Dom Natur Raportowany przypisany zysk netto 8,39 mln euro W pierwszej połowie tego roku, co oznacza: Pomnóż przez więcej niż dwa (+131,13%) zyski Osiągnięty w analogicznym okresie roku poprzedniego jak podała firma specjalizująca się w sprzedaży produktów dietetycznych i reedukacji nawyków żywieniowych.
Firma wyjaśniła, że „znaczna” korekta kosztów operacyjnych i ogólnych na rzecz rozszerzenia kanałów „online” pozwoliła jej na ochronę wyników finansowych i powrót do poziomów sprzed pandemii. Tym samym firma odnotowała ogólny wynik operacyjny (Ebitda) od 12,7 mln, 58% więcej, Marża Ebitda wzrosła o 39,5%, o jedenaście punktów procentowych więcej niż w okresie 2020.
Co więcej, Dom Natur Odnotowała również „znaczny” wzrost sprzedaży, sięgający 32,1 mln, 13,7% wyższa Dla tych, które istniały w zeszłym roku, potwierdzając częściowe ożywienie rynku.
„Jesteśmy bardzo skoncentrowani na przywracaniu biznesu i faktycznie już widzimy, jak środki, które wdrażamy w celu ograniczenia kosztów operacyjnych, się opłacają” – potwierdził prezes i założyciel Naturhouse, Feliks Revuelta Co potwierdziło, że liczby z drugiego kwartału „stanowią początek trendu wzrostowego”, który, jak ma nadzieję, zostanie ukoronowany „pomyślnie do końca roku”.
Dom Natur Kontynuuje zakłady, aby zapewnić część istniejącego rynku poprzez sprzedaż internetową, kanał, w który zainwestował już ponad pół miliona euro i który stanowił 3,9% całkowitej sprzedaży w drugim kwartale roku.
Obecny kryzys, daleki od krzywdzenia nas, podkreślił strategię, którą przyjęliśmy w 2019 roku, aby zdigitalizować model biznesowy Dom Natur w kierunku nowych modeli konsumpcji” – powiedział Revuelta, który wyjaśnił, że wzrost sprzedaży miał największy wpływ na przełom kwietnia i maja, po zakończeniu czwartej fali epidemii.
ekspansja
Firma ma już swój model cyfrowy w Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Francji i Polsce — te dwa ostatnie są wdrażane w środku kryzysu — i ma nadzieję zintegrować go w tym roku z Portugalia i Niemcy. Studiuje również opcje w Irlandii, Dominikanie, Chorwacji i Singapurze, gdzie będzie pracować zarówno online, jak i w sprzedaży bezpośredniej.
„Wskaźniki potwierdzają, że biznes cyfrowy przyciąga Naturehouse do obecnie niewykorzystanej publiczności, młodych ludzi w wieku od 20 do 35 lat. Mamy nadzieję przyciągnąć firmy cyfrowe zakończyć bieżącą pracę, Zwiększenie liczby klientów, a tym samym obrotów grupy” – powiedział dyrektor.Spółce zależało na utrzymaniu silnego bilansu i zdolności do generowania gotówki, zapewniając na koniec kwartału kwotę gotówki w wysokości 22,58 mln euro.
Ta „doskonała” pozycja skarbu pozwoliła Naturehouse ogłosić wypłatę 3,6 mln euro dywidend do swobodnie dostępnych rezerw pod koniec 2019 roku. „Tworzenie wartości dla biznesu i naszych akcjonariuszy poprzez restrukturyzację naszych pozycji jest dla nas absolutnym priorytetem”, podkreślono Revuelta.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”