Neinver rozszerza się na segment outletów wraz z odrodzeniem centrów handlowych z lepszymi wynikami niż w 2019 roku

Neinver rozszerza się na segment outletów wraz z odrodzeniem centrów handlowych z lepszymi wynikami niż w 2019 roku
Villadecans The Style Outlet – rocznicowe centrum handlowe

Od kilku miesięcy po ograniczeniach spowodowanych pandemią Covid-19 The Strip sprzedaż na sztuki W Hiszpanii zadrżał i najgorszego spodziewano się w następnych latach. Dwa lata po pierwszych otwarciach liczby zaczynają się poprawiać, nawet do tych, które były Został zarejestrowany w 2019 roku. Na dużych ulicach handlowych, w centrach i parkach, a także w sektorze prywatnym część wylotowa.

nicOperator, który specjalizuje się w tego typu placówkach w Hiszpanii i Polsce, a drugi w Europie, odnotował wzrost w biznesie outletowym za pierwsze 10 miesięcy 2022 roku. Sprzedaż marek w całym portfolio outletów systematycznie rosła przez cały rok.

kwartale, zaczęli przyspieszać w drugim i kontynuowali wzrost w trzecim kwartale, odnotowując dwucyfrowy wzrost (+11,5%) od kwietnia ubiegłego roku w porównaniu do 2019 r. Czwarty kwartał to doskonały początek, ze wzrostem 16% sprzedaży w porównaniu z poziomami z 2019 r. „W miarę zbliżania się świąt Bożego Narodzenia scenariusz wskazuje na rekordowy rok” – zauważyli.

W tej chwili plik 50% zniżki na marki Która działająca w swoich centrach sprzedaży odnotowała dwukrotny wzrost w stosunku do 2019 roku, eksponując obszary sport, moda codzienna, obuwie i dżinsowa.

Między styczniem a październikiem plus Wizyty w centrach sprzedaży Odnotowywał stały wzrost z miesiąca na miesiąc, przekraczając poziomy z 2019 roku w październiku. Wyniki sprzedaży nadal są powyżej frekwencji, co wskazuje na lepsze współczynniki konwersji. The przeciętny koszyk W porównaniu z 2019 rokiem wzrosła o 16%.

według Daniela LusantosaCEO Neinver, „sprzedaż marek, która w drugiej połowie 2021 roku osiągnęła już poziomy z 2019 roku, kontynuowała trend wzrostowy, konsekwentnie przekraczając poziomy z 2019 roku przez cały 2022 rok i wszystko wskazuje na to, że do końca roku osiągną rekordowe poziomy. ” ”

W ostatnich dziewięciu miesiącach roku Neinver z sygnaturą kontynuował zwiększanie komercyjnej podaży swoich centrów wyprzedażowych 311 nowa umowa i odnowienie przy zachowaniu wysokiego wskaźnika obłożenia na poziomie 96%.

Wśród nowych wymienionych marek Dom Zary s Pan. Wspaniałyktóra również otworzyła swoje pierwsze sklepy Walforda s Cousteau w Barcelonie, który zrobił to w Viladecans The Style Outlets w Barcelonie. Inne znaczące dodatki to Under Armour w Factory Kraków (Polska), Puma Kids w Amsterdamie, Hugo Boss w Roppenheim The Style Outlets, JOOP! W FABRYCE Ursus i Guess Kids znajdują się w dwóch naszych centrach fabrycznych.

Wśród umów, które zostaną wyróżnione, znajdują się umowy podpisane z Adidasem dotyczące powiększenia sklepu w fabryce Ursus w Polsce, które zostały podpisane z pracownicy doków Dla wszystkich plik, Co wzmacnia skojarzenia ze znaną marką modową.

Szczególnie znaczący był wzrost podaży restauracji, ze światowej sławy markami i czołowymi operatorami, takimi jak Five Guys, Casa Carmen, Grosso Napolitano, Green Vita Brunch i Coffee Również takiitp., aby osiągnąć cel, jakim jest dywersyfikacja oferty gastronomicznej, a tym samym dostosowanie swoich centrów do preferencji klientów. Operator centrum wyprzedażowego planuje zwiększenie powierzchni handlowej Jedzenie i napoje do 15% taniej.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *