Festiwale – międzynarodowe
(18.04.23). Na liście finalistów przodują agencje ze Stanów Zjednoczonych, a następnie z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Kanady; Dystrykt 23, Ogilvy, McCann, VMLY&R i FCB znajdują się na czele krótkiej listy.
New York Festivals Health Awards ogłosiło krótką listę 2023.
New York Festivals International Health Awards honorują najlepszą reklamę opieki zdrowotnej na świecie i świętują twórcze osiągnięcia w reklamie, marketingu i komunikacji opieki zdrowotnej ponad barierami językowymi i kulturowymi.
„NYF Health z dumą umieszcza na swojej tegorocznej krótkiej liście wybitne kreatywne prace z branży zdrowotnej, wellness i farmaceutycznej, wykonane przez jedne z najbardziej znanych agencji na świecie” — powiedział Scott Rose, szef konkursów reklamowych w New York Festivals. „Poziom pracy w tym roku był wyjątkowo innowacyjny i imponujący. Najnowocześniejsze prace z całego świata wykazały innowacyjność i zrobiły wrażenie na Wielkim Jury NYF Health Awards”.
Tegoroczne Wielkie Jury NYF Health Awards zakwalifikowało zgłoszenia z branży zdrowia, dobrego samopoczucia i farmaceutycznej z 29 krajów na całym świecie.
Wielkie Jury 2023 wybrało 264 zgłoszenia, które przeszły do Rundy Pucharu. Wszystkie zgłoszenia z krótkiej listy przechodzą do rund jurorów na żywo w celu ustalenia rangi nagrody, która jest określana przez jury wykonawcze NYF Health Awards 2023, składające się z wielokrotnie nagradzanych ekspertów branżowych i liderów opinii. Jury wykonawczemu NYF Health Awards 2023 będzie przewodniczyć przewodniczący jury wykonawczego 2023 Adam Hessel, prezes zarządu Ogilvy Health.
Uczestnicy, którzy przeszli do kolejnej rundy, wykorzystali szeroki wachlarz strategii budowania zaangażowania i wykonywania kreatywnej pracy zorientowanej na wyniki dla znanych marek. Agencje wykorzystały aktywacje, doświadczenia, wydarzenia, influencerów, wideo społecznościowe i wideo poza domem, marketing cyfrowy, zaangażowanie oparte na technologii, markową rozrywkę, zintegrowane kampanie, zmienioną rzeczywistość, animacje i efekty wizualne w celu pozycjonowania marek, przyciągania konsumentów, opieki zdrowotnej profesjonalistów i stymulować rozwój rynku.
W 2023 r. agencje amerykańskie znalazły się na szczycie tegorocznej krótkiej listy ze 164 aplikacjami do następnej rundy, podczas gdy agencje brytyjskie otrzymały 25 aplikacji. Ponadto Niemcy zgłosiły się z 15, a Kanada z 14.
Z całego świata Hiszpania dołączyła do krótkiej listy z 7 aplikacjami, Hongkong z 6, Brazylia z 5, a Australia i Kolumbia z 3 zakwalifikowanymi aplikacjami. Agencje z Indii, Holandii i Polski przeszły do kolejnej rundy po dwa wnioski. Argentyna, Dania, Honduras, Japonia, Kenia, Pakistan, Singapur i Tajlandia zdobyły po jednej nominacji.
New York Health Awards uhonoruje twórczą pracę następną nową nagrodą. Nagroda NYC Prize nagradza reklamy, które odzwierciedlają najnowsze wydarzenia z Nowego Jorku.
Finalistami regionalnymi są:
Zajęcia / Wydarzenia / Doświadczenia na żywo: HWC-AE – Zajęcia / Wydarzenia / Doświadczenia na żywo
„Sztuka samokontroli” Davida WPP MACMA ARGENTYNA
Urządzenia i produkty diagnostyczne: RXD-DD1 – Prototypy
„Outcare” autorstwa Havas Health & You Brazylia Havas Health & You Havas Group United Health Group Brazil
Innowacja: RXD-IN2 — Innowacja produktowa
„Outcare” autorstwa Havas Health & You Brazylia Havas Health & You Havas Group United Health Group Brazil
Zajęcia/Wydarzenia/Doświadczenia na żywo: RXD-AE – Zajęcia/Wydarzenia/Doświadczenia na żywo
„Mocotó SQF” firmy LLYC Brazylia LLYC – Llorente, Cuenca LLYC – Llorente, Cuenca PTC Therapeutics Brazylia
projekt | Postać: HWC-DC5 — opakowanie
„Darowizna w szklanej butelce” od McCann Health São Paulo Interpublic Group IPG Health Network Mother’s Milk Brazil
Technologia druku | Postać: HWC-PTC4 — fotografia
„Ukryte piękno w konopiach” McCann Health São Paulo Interpublic Group IPG Health Network EASELABS Brazylia
Innowacja: HWC-IN2 — Innowacja produktowa
„Kocyk matki” Ogilvy Bogota WPP VIVIR ASSOCIATION + Rada Ochrony Praw Człowieka prowincji Ambato, Kolumbia
Bezpośredni: HWC-DIR7 — inny
„Dumne dziedzictwo” VMLY&R Kolumbia WPP VMLY&R WaterAid Kolumbia
Innowacja: HWC-IN2 — Innowacja produktowa
„Dumne dziedzictwo” VMLY&R Kolumbia WPP VMLY&R WaterAid Kolumbia
Zajęcia / Wydarzenia / Doświadczenia na żywo: HWC-AE – Zajęcia / Wydarzenia / Doświadczenia na żywo
„Morning After Island” autorstwa Ogilvie Honduras, WPP Strategy Group PAE Honduras
+ Informacje o konkursie NYF Health 2023 pod adresem: https://home.nyfhealth.com
* Możesz zobaczyć pełną listę finalistów Tutaj.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”