Medytacja o kulturze internetowej

Kataloński przemysł audiowizualny odnotował znaczny wzrost dzięki cyfryzacji i transformacji, która nastąpiła wraz z pojawieniem się nowych urządzeń. Urządzenia te dostarczają nam bardzo atrakcyjnych narzędzi audiowizualnych do naszej percepcji, dlatego
Jak opublikowano, globalny tort rozrywkowy wzrósł o 650 miliardów dolarów, podkreślając treści fantasy, gry wideo i sport.

Nie sądzę jednak, aby te dane były prawdziwym wskaźnikiem rzeczywistości wielu aktorów, reżyserów, a nawet widzów. Rok temu dyrektor Katalońskiej Akademii Filmowej ubolewał nad niepewną sytuacją naszego kina, wzywając generała do przyznania
Budżet dla TV3, aby wróciła do własnej produkcji. Isona Passola również boryka się z różnymi problemami: Z jednej strony „prawie cały zawód, aktorzy, montażyści, operatorzy… musieli udać się na emigrację do Madrytu.
platformy nadawcze. Tu prawie nic nie ma”. Z drugiej strony, „konieczne jest, aby telewizja publiczna miała budżet na powrót do własnej produkcji”, TV3 „jest motorem naszych mediów audiowizualnych i od tego czasu nic nie zostało wyprodukowane. osiągnęły dno” – powiedział dyrektor Akademii.

W tej sekcji zestawiono znacznie więcej kontekstu cyfrowego niż jakikolwiek, który kiedykolwiek widziano, a zatem wzrost treści medialnych można uzasadnić przede wszystkim, biorąc pod uwagę, że punktem do podkreślenia jest innowacja w dziedzinie wideo gry i treści poprzez
nasz smartfon. I pesymistyczna perspektywa dyrektora Katalońskiej Akademii Filmowej, który zapewnia nas, że musimy inwestować we własne produkcje nie tylko po to, by nadal szanować kulturową i artystyczną różnorodność naszego filmu, ale także, że nie jesteśmy.
Dobra adaptacja do nowych platform streamingowych, takich jak Netflix czy Twitch, które wielu technokratów uważa za nowy telewizor.

Odnotowując wzrost treści medialnych, nastąpił również znacznie większy popyt (i wzrost konsumpcji cyfrowej) w wyniku Covid19, który pobudził pracę online; Co więcej, pozwala na świadczenie specjalistycznych usług
Bycie blisko klienta. Na przykład, konsumpcja audiowizualna online jeszcze bardziej przyspieszyła, generując ciągłe zapotrzebowanie na nowe treści, które napędzają łańcuch firm produkcyjnych i usługowych, a zatem
Oczekuje się pozytywnego efektu przeniesienia. Cała ta sytuacja doprowadziła do zmiany konsumenta. Ta zmiana dotyczy wszystkich powyższych, ponieważ jeśli administracja zaniedbuje nasze produkcje audiowizualne i wybuchnie pandemia, jesteśmy zmuszeni tego nie robić
Chodzenie do jakiejkolwiek instytucji kultury powstrzymuje nas od korzystania z tej fizycznej przestrzeni, bo bezpieczniej jest być w domu, a także wygodniej, gdy się do tego przyzwyczaisz, a ponieważ nie było to oczekiwane, musimy w pośpiechu ratować kino. .

Wydaje się, że istnieje wzrost zawartości (wszyscy oglądają YouTube, filmy, seriale, grają w gry…), ale to nie jest wzrost, to ewolucja, ponieważ te platformy strumieniowe wykorzystały swoją szansę, czyniąc wszystkich bezsilnymi
Wyjeżdżając z ojczyzny, stąd nie były prowadzone działania na rzecz naszej branży, ale działania firm amerykańskich, które pójdą dalej.

Europejska strategia pokazała, że ​​silne międzynarodowe platformy wideo na żądanie weszły na rynek europejski iz powodzeniem produkują treści w Europie. To była jednocześnie szansa i wyzwanie
Niezależni europejscy producenci audiowizualni i klasyfikatory. Z drugiej strony platformy mogą zapewnić, że europejscy producenci i artyści dotrą do szerszej międzynarodowej publiczności. Oprócz kuszących bonusów, to pozwala nam to dostrzec w sektorze
Produkcja i kino, trzeba podjąć pewne wyzwania, aby lepiej pozycjonować się w umyśle widza. Na przykład uelastycznienie cen biletów poprzez nowe modele monetyzacji lub w przypadku sieci telewizyjnych tworzenie treści
Aby sprzedawać stronom trzecim, kupować lub tworzyć wysokiej jakości treści po konkurencyjnych cenach lub wykorzystywać Big Data (Big Data) i sztuczną inteligencję do wybierania treści.

Należy podkreślić, że obywatele europejscy muszą nadal korzystać z bogactwa informacji i rozrywki zapewnianych przez sektor mediów oraz prowadzenia otwartej i demokratycznej debaty, a także wolności
prasowy i artystyczny jednocześnie; Muszą mieć możliwość swobodnego wyboru spośród różnych opcji i być w stanie prosperować w nowoczesnym środowisku informacyjnym i podejmować świadome decyzje.

Krótko mówiąc, Katalonia to bardzo potężny silnik z dużym potencjałem, co pokazują sieci takie jak Crackòvia, Polska, Pa Negre czy Red Bracelets. Co więcej, na terytorium kraju, dało to dużo jasności do ustanowienia całej gildii artystycznej
W jakiś sposób ich system gwiezdny, bez różnych polityk, które Generalitat wdrożył w ostatnich latach, przestał traktować priorytetowo bardzo ważny punkt kontaktowy i naszą gospodarkę. Hiszpania nie jest uważana za punkt odniesienia w zakresie innowacji
Audiowizualny, ponieważ minimalny koszt to milion euro i osiem w Niemczech, ale wydaje się, że w Madrycie istnieje bardziej wartościowy rynek niż w Barcelonie. Ponadto pandemia bardzo faworyzowała nowe wirtualne firmy, przekształcając platformy streamingowe i gier wideo w filary treści audiowizualnych na całym świecie.

Wreszcie, po mojej ocenie, jest to, że przy wielu urządzeniach elektronicznych nastąpi znaczny wzrost mediów, więc nie zabraknie treści audiowizualnych, ale będziemy musieli odróżnić elementy analogowe od instytucji takich jak kino czy kanały telewizyjne, nowe platformy i sieci społecznościowe, które rozpowszechniają nie tylko informacje i ustawienia agendy w masowej czcionce redakcyjnej, ale także zastępują tradycyjne media wygodą i elastycznością. Nie wiem, czy ten proces doprowadzi nas do takiego rozwoju, jakiego chce Europa, ze społeczeństwem, które jednego dnia uczestniczy w oglądaniu filmu w domu, a innego w kinie, czy też monopolizuje nasze wybory. Dlatego ten asymetryczny efekt sprawia, że ​​jestem rozczarowany potencjałem, który mamy, świetnymi aktorami i reżyserami, którzy będą musieli szukać czegoś innego lub czekać, aż instytucje europejskie będą promować konsumpcję i prezentację swoich produktów, inwestując w badania i rozwój aby być na bieżąco z nowymi aplikacjami dla nowego świata. Jak już wcześniej mówiłem, są to powody i mój punkt widzenia, dla których uważam, że konieczna jest pilniejsza ocena naszej polityki, która nie tylko stwarza pozytywne warunki do sukcesu, takie jak wielkie pojawienie się szkół artystycznych lub dużych instytucji, takich jak: jako czek, plus czynnik ludzki, ale ponieważ widzieliśmy już w przeszłości, że treści audiowizualne
Kataloński był bardziej skonsumowany, a pierwszeństwo dano jego dystrybucji z resztą Hiszpanii lub Europy.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.