NatureHouse ponad dwukrotnie zwiększa swoje kwartalne korzyści i powraca do poziomów sprzed pandemii

NatureHouse ponad dwukrotnie zwiększa swoje kwartalne korzyści i powraca do poziomów sprzed pandemii

Dom Natur Raportowany przypisany zysk netto 8,39 mln euro W pierwszej połowie tego roku, co oznacza: Pomnóż przez więcej niż dwa (+131,13%) zyski Osiągnięty w analogicznym okresie roku poprzedniego jak podała firma specjalizująca się w sprzedaży produktów dietetycznych i reedukacji nawyków żywieniowych.

Firma wyjaśniła, że ​​„znaczna” korekta kosztów operacyjnych i ogólnych na rzecz rozszerzenia kanałów „online” pozwoliła jej na ochronę wyników finansowych i powrót do poziomów sprzed pandemii. Tym samym firma odnotowała ogólny wynik operacyjny (Ebitda) od 12,7 mln, 58% więcej, Marża Ebitda wzrosła o 39,5%, o jedenaście punktów procentowych więcej niż w okresie 2020.

Co więcej, Dom Natur Odnotowała również „znaczny” wzrost sprzedaży, sięgający 32,1 mln, 13,7% wyższa Dla tych, które istniały w zeszłym roku, potwierdzając częściowe ożywienie rynku.

„Jesteśmy bardzo skoncentrowani na przywracaniu biznesu i faktycznie już widzimy, jak środki, które wdrażamy w celu ograniczenia kosztów operacyjnych, się opłacają” – potwierdził prezes i założyciel Naturhouse, Feliks Revuelta Co potwierdziło, że liczby z drugiego kwartału „stanowią początek trendu wzrostowego”, który, jak ma nadzieję, zostanie ukoronowany „pomyślnie do końca roku”.

Dom Natur Kontynuuje zakłady, aby zapewnić część istniejącego rynku poprzez sprzedaż internetową, kanał, w który zainwestował już ponad pół miliona euro i który stanowił 3,9% całkowitej sprzedaży w drugim kwartale roku.

Obecny kryzys, daleki od krzywdzenia nas, podkreślił strategię, którą przyjęliśmy w 2019 roku, aby zdigitalizować model biznesowy Dom Natur w kierunku nowych modeli konsumpcji” – powiedział Revuelta, który wyjaśnił, że wzrost sprzedaży miał największy wpływ na przełom kwietnia i maja, po zakończeniu czwartej fali epidemii.

ekspansja

Firma ma już swój model cyfrowy w Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Francji i Polsce — te dwa ostatnie są wdrażane w środku kryzysu — i ma nadzieję zintegrować go w tym roku z Portugalia i Niemcy. Studiuje również opcje w Irlandii, Dominikanie, Chorwacji i Singapurze, gdzie będzie pracować zarówno online, jak i w sprzedaży bezpośredniej.

„Wskaźniki potwierdzają, że biznes cyfrowy przyciąga Naturehouse do obecnie niewykorzystanej publiczności, młodych ludzi w wieku od 20 do 35 lat. Mamy nadzieję przyciągnąć firmy cyfrowe zakończyć bieżącą pracę, Zwiększenie liczby klientów, a tym samym obrotów grupy” – powiedział dyrektor.Spółce zależało na utrzymaniu silnego bilansu i zdolności do generowania gotówki, zapewniając na koniec kwartału kwotę gotówki w wysokości 22,58 mln euro.

Ta „doskonała” pozycja skarbu pozwoliła Naturehouse ogłosić wypłatę 3,6 mln euro dywidend do swobodnie dostępnych rezerw pod koniec 2019 roku. „Tworzenie wartości dla biznesu i naszych akcjonariuszy poprzez restrukturyzację naszych pozycji jest dla nas absolutnym priorytetem”, podkreślono Revuelta.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *