Kordoba promuje swoją ofertę turystyczną na polskim rynku – Kordoba

Miejski Instytut Turystyki Kordoby (Imtor) uczestniczy od środy do czwartku w konferencjach na żywo organizowanych przez Hiszpańskie Biuro Turystyki (OET) w Warszawie, spotkaniu, które odbywa się wspólnie z Turispaną i ma na celu ułatwienie komunikacji. Pomiędzy podmiotami publicznymi i instytucjami sektora turystycznego z rynkiem polskim.

Tak więc w pierwszej kolejności dokonano prezentacji destynacji Hiszpanii na wspomnianym rynku emisyjnym, a następnie odbyły się dwa warsztaty lub warsztaty, w których destynacja Kordoby jest zdefiniowana specjalnie dla touroperatorów i profesjonalistów w polskim turystyce. sektora, jak podała rada miasta w nocie.

Każda ze stron uczestniczy w konferencji ze zdjęciem promocyjnym, którym w przypadku Kordoby jest Wielki Tydzień, ze zdjęciem wnętrza meczetu katedralnego. Zaprezentowano również wideo promocyjne Wielkiego Tygodnia z tekstami w języku. „Polska jest rynkiem przyciąganym przez turystykę religijną, a co może być lepszego listu wprowadzającego do Kordoby niż jej święty tydzień” – powiedziała pierwsza wiceburmistrz turystyki Isabel Albus (Cs), która zauważyła, że ​​„droga zacznie być ogłaszana festiwalem”. Narodowego Urzędu Turystyki po zatwierdzeniu przez władze W tym miesiącu opinia publiczna oficjalnie rozpocznie procedurę składania wniosku o to oświadczenie z braćmi i siostrami Andaluzji.

Dni robocze odbyły się w środę w Warszawie w obecności około stu agentów, aw czwartek w Krakowie w obecności około 70 przedstawicieli polskiego rynku. Albas zauważył, że „turystyka narodowa praktycznie odzyskała poziom sprzed pandemii, a teraz ważne jest stopniowe przywracanie turystyki zagranicznej, która jest najbardziej opóźniona po kryzysie ze względu na otaczającą nas sytuację międzynarodową”. W tym sensie delegat stwierdził, że „uczestnictwo w tego typu konferencjach i wystawach odbywających się obecnie w Polsce jest kluczem do promocji marki Cordoba i umieszczenia miasta wśród głównych międzynarodowych destynacji”.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *