino została wzmocniona na jednym z głównych rynków, czyli w Polsce. Tam działa poprzez Budimex, który brał już udział w takich projektach jak Gdański Kolej Miejska czy Dworzec Wrocław Centralny. Zawarty obecnie z Polskim Przedsiębiorstwem Kolejowym kontrakt o wartości 223 mln dolarów obejmuje modernizację dwóch odcinków linii kolejowej nr 7, łączącej Warszawę z Dorohoskiem przy granicy z Ukrainą.

Pierwszy odcinek o długości 51,7 km (łączący miasta Bilawa i Dublin) obejmie budowę nowych dróg, kamieniołomów, nowego systemu sterowania oraz renowację i budowę 38 obiektów, w tym mostów, wiaduktów, tuneli, przejść podziemnych i chodników . kanalizacja. Na drugim odcinku, który ma 30 kilometrów i łączy miasta Otok i Bilawa, Budimex będzie współpracował z Ferrovial Agromán przy ulepszaniu torów, stacji, przejazdów kolejowych i innych elementów.

Program pięciodniowy

Najważniejsze cytaty ekonomiczne dnia, wraz z kluczami i kontekstem pozwalającym zrozumieć ich zakres.

Pobierz go na swój e-mail

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *