Nielsen rozszerza współpracę z Netflixem

Nielsen rozszerza współpracę z Netflixem

w Stanach Zjednoczonych, Netflixa Zasubskrybujesz krajowe dane pomiarowe telewizji i oceny platform streamingowych dla Nielsena. Tymczasem w Meksyku i Polsce usługa przesyłania strumieniowego uzyska dostęp do wieloplatformowych statystyk oglądalności pochodzących z paneli transmisji na każdym rynku, donosi BradBand TV News.

Nielsena Mówi, że w miarę ewolucji krajobrazu telewizyjnego kluczowe znaczenie dla usług nadawczych ma zrozumienie i pomiar zachowań odbiorców oraz preferencji oglądania w celu podejmowania świadomych decyzji biznesowych. Z informacjami o wszystkich usługach pomiarowych Nielsena, Netflixa Teraz będziesz mieć pełny wgląd w zużycie multimediów.

Komentując rozszerzoną współpracę, Kim GilbertiStarszy wiceprezes ds. zarządzania produktem NielsenaPowiedział: „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy kontynuować współpracę z Netflix, aby zapewnić im informacje potrzebne do zrozumienia swoich odbiorców w miarę ewolucji konsumpcji mediów.

Dodał: „Im bardziej zbliżamy się do dostarczania porównywalnych i nierafinowanych danych na różnych ekranach i platformach Nielsena WanaTa umowa z Netflixa jest kolejnym doskonałym przykładem dlaczego Nielsena dobrze przygotowana do kierowania ruchem pomiaru oglądalności teraz i w przyszłości”.

z jego stronyPabla Pereza de RussoWiceprezes ds. Strategii, Planowania i Analiz NetflixaPodkreślił: „Największa zmiana w rozrywce pozostaje z telewizji liniowej na nadawczą, a Nielsen’s Gauge pokazuje, gdzie widzowie spędzają czas i jak zmieniają się ich wzorce konsumpcji. Te informacje mają kluczowe znaczenie dla branży i cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z Nielsenem w Meksyk i Polska”.

LC

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *