Małe i średnie studia oferują wysokiej jakości gry wideo

Małe i średnie studia oferują wysokiej jakości gry wideo

G2A to globalny rynek cyfrowy lub rynek e-commerce, który specjalizuje się w grach wideo lub produktach do gier. Jej główna siedziba znajduje się w Hongkongu, a biura znajdują się w wielu krajach, w tym w Polsce, Holandii i Chinach. Rozmawialiśmy z nimi, aby poznać rolę małych firm na ich rynku.

Jak G2A współpracuje z małymi i średnimi firmami?

Współpracujemy z małymi i średnimi firmami w ramach specjalnego programu dla sprzedawców o nazwie Seller Supreme. W ten sposób mogą skorzystać z lepszych prowizji, jeśli dobrze sobie radzą na naszym rynku. Kiedy zaczynają sprzedawać, mają 30-dniowy okres bez prowizji, aby dobrze poznać platformę. Ponadto wdrożyliśmy wiele procedur zapewniających klientom płynne działanie. Oznacza to, że kiedy kody, produkt cyfrowy, są oferowane do sprzedaży, mamy procedurę sprawdzania, czy jest ważny, czy zawiera cyfry i długie litery.

Podobnie dostawcy usług płatniczych sprawdzają nas co miesiąc, na przykład, aby upewnić się, że nie ma prób oszustwa ze strony kupującego. Ale także po stronie dostawcy mamy dość złożony program do poznania procesu onboardingu klienta; Co jest trudniejsze niż na innych marketplace’ach, ale daje nam też możliwość posiadania tylko wykwalifikowanych sprzedawców.

Jakie są zalety G2A w porównaniu z innymi rynkami?

Przede wszystkim mamy wiele gier na wszystkie platformy. Oznacza to, że możesz znaleźć nie tylko gry Steam, ale także gry, które możesz następnie aktywować na różnych platformach. Jest to zatem jednolity rynek. Z innego punktu widzenia te gry i produkty są dobrze opisane, co oznacza, że ​​możesz łatwo sprawdzić, czy gra ma języki, których potrzebujesz.

Aby mieć lepszą rozgrywkę, zapewniamy wsparcie, które również doradza, jeśli nie wiesz, w co grać. Więc coś w rodzaju rekomendacji. Dlatego też nasi pracownicy są gotowi polecić Ci gry. Mamy również ponad 200 metod płatności na całym świecie. To dobrze, ponieważ możesz wybierać spośród wielu opcji.

Mamy aplikację mobilną i stronę główną. Jest to bardzo wygodne, ponieważ możesz wybierać, odkrywać gry podczas podróży autobusem, a potem możesz grać na komputerze, na konsolach.

A jak wygląda biznesowy ekosystem w świecie gier wideo?

Muszę powiedzieć, że to trochę polaryzuje. Z drugiej strony mamy małe studia deweloperskie, poniżej 10 osób. Z drugiej strony mamy duże międzynarodowe firmy z dużymi budżetami.

Pierwsza część, z małym badaniem, chciałaby mieć więcej zalet, aby móc konkurować z międzynarodowymi firmami. Teraz widzimy, powiedzmy, że każdego roku coraz więcej rządów oferuje pewne korzyści małym studiom, aby mogły skupić się na pracy twórczej. I to jest dobry znak, ponieważ widzimy, że wiele małych studiów tworzy gry naprawdę dobrej jakości.

Czy wspieracie w jakikolwiek sposób te małe firmy?

Tak, oferujemy im dodatkowy program, który pozwala im zarabiać na sprzedaży, także na rzecz osób trzecich. Zapraszamy ich także do przemawiania na różnych wystawach, poznawania ich potrzeb i próbowania ich, powiedzmy, zaspokojenia. Zapraszamy ich na platformę, często prowadzimy specjalne akcje dla tych tytułów, aby zwiększyć ich sprzedaż, bo algorytmy na innych platformach są bardzo okrutne. Małym programistom zawsze trudno jest pojawić się w wynikach wyszukiwania, gdy nie mają budżetu, i to jest główny problem.

Jaka jest przyszłość gier wideo?

Myślę, że jest to bardzo obiecujące, ponieważ jest to rodzaj rozrywki, której ludzie coraz bardziej szukają. Widzieliśmy, zwłaszcza podczas pandemii, znanych nam hardcore’owych graczy, tych, którzy dużo grają, widzieliśmy ludzi zamkniętych w czasie lockdownu i szukających innego rodzaju rozrywki.

W tej chwili mamy ogromną liczbę przypadkowych graczy wchodzących na ten rynek i chcielibyśmy się nimi zająć. Powiedz im, jak grać, w co grać i jak zacząć w cyfrowym świecie. Ta branża rozwija się z dużym wzrostem. W tej chwili jest warta więcej niż kino i muzyka razem wzięte.

Jakie profile zawodowe są najbardziej poszukiwane w branży?

Inżynierowie, programiści, dyrektorzy artystyczni… ludzie z kreatywnym duchem do tworzenia gier, a także, z punktu widzenia e-commerce, myślę szczególnie o marketingu; Ponieważ niewiele osób wie, jak wygląda łańcuch dystrybucji i jak sprawić, by gra, którą stworzyłeś, była w końcu opłacalna.

Czy nawyki konsumpcyjne zmieniły się w ciągu ostatnich dziesięciu lat?

Bardzo się zmienili. Teraz mają ogromny zapas wszystkiego. Tak naprawdę walczysz o ich uwagę i musisz być naprawdę dobry w doradzaniu im, jak zarządzać wolnym czasem, który mają. Trzeba go szukać, żeby zagrać w oglądanie filmu.

Jakie są cele firmy na ten rok?

Zaczęliśmy od produktów związanych z grami i jesteśmy dobrze znani w branży. Ale z biegiem lat zauważyliśmy coraz większe zainteresowanie produktami dodatkowymi, takimi jak oprogramowanie lub karty podarunkowe, które możesz podarować współpracownikowi na urodziny. Chcielibyśmy stać się rynkiem dla wszystkich produktów cyfrowych dostępnych na świecie.

Jakie produkty są najbardziej pożądane w Hiszpanii?

Cóż, tak naprawdę nie różnią się zbytnio w zależności od kraju. Muszę powiedzieć, że ostatnio Hogwarts Legacy jest bardzo mocne na całym świecie. Właśnie wyszła i wszyscy chcą w nią zagrać. Ale zwykłe gry, takie jak GTA 5, wciąż są na topie. To bardzo dobra gra i każdy chce wydać następną wersję. Również Minecraft, te są najważniejsze.

Jak chronić swoją firmę i klientów przed oszustami? Będąc rynkiem, tego typu problemy mogą się pojawić.

Tak, jest to problem dla każdego, kto prowadzi biznes cyfrowy, ponieważ kod można uzyskać natychmiast. Jesteśmy dobrze chronieni przez naszą firmę, od jakiegoś czasu uczestniczymy w wielu targach związanych z ochroną przed oszustwami i tak dalej. Zdobyliśmy nagrodę CNP Merchant of the Year za zapobieganie oszustwom. Ale współpracujemy również z najlepszymi firmami w branży, aby chronić naszych klientów.

Mamy mniej niż 1% zwrotów, co oznacza, że ​​99% naszych zakupów przebiega bez żadnych problemów, z czego jestem bardzo dumny.

Jak obserwowano pandemię w branży gier wideo?

Myślę, że w przeciwieństwie do innych branż, w grach radzi sobie naprawdę dobrze. Wszyscy zostawali w domu i zaobserwowaliśmy ogromny wzrost sprzedaży, gdy zastosowano kwarantannę.

Zauważyliśmy również przejście na pracę zdalną. Otworzyliśmy się na świat w bardzo krótkim czasie, ponieważ pracowaliśmy już online, więc nie było to dla nas wielkim problemem, jak firmy z dużymi biurami.

Innymi słowy, czujemy, że praca zdalna jest dla nas świetna. Wszyscy pracują z domu i tak jest łatwiej. To wspaniale, że możemy spotykać się w Amsterdamie iw Hiszpanii, kiedy tylko chcemy w tym samym czasie.




You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *