Netflix: Co by było, gdyby zwiększenie subskrypcji było prawdziwym celem Twojego urządzenia do przesyłania strumieniowego?

Netflix: Co by było, gdyby zwiększenie subskrypcji było prawdziwym celem Twojego urządzenia do przesyłania strumieniowego?

Według raportu Philipa Baileya, prezesa NPA Conseil i Sa Evy Nébié, szefa działu badań w Dataxis, który podkreśla, że ​​chociaż obniżki cen opcji z reklamą są znaczące we wszystkich krajach, elementy wbudowane w ich konta pozostają niejasne. Zniżka waha się od -20% w Japonii do -42% w Korei Południowej. Nie można znaleźć podobieństwa między rynkami sąsiadującymi geograficznie, np. w Kanadzie obserwuje się spadek o -40%, podczas gdy w Stanach Zjednoczonych sięga on tylko -30%; -29% w Wielkiej Brytanii i około dziesięć punktów więcej w Niemczech przy -38%.

Korelacja między lokalnymi wskaźnikami penetracji a różnicą między ceną pakietu podstawowego z reklamą lub bez niej nie dostarcza dokładniejszych odpowiedzi wyjaśniających duże różnice cenowe.

Warto zauważyć, że Netflix zdecydował się na uruchomienie swojej nowej oferty na dużą skalę: z prawie 160 milionami skumulowanych klientów, 12 zaangażowanych rynków stanowi ponad 70% całkowitej bazy klientów streamingu i penetracji gospodarstw domowych w kraju. 11% w Japonii. do 65% w Australii.

W rzeczywistości przyjrzenie się lokalnym kontekstom konkurencji w różnych krajach dostarcza przekonującego wyjaśnienia podejmowanych decyzji cenowych. W wyniku wzrostu cen jego programów w ostatnich latach oraz agresywnej postawy przyjętej przez krajowych i globalnych konkurentów, Netflix na przestrzeni lat stracił atrakcyjność cenową, która była jednym z fundamentów jego sukcesu w 2010 roku.

Według Dataxis, na większości z 12 wybranych rynków, nowa opcja pozwala na ponowne zaoferowanie najtańszej oferty SVOD. Poza odblokowaniem nowego strumienia przychodów, format reklamy oznacza powrót do podstaw oryginalnego marketingu mix Netflixa. A także sposób na powstrzymanie konkurentów w ich potencjalnym zamiarze podniesienia cen w odpowiedzi na pilne wezwania do poprawy rentowności, które pojawiły się na rynkach od początku roku.

Jednak wybrana ścieżka, która polega na stworzeniu czwartego sposobu subskrypcji Netflix, zamiast zastępowania istniejącego pakietu podstawowego pakietem z reklamami, utrudni zarządzanie subskrypcjami. Pozbawia też Netflix możliwości budowania od pierwszego dnia dużej bazy kontaktów, aby oferować ją reklamodawcom poprzez przełączenie wszystkich głównych abonentów do nowego pakietu.

Niejasny profil dla reklamodawców obsługiwanej warstwy reklam

Opcje cenowe mogą w rzeczywistości wskazywać na cel dotarcia do głównych subskrybentów, a nie do klientów premium. Nie ma pewności, że marketerzy będą zadowoleni z ograniczonych możliwości targetowania, które oferuje obecnie Netflix.

Część indeksu, na którą wpływają możliwości reklamy, stanowi drugą niepewność. Netflix Już wskazano, jak Disney Kilka miesięcy temu nie obejmowałaby reklam w programach dla dzieci. Ta zawartość stanowi około 10% wszystkich tytułów. Dodatkowo, ze względu na ograniczenia licencyjne, klienci pakietów z reklamami nie będą mieli dostępu do „5% do 10%” tytułów.

Przede wszystkim reklamodawcy będą mogli również zrezygnować z wyświetlania swoich reklam w kontrowersyjnych treściach, takich jak programy zawierające seks, nagość lub przemoc, które mogą być niezgodne z ich marką, według dyrektora ds. operacyjnych i dyrektora ds. produktów Netflix. Grega Petersa.

Wśród 10 najczęściej oglądanych seriali na Netflix w tygodniu od 3 do 9 października, The Story of Serial Killer Jeffrey Dahmer zajął jak dotąd pierwsze miejsce (205 milionów godzin oglądania na całym świecie). Cesarzowa, która opisuje wczesne lata cesarzowej Elżbiety Austrii, zajmuje drugie miejsce (59 milionów godzin). wzrost poziomu wody Trzecie miejsce (46 mln godzin) zajął dramat powodzi, które spustoszyły Polskę w 1997 roku, czwarte miejsce (43 mln godzin) zajęło misteryjny thriller Najszczęśliwsza dziewczyna (43 mln godzin), a do najchętniej oglądanych programów należą też inne seriale policyjne: The Jeffrey Dahmer Tapes kompletna analiza umysłu przestępcy i kolejny serial dokumentalny o innym seryjnym mordercy, Johnie Wayne Gacy.

Przekonanie reklamodawców, że te oferty dobrze pasują do wizerunku, który chcą stworzyć, może nie być najłatwiejszym wyzwaniem do pokonania. Perspektywy, o których wspomina Netflix dla tej początkowej opcji, wydają się skromne w bardzo krótkim okresie: 4,4 miliona użytkowników na całym świecie do końca 2022 r., co stanowi od 2,5 do 3% kwalifikującej się bazy. Poprawa możliwości kierowania oferowanych reklamodawcom może być sposobem na spełnienie bardziej ambitnych oczekiwań dotyczących drugiej wersji poziomu reklam, jeśli cel zwiększenia subskrypcji nie został jeszcze osiągnięty.

Pełna analiza, w tym analiza wpływu uruchomienia poziomu z reklamą na rynku francuskim na statystyki NPA

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *