Nike rozszerza swój kompleksowy kanał i łączy swoje biznesy z Zalando i JD Sports

W związku z publikacją najnowszych wyników finansowych za pierwszy kwartał bieżącego roku podatkowego 2022/2023, międzynarodowa firma Nike ogłosiła współpracę z Zalando i JD Sports w celu zintegrowania w ich strukturach własnej działalności internetowej. Umowa jest pierwszą z tych cech wprowadzonych przez amerykańską firmę w Europie, w ramach której będzie ona nadal zagłębiać się w swoją konkretną strategię mającą na celu zwiększenie sprzedaży bezpośredniej do klienta końcowego, co już doprowadziło wiodącą międzynarodową firmę w modzie i sektor artykułów sportowych do zerwania powiązań z dużą liczbą odbiorców hurtowych.

W ramach tego zobowiązania do utrzymania większej kontroli nad swoimi markami, a także kanałami, przez które konsumenci mogą uzyskać różne artykuły i produkty, które składają się na jej obszerny katalog, firma podpisała pierwszą taką umowę z amerykańskim sprzedawcą Dick’s Sporting Goods w październiku 2021. Dzięki partnerstwu, które teraz sprzedaje do Europy w ramach sojuszu z Zalando i JD Sports, co przełoży się na większe korzyści oraz bardziej elastyczne i dynamiczne doświadczenia zakupowe, zarówno dla klientów Nike, takich jak Zalando i JD Sports. Ci, którzy od początku obowiązywania tego związku, co nastąpi w ciągu najbliższych kilku tygodni, będą mogli powiązać konta swoich klientów Nike z kontami Zalando i JD Sports, korzystając m.in. z możliwości dostęp do połączonego asortymentu, nowych doświadczeń zakupowych i ekskluzywnych produktów Będzie on zarezerwowany i udostępniony tylko dla konsumentów, którzy mają jedno z tych skonsolidowanych kont między Nike a ważnym europejskim sprzedawcą.

„Partnerzy, którzy dostarczają to, co najlepsze w sporcie i społeczeństwie, poprzez segmentację premium, są istotną częścią naszej strategii, ponieważ poszerzają i umacniają nasze połączenie ze sportem i sportowcami”. Jim Reynolds, wiceprezes Nike Associated Markets, został potwierdzony przez publiczne oświadczenia samego międzynarodowego sportu. „Wykorzystując potęgę cyfryzacji, dzięki członkostwu Nike i sile naszych partnerów związanych z tym programem, stworzyliśmy nowy paradygmat współpracy marek i sprzedawców”.

Carl Grebert, wiceprezes i dyrektor generalny Nike na region EMEA, dodaje: „Dzięki tym wyjątkowym partnerstwom detalicznym będziemy udostępniać najlepsze produkty i doświadczenia Nike klientom dwóch największych sprzedawców detalicznych”. Największy i najbardziej dynamiczny w Europie. Publiczność, która dzięki temu będzie mogła dotrzeć do swojej prezentacji w nowy sposób „szybciej, wygodniej i lepiej niż kiedykolwiek wcześniej powiązana z naszą marką i sportem”.

Kredyty obrazkowe: Nike.

Wyjątkowe korzyści i ujednolicony asortyment

Aby rozpocząć różne integracje swojego cyfrowego biznesu w Zalando i JD Sports, firma Nike ogłosiła już, że w przypadku Zalando proces będzie realizowany zarówno za pośrednictwem aplikacji, jak i strony internetowej popularnego rynku, począwszy od października przyszłego roku w Austrii. ale stamtąd przedłuż tę współpracę na kilka miesięcy, docierając do klientów platformy w Niemczech, Holandii, Francji, Belgii, Danii, Szwecji, Finlandii, Włoszech i Polsce. Rynki, na których Nike już uczestniczy jako firma zaangażowana w Program Partnerski Zalado, spośród 25, na których rynek jest aktywny, odpowiada na ponad 49 milionów aktywnych klientów.

Z drugiej strony, w związku z partnerstwem z JD Sports, globalną brytyjską międzynarodową firmą działającą w różnych regionach świata za pośrednictwem różnych marek, w tym znanych marek, takich jak JD Chains, Sprinter czy Sport Zone, firma została pierwszym europejskim partnerem nowego modelu Nike „Connected Partnership”, a inicjatywa została uruchomiona w ostatnich godzinach września. W chwili, gdy w tym przypadku za pośrednictwem aplikacji mobilnej JD, obecnie dostępnej tylko dla konsumentów z Wielkiej Brytanii, użytkownicy mogą zacząć łączyć swoje konta klientów JD i Nike i otrzymywać natychmiastową nagrodę, a także mogą korzystać z tej serii korzyści , takie jak dostęp do zintegrowanego spisu i zbiorów, doświadczeń i usług dostępnych wyłącznie dla osób posiadających jedno z tych kont. Mieć w przypadku JD sumę korzyści, które spodziewają się mieć również w swojej rozległej sieci komercyjnych fizycznych punktów sprzedaży.

Kredyty obrazkowe: Nike.

„JD i Nike mają długą i pełną sukcesów historię współpracy jako strategiczni partnerzy w celu zapewnienia konsumentom wyjątkowej oferty produktów i płynnego, wielokanałowego doświadczenia” – powiedział Regis Schultz, dyrektor generalny JD Sports. „To partnerstwo, pierwsze tego rodzaju, które zostanie uruchomione w Europie, wzmacnia połączoną siłę, jaką łączą marki Nike i JD, angażując naszą bazę klientów, wspierając nas w ich zachowaniach i podróżach oraz tworząc nowe, bogatsze i bardziej połączone doświadczenia. ”. Jest to również umowa, która „zapewnia dodatkową możliwość dalszego inspirowania wschodzącej nowej generacji aspirujących klientów, którzy mogą nadal mieć pewność, że podczas zakupów w JD otrzymają najlepsze produkty Nike” – dodaje Schust.

„Nike zawsze był ważnym partnerem w dostarczaniu ekscytacji i inspiracji klientom Zalando”, mówi David, „więc teraz cieszymy się, że możemy przenieść to partnerstwo na wyższy poziom, oferując naszym klientom wyjątkowe korzyści przy zakupie produktów Nike na naszej platformie. ” mówi David Schneider, Co-CEO Zalando. „Jako trampolina do mody i stylu życia, chcemy oferować klientom najlepsze w swojej klasie doświadczenia i nienaganną ofertę”, która „uczestnicząc w tym nowym partnerskim partnerstwie” z Nike, pozwoli zintensyfikować „wysiłki na rzecz lepszej obsługi klientów Zalando”. ” poprzez „oferuje innowacyjne obuwie sportowe, odzież i akcesoria Nike, połączone korzyści dla członków i wyjątkowe doświadczenia”.

„Wiemy, że oczekiwania konsumentów są wyższe niż kiedykolwiek wcześniej” — mówi Greibert, wiceprezes i dyrektor generalny Nike na region EMEA. „Naszym celem jest jednak interakcja z nimi zawsze i wszędzie, gdzie chcą uprawiać sport, kupować sport i czerpać inspirację ze sportu” oraz „Dzięki partnerom takim jak Zalando możemy im służyć szybciej, wygodniej i łączyć się z naszymi markami a ze sportem nie”; W taki sam sposób jak z ręki JD. Również w jego przypadku „z siłą fizycznej i cyfrowej sprzedaży detalicznej”.

Kredyty obrazkowe: Nike.
Może Ci się spodobać:

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.