szybki ruch gałek ocznych
Leonardo Hotels Europa Środkowa, Europejski oddział izraelskiej grupy hotelowej Fattal będzie pracował nad konsolidacją swojej ekspansji w ciągu najbliższych trzech lat. Portfolio hotelowe firmy powiększy się o około 10%, o osiem nowych projektów i około 1800 nowych pokoi.
Aby osiągnąć ten wzrost, grupa hotelowa polega na udanym połączeniu lokalizacji premium i wzmocnieniu strategii wielomarkowej. W 2021 r. Leonardo Hotels otworzył hotele w Warszawie, Norymberdze i Barcelonie, otwierając je odpowiednio w marcu, czerwcu i wrześniu.
Kolejne nowe projekty znajdują się w Niemczech, a mianowicie w miastach Augsburg, Eschborn, Berlin, Hamburg i Kolonia. Podobnie, ekspansja firmy koncentruje się również na krajach bałtyckich, Francji i Skandynawii w celu rozwoju segmentu wakacyjnego.
Jeśli chodzi o rynek hiszpański, celem sieci hotelowej jest umocnienie swojej obecności w najważniejszych miastach – Madrycie i Barcelonie – orazZałożona w innych znaczących miejscach, takich jak Sewilla, Malaga, Majorka i San Sebastian.
„Jesteśmy bardzo zainteresowani naszą ekspansją w Hiszpanii, dlatego prowadzimy rozmowy dotyczące wejścia do miast szczególnie atrakcyjnych dla turystów zagranicznych” – mówi. Shay Raz, dyrektor generalny Leonardo Hotels w Hiszpanii.
Leonardo Hotels od 15 lat zajmuje silną pozycję w europejskiej branży hotelarskiej. Do 2024 r. całkowite portfolio hoteli Leonardo w Europie Środkowej wzrośnie do około 15 000 pokoi, z 400 salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 34 000 metrów kwadratowych w 37 lokalizacjach w Niemczech, Włoszech, Polsce, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Czechach i na Węgrzech.
Równolegle spółka macierzysta Fattal Hotels Group łączy kilka innych dywizji działających na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii (50 hoteli), Izraela (40 hoteli) i Holandii (19 hoteli).
„Chcemy znacznie poszerzyć nasze portfolio marek w Europie Środkowej w ciągu najbliższych kilku lat. Dzięki temu ogłoszeniu łączymy się z naszymi gośćmi, partnerami i pracownikami, a także młodymi talentami, które wciąż rozwijamy” – mówi. Yoram Bitton, dyrektor generalny Leonardo Europa Central Hotel.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”