Marnys koryguje epidemię w 2020 roku i dokonuje skoku ilościowego i jakościowego w swojej produkcji

Kartagena. ten Firma Marnys w Cartagena Przetrwała pandemię 2020 roku z wypłacalnością i patrzy w przyszłość z umiarkowanym optymizmem. Startup, prawie w 100% sprawny, od Nowe obiektyCo podwoiło to, co jest dostępne, oznaczało skok jakościowy i ilościowy w jej produkcji, zwłaszcza eksporcie. 80% jej produktów – ponad 400 referencji – opuszcza nasze granice, głównie Bliski Wschód (Arabia Saudyjska lub Kuwejt) gdzie są liderami rynku) oraz w Stanach Zjednoczonych i Europie. Parzysty 66 międzynarodowych destynacji Sprzedają suplementy diety, kosmetyki naturalne, olejki eteryczne i odżywki dla sportowców.

Założona przez Jose Martineza Nieto w 1968 roku, a następnie zajmująca się pakowaniem miodu i pyłku pszczelego, firma została rozliczona w 2020 roku. 30,5 mln euro, co oznacza wzrost o 19,59% od 2019 r., według firmy, na rachunkach za rok 2020 zdeponowanych w rejestrze handlowym.. Firma bardzo pozytywnie ocenia te liczby, ponieważ dodatkowo zdołała utrzymać i poprawić standardy innowacyjności oraz zrównoważonego rozwoju społecznego i środowiskowego. Chociaż projekt rozbudowy zakładu zakończył się w 2019 roku, był to ostatni rok, w którym zainstalowano maszyny, prawie w pełni sprawne w zakładzie zlokalizowanym w strefie przemysłowej Los Camachos de Cartagena.

powiększenie – poszerzenie Oznacza to podwojenie powierzchni – z 12.500 mkw. do 23.500 mkw. Dążąc do przekształcenia swoich laboratoriów w najnowocześniejsze laboratoria branży żywieniowej i kosmetyków naturalnych na kontynencie. Rodzina jest dumna, że ​​udało się to osiągnąć i być w wyższy Jedna z firm dedykowanych temu sektorowi w Europie. Rozbudowa obiektów poprawiła konkurencyjność i produktywność, aby kontynuować politykę ekspansji wyznaczoną przez właścicieli. Dodatkowo Marnys dorastał z Zatrudnić dodatkowo czternaście osób, dzięki czemu w firmie jest już blisko stu pracowników.

W ten sposób Marnez spróbuje Zwiększone obroty w miarę otwierania nowych rynków, szczególnie w Korei Południowej i Stanach Zjednoczonych -gdzie ma mniejszą obecność- oraz konsolidację innych w Europie, takich jak Francja czy Niemcy. Ponadto otworzyli drzwi na polski rynek, a podwajając swoje linie produktowe, starali się konkurować o kontrakty finansowane przez rządy, których jeszcze nie byli w stanie wylicytować. „Naszym wyzwaniem jest dwucyfrowy wzrost” – wyjaśnia Jose Martinez Nieto, podczas gdy dyrektor generalny firmy, Roberto Martinez MoicleZe swojej strony wpływ COVID zapewnił Pewna reakcja klienta, aby lepiej zadbać o swoje zdrowie, co miało bezpośredni wpływ na zwiększenie sprzedaży i produkcji niektórych produktów z jej bogatego katalogu.

przez wyszukiwanie BenioI Prawie 1 na 3 konsumentów w Europie zmagał się ze zmęczeniem i brakiem energii podczas pandemii. W celu poprawy poziomu energii, abyPołowa z tej grupy zgłosiła poszukiwanie jedzenia i napojów, które pomogą im przystosować się do codziennego życia (28% w Hiszpanii). Opieka nad dziećmi podczas pandemii również odcisnęła swoje piętnoa, 7 na 10 europejskich konsumentów z dziećmi twierdzi, że sięga po jedzenie, aby zwiększyć swój poziom energii – 34% hiszpańskich respondentów twierdzi, że spożywa napoje energetyzujące-. Oprócz ciągłego wzrostu zmęczenia, pandemia uświadomiła ludziom kruchość swojego zdrowia i potrzebę dbania o siebie.

Elektrownia fotowoltaiczna częściowo łagodzi wyższe ceny energii

Instalacja elektrowni fotowoltaicznej, którą w 2019 roku szczycą się największą w regionie, pomogła częściowo złagodzić, Miesięczny rachunek za zużycie energii. Cena energii w tym roku będzie najwyższa od 14 lat, przewyższając o 12% cenę z 2008 roku (stary pułap) i ponad dwukrotnie wyższą niż rok wcześniej.

Wysokie ceny wpływają na liczbę dużych firm i Marnies nie oszczędzi tej tragicznej sytuacji. Jednak jego fabryka, która generuje 1 250 000 kWh rocznie jest zużywane w 100% we własnym zakresie, co pomaga częściowo złagodzić ten wzrost kosztów.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *