Leasys spodziewa się, że do 2026 roku będzie 1 milion pojazdów car-sharingowych

Leasys spodziewa się, że do 2026 roku będzie 1 milion pojazdów car-sharingowych

Firma zajmująca się współdzieloną mobilnością Lizaw którym jest zintegrowany free2move, narodziła się jako piąty europejski operator w branży, z zarządzaną flotą 828 000 pojazdów. firma Jest własnością Stellantis i Credit Agricole Consumer Finance jest zaznaczony Plan wzrostu do 1 miliona pojazdów car-sharingowych w 2026 roku.

Pierwszym krokiem do przyspieszenia tego wzrostu było niedawne ogłoszenie podpisania wiążącej umowy zakupu działalności AML i LeasePlan w Portugalii i Luksemburgu. Operacja ta ma miejsce po tym, jak Free2move kupił w 2022 roku dział mobilności BMW Group i Mercedes-Benz, Share Now, który miał około 10 000 pojazdów w 16 europejskich miastach.

Plan rozwoju Leasys

Jak wyjaśnił dyrektor generalny Leasys Rolando D’Arco, powstała firma, która dodaje „dwa historie sukcesu, dwie korporacyjne spuścizny”, jest obecna w jedenastu krajach europejskich, w tym w Hiszpanii kierowanej przez Raula Garcíę, Włoszech, Francji, Niemczech, Belgii, Holandii , Portugalia, Polska i Luksemburg oraz Austria. Również w Wielkiej Brytanii, gdzie leasing jest bardziej rozpowszechniony niż w innych krajach regionu.

Nowy ogólnoeuropejski gracz w dziedzinie mobilności ma podejście wielomarkowe, B2B – lub business-to-business – i koncentruje się wyłącznie na wynajmie średnio- i długoterminowym. Leasys skorzysta z sentymentalnej sieci sprzedaży i wsparcia posprzedażowego Stellantis w całej Unii Europejskiej, zasobu, który uznają za strategicznie niezbędny do zapewnienia najwyższej jakości obsługi.

Z jednej strony połączy kilka kanałów – bezpośrednią, pośrednią i cyfrową sieć sprzedaży – aby sprostać potrzebom rynku poprzez oferowanie jak największej liczbie klientów pojazdów, usług i rozwiązań mobilnościowych.

Free2move pozostaje

Konsolidacja działalności biznesowej Leasys i Free2move Lease w wielomarkową działającą firmę wynajmującą nie wpłynie na markę Free2move, firmę Stellantis świadczącą usługi mobilności, która będzie nadal istnieć jako dostawca usług car-sharingu.

„Dzisiaj jest początek nowej ery”, powiedział Philippe de Rovira, prezes Stellantis Subsidiaries, który był „zachwycony” związkiem, który „wnosi to, co najlepsze z obu światów, finanse i samochody”.

Ze swojej strony prezes Credit Agricole consumer finance, Stéphane Briami, ocenił „pozytywną” reakcję rynku na ruch, który był „bardzo ważny i symboliczny”.

Bardziej popularne pojazdy

Podczas wydarzenia Prezes Stellantis Subsidiaries skupił się na potencjale wzrostu wynajmu długoterminowego, opcji wybieranej przez coraz większą liczbę klientów, podkreślając zmianę kultury, w której własność dominuje nad inną, w której liczy się użyteczność .

Według badania Frost & Sullivan łączna liczba zawieranych umów leasingu i leasingu w Europie wzrosła do 6,2% w 2022 roku i według szacunków największych organizacji będzie nadal rosła w 2023 roku, głównie dzięki segmentowi pojazdów elektrycznych. Co więcej, pomimo pandemii, liczba leasingów ekologicznych pojazdów wzrosła ponad dwukrotnie, z ponad 400 000 do ponad 840 000.

W tym „dynamicznym” kontekście musi działać Leasys, którego szyte na miarę rozwiązania dla pojazdów elektrycznych i elektrycznych obejmują korzyści związane z leasingiem bezemisyjnym i można je dostosować do indywidualnych potrzeb, wybierając spośród szeregu konkretnych produktów i usług ekologicznych.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *