Leonardo Hotels chce wylądować na Majorce w ramach swojego planu ekspansji | Majorka Gospodarka


szybki ruch gałek ocznych



Leonardo Hotels Europa Środkowa, Europejski oddział izraelskiej grupy hotelowej Fattal będzie pracował nad konsolidacją swojej ekspansji w ciągu najbliższych trzech lat. Portfolio hotelowe firmy powiększy się o około 10%, o osiem nowych projektów i około 1800 nowych pokoi.

Aby osiągnąć ten wzrost, grupa hotelowa polega na udanym połączeniu lokalizacji premium i wzmocnieniu strategii wielomarkowej. W 2021 r. Leonardo Hotels otworzył hotele w Warszawie, Norymberdze i Barcelonie, otwierając je odpowiednio w marcu, czerwcu i wrześniu.

Kolejne nowe projekty znajdują się w Niemczech, a mianowicie w miastach Augsburg, Eschborn, Berlin, Hamburg i Kolonia. Podobnie, ekspansja firmy koncentruje się również na krajach bałtyckich, Francji i Skandynawii w celu rozwoju segmentu wakacyjnego.

Jeśli chodzi o rynek hiszpański, celem sieci hotelowej jest umocnienie swojej obecności w najważniejszych miastach – Madrycie i Barcelonie – orazZałożona w innych znaczących miejscach, takich jak Sewilla, Malaga, Majorka i San Sebastian.

„Jesteśmy bardzo zainteresowani naszą ekspansją w Hiszpanii, dlatego prowadzimy rozmowy dotyczące wejścia do miast szczególnie atrakcyjnych dla turystów zagranicznych” – mówi. Shay Raz, dyrektor generalny Leonardo Hotels w Hiszpanii.

Leonardo Hotels od 15 lat zajmuje silną pozycję w europejskiej branży hotelarskiej. Do 2024 r. całkowite portfolio hoteli Leonardo w Europie Środkowej wzrośnie do około 15 000 pokoi, z 400 salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 34 000 metrów kwadratowych w 37 lokalizacjach w Niemczech, Włoszech, Polsce, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Czechach i na Węgrzech.

Równolegle spółka macierzysta Fattal Hotels Group łączy kilka innych dywizji działających na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii (50 hoteli), Izraela (40 hoteli) i Holandii (19 hoteli).

„Chcemy znacznie poszerzyć nasze portfolio marek w Europie Środkowej w ciągu najbliższych kilku lat. Dzięki temu ogłoszeniu łączymy się z naszymi gośćmi, partnerami i pracownikami, a także młodymi talentami, które wciąż rozwijamy” – mówi. Yoram Bitton, dyrektor generalny Leonardo Europa Central Hotel.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *