Kiedy wejdziesz do środka Trend marketingowy Nie wyobrażał sobie, że resztę swoich dni spędzi wśród ciężarówek. Po tym jak skończył studia, Marta Fabregas Spędził dwa lata nad projektem mającym na celu przekształcenie rynków w Barcelonie. W tym czasie był w kontakcie Joannę Solancewspólnik na stacji benzynowej w Mercaparna, który to podpisał. Kiedy miał zaledwie 26 lat, zaczął interesować się pozyskiwaniem nowych klientów dla swojej stacji obsługi hurtowego targu świeżej żywności w Barcelonie. „Zawsze myślałem: co mogę zrobić, żeby wybrali nas? Zawsze jestem czujny, jestem bardzo podejrzliwy i lubię słuchać wszystkich stron” – podsumowuje. Fabregasa.
Podrzędny Stacja benzynowa Otwarta w 1991 roku – pierwsza w pełni zautomatyzowana stacja w Hiszpanii – Mercabarna od samego początku dba o klientów pierwszej w kraju ekskluzywnej stacji obsługi pojazdów wielkotonażowych, otwartej w 1995 roku w La Junquera. Zawsze z Zautomatyzowany system dla profesjonalnych przeprowadzek Dzięki temu mogli pracować 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. „Wyraźnie wyraziłem się jasno, że moje potrzeby zostały zaspokojone kierowca I biznesmen. To dwaj bardzo różni klienci i musimy obsługiwać obu, aby być konkurencyjnymi, podkreśla. „Codzienny kontakt z nimi pomógł mi dowiedzieć się, co mamy im do zaoferowania”.
Po tym aktywnym słuchaniu w rejonie La Junquera zainstalowano „prysznice i dobre jedzenie, aby kierowca mógł wygodnie i cicho zatrzymać się, a także starał się reagować na potrzeby, jakie może napotkać w drodze”. „Z drugiej strony dzięki naszej karcie automatyki zapewniamy bezpieczeństwo przedsiębiorcy, który dzięki temu może w każdej chwili kontrolować wydatki i lokalizację swojej ciężarówki” – dodaje. W rzeczywistości, zdaniem dyrektora generalnego grupy, „klient jest klientem karty, a nie klientem stacji benzynowej”.
Wiedzieć wszystko
Stopniowo, Fabregasa Przejął także odpowiedzialność za ekspansję i współpracę z innymi podmiotami oraz zaczął uczestniczyć w zarządzaniu firmą. „Ten proces pozwolił mi wkroczyć i poznać praktycznie wszystkie działy firmy” – potwierdza dyrektor generalny On Turtle.
Z zaraźliwym entuzjazmem i energią w swoich wystąpieniach Fabregas wyjaśnia, że jednym z kluczy do sukcesu jest to, że w przypadku automatyzacji usługi należy uzyskać pozwolenie na proces przed jego realizacją. TankowanieCo pozwala biznesmenowi nie stracić kontroli nad swoimi aktywami. „Nikt nie będzie mógł zatankować, jeśli znajdzie kartę, bo system sprawdza, czy ciężarówka, w której chce zatankować, odpowiada wybranej karcie, a na koniec każdego miesiąca wystawiana jest faktura za zużyte paliwo, ” on mówi. .
Dodatkowo z czasem dodali usługi w trasie ułatwiające codzienne procedury swoim klientom jak np. „Zwrot podatku VAT jeśli jesteś za granicą i Teletag”. Oni też to mają Usługę tankowania gazu świadczy 150 stacji benzynowych Pod koniec tego roku rozpoczną się testy serialu Zasilanie elektryczne Dla ciężarówek.
Zakłady na Polską
Gdy La Jonquera osiągnęła pełną wydajność, zaczęła dodawać wielu międzynarodowych klientów, a w 2000 roku zdecydowała się rozpocząć działalność w Polsce, kraju, w którym dziś jej udział stanowi 65% biznesu. „To międzynarodowe zaangażowanie odzwierciedla Fabregasa– Pozwoliło nam to przetrwać w czasach kryzysu. W Hiszpanii w 2005 roku rozpoczęli świadczenie usług w Murcji, regionie, w którym koncentruje się znaczna część przewozów towarowych. owoce i warzywaI Erona.
Stąd dodali punkty strategiczne we Francji, Luksemburgu, Holandii, Belgii, Słowenii, Włoszech, Austrii i ostatnio w Rumunii, która została zarejestrowana w sierpniu. suma, Prawie 1800 stacji benzynowych, na których świadczą swoje usługi. Tylko trzy z nich są własnością On Turtle. Z resztą podpisują umowy o współpracy, w których akceptują swój system.
70% wolumenu działalności firmy pochodzi spoza Hiszpanii. W roku 2022 osiągnięto obroty 130 milionów euro„Oczekiwania na ten rok mają kształtować się wokół tej liczby” – szacuje kataloński dyrektor generalny. W ciągu jednego miesiąca dostarczają, według swoich obliczeń, Średnio 7,5 mln litrów paliwa. Personel rozrósł się z pięciu osób, od których zaczynał, do około 70 osób obecnie.
W 2012, Fabregasa Została wspólnikiem firmy i nieco ponad rok temu objęła kierownictwo generalne, zastępując Josepa Goasa. Nowy etap dla FabregasaPo 30 lat w firmiektóry zaproponowano „z takim samym entuzjazmem jak pierwszego dnia”. „Żółw jest jak kolejne dziecko, które chcesz widzieć, jak rośnie” – mówi.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”