Notatki i sztuka w języku romańskim, niedzielne czwarte spotkanie w Lama Mokogno

Notatki i sztuka w języku romańskim, niedzielne czwarte spotkanie w Lama Mokogno

Koncert muzyczny „Notatki i sztuka w stylu romańskim” kontynuuje czwarty koncert niedziela 24 lipca 202217:00 w kościele parafialnym św. Apolinarego Veskovo i Męczennika w Vaglio di Lama Mocogno.

z programembarokowe kwiatyMuzycy Rafał Bertolini (klarnet s klarnet głęboki głos) s Twarz Gianniego (akordeon) mogą ulec pokusie najważniejsze procesy transkrypcyjne tej konkretnej pary.

Na wszystkie koncerty Festiwalu „Notatki i sztuka w stylu romańskim” wstęp wolny, bez wcześniejszej rezerwacji i pod warunkiem dostępności miejsc.

Imprezowi bohaterowie w przyszłą niedzielę

Rafał Bertolini Ukończył studia na klarnecie w „D”. C. Cimarosa de Avelino pod kierunkiem Ciociano „. V. dla muzyki kameralnej. Mariozzi, M. Ferrando, A. Bay, B. Ukończył studia w Canino. W 2008 roku uzyskał dyplom ukończenia studiów II stopnia w klasie klarnetu na Konserwatorium Muzyczne w Mediolanie „G „Verdi” S. Pod kierunkiem del Mastro uzyskał tytuł magistra klarnetu basowego I stopnia w Konserwatorium Muzycznym w Mediolanie w 2015 roku. We współpracy z Teatro alla Scala w Mediolanie nauczyciele A. Serapiglio i S. w reżyserii Cardo.Występował z zespołami inny pokój we Włoszech (Mediolan „Sala Verdi”, Expo 2015, Turyn „Lingotto”, Rzym „Parco della Musica”…), Szwecja, Niemcy (Berliner Philharmonie – Kammermusiksaal) , Belgia, Była Jugosławia., Rumunia, Turcja, Rosja, Japonia, Meksyk, Brazylia, Argentyna, Hiszpania, Szwajcaria, Francja, Portugalia, USA (Carnegie Hall), Kanada, Anglia, Czechy, Austria, Kazachstan, Polska, Macedonia , Chorwacja, Tajlandia, Norwegia, Urugwaj, Węgry (Budapest Liszt Academy), Ekwador, Kosowo, Grecja, Hong Kong.Z orkiestrą W którym widział go jako solista, z Orkiestrą „I Professori del Teatro San Carlo” w Neapolu, Orkiestrą Symfoniczną Mozarteum w Salzburgu, Orkiestrą Symfoniczną Stanu Meksyku i Orkiestrą Symfoniczną w Koszycach (Słowacja). „G. Strehler „Milan, Orchestra” Andal Dorate of Bulgaria, Jeunesse Musical Orchestra w Moskwie, Orchestra of the Tirana Opera Theatre, State Orchestra of Mołdawia, Lico Symphony Orchestra, Loya Symphony Orchestra (Ekwador). We współpracy z Orkiestrą „Strehler” z Mediolanu „E . Lungi de Pavia”, z Orkiestrą UECO z Mediolanu, z Orkiestrą OPECAM z Mediolanu, z Orkiestrą Symfoniczną Lodi, z Contelli z Mediolanu, z Orkiestrą Symfoniczną Salernitana” G. Verdi prowadził z „Maestro of Oran” i Orkiestra Symfoniczna „Citta di Vigevano” i Orkiestra „I Boomergi Musicale” w Mediolanie. Dokonał nagrań dla Radio Brazil Culture, Reddy Globo Brasilina, Radio Vatican i Corcio Edition Musicale. Nagrał również tria Beethovena na klarnet, wiolonczelę i fortepian. Z okazji 250. urodzin Mozarta nagrał w Meksyku Kwintet KV 581 na klarnet i kwartet smyczkowy oraz Koncert KV 622 na klarnet i orkiestrę; Nagrał kilka płyt z muzyką współczesną z „New Mad Ensemble”. Nagrał także singiel CD Tango w Piazzoli. Niedawno nagrał dedykowany mu utwór na klarnet i orkiestrę z Orquesta dei Pomerigi Musicale w Mediolanie. Nagrał płytę z grupą Art Gallery Ensemble Opera e non solo. Wykładał w Konserwatorium im. Barry’ego. Obecnie uczy gry na klarnecie w Liceo Musicale „Tenca” w Mediolanie. Prowadził seminaria muzyki współczesnej w konserwatoriach w La Spezia, Cagliari, Mediolanie i Mexico City oraz kursy mistrzowskie w Brazylii, Anglii, Turcji, Meksyku, Urugwaju, Tajlandii, Hiszpanii, Ekwadorze, Kosowie i Kazachstanie.

Twarz Gianniego Naukę gry na akordeonie rozpoczął w wieku sześciu lat u weneckiego nauczyciela Elio Bocello, który od najmłodszych lat wyróżniał się artystyczną spontanicznością, łatwością interpretacji i intensywną muzyką. Następnie kontynuował specjalistyczne kursy u nauczycieli Friedricha Lipsa i Vladimira Zubindsky’ego. Wkrótce stał się utalentowany na akordeonie, występując w wielu imprezach wszelkiego rodzaju i stopniach, w których jego repertuar był bogaty. Zdobył pierwsze miejsce w piętnastu konkursach krajowych i międzynarodowych oraz brał udział w nagraniach w telewizji Al-Rai oraz kanałach regionalnych i zagranicznych. W 1983 r. w Rzymie współprowadził konferencje dotyczące włączenia akordeonu w państwowych konserwatoriach muzycznych w obecności ministra edukacji Francy Falcucci i czternastu dyrektorów włoskich konserwatoriów muzycznych. Ma silną działalność muzyczną we Włoszech (Sala Nervi w Watykanie w obecności papieża Jana Pawła II; Festival de Dio Mundi w Spoleto; Alla Magna Uniwersytetu „La Sapienza” w Rzymie; Królewskie Ogrody w Turynie; Teatro Goldoni w Wenecji) i za granicą. Podczas tournée po Argentynie w listopadzie 2001 roku wystąpił przed Laurą Escalada w Teatro Colon w Buenos Aires, czyniąc go, zdaniem krytyków, jednym z najlepszych wykonawców Aster Piazzolla. Jest bardzo aktywny na polu muzyki kameralnej i gra w parach ze znakomitymi muzykami: skrzypkami Glaco Bertanini i Lucio Decani, flecistą Yuri Sicarisem, wiolonczelistami Giuseppe Barotti, Francesco Ferrarinim i Lucą Simoncini. Z Piazzollandotrio wygrał międzynarodowy konkurs „Amadeus” za rok 2000, a z Remo Anzovino Trio zdobył wielkie uznanie na ważnych festiwalach i scenach międzynarodowych. Od lipca 2009 współpracuje ze zdobywcą Oscara, Nicola Biovani, nad projektem „EPTA”, zestawem siedmiu części dla Seven Instruments. Jest akordeonistą, solistą i orkiestrą (Nowa Orkiestra Ferrocchio Bosoniego, Orkiestra Insieme Musicale Novecento, Orkiestra Gianfrancesco Malipiero, Orkiestra Interpretti Veneziani, Orkiestra La Serenissima i Orkiestra Benedi Marcello Marcello). Pisało dla niego wielu kompozytorów. Współpracował z ważnymi autorami i poetami (Pino Roveredo, Nagroda Campello 2005; Pierluigi Capello, Nagroda Montale Europa, Nagroda Viareggio Ripacci). 1999 CD „Evocazioni” ze specjalną muzyką poety Giuseppe Malatii della Vallata (Międzynarodowa Nagroda Literacka) i oparta na singlu „Reflejo” wyprodukowanym przez Aster Piazzolla w 2002 roku. Współtworzył ścieżkę dźwiękową do „Vajont” Renzo Martinelli, skomponowanej Dwóch utworów na akordeon i kwartet smyczkowy. 2 kwietnia była główna ścieżka dźwiękowa autorstwa Remo Ansovino do „Van Gogh Duet Wheat and Sky” (Nexo Digital), która ukazała się w 2018 roku w 52 krajach na całym świecie. Ma na swoim koncie kilka współpracy przy produkcji i nagraniach. Jego uznanie, Fisorchestra „L. Fancelli” (1990); Players (1999); Reflection (2003); Nanuk (2006); Igloo (2010); Dawn of the Tram (2015). Najnowsza solowa płyta akordeonowa Mosaico została wydana w czerwcu 2018 roku. Od 2011 roku wydaje stanowisko Dyrektora Artystycznego Festiwalu Akordeonowego Phadisi.

sprawdzać

„Referencje i sztuka w stylu romańskim” jest promowana przez gminy Fiomalpo, Lama Mocugno, Pievebellago i Riolonato, przy udziale regionu Emilia-Romagna i patronatem Prowincji Modena, we współpracy z diecezją San Bartolomeo w Fiumalbo. oraz Akademia „Lo Scaldenna” i Miasto Fiamalbo dla Sztuki.

Ruchem artystycznym jest stowarzyszenie kulturalne Cantieri d’Arte.

Czasopismo, które powstało w 2002 roku, zawsze ma na celu nagłośnienie i promocję historycznego i kulturowego bogactwa Apeninów Modeńskich, takich jak starożytne kościoły, kościoły romańskie i listy gmin goszczących za pomocą głośnego koncertu.

Tegoroczny harmonogram jest bardzo zróżnicowany i będzie kontynuowany z kilkoma musicalami (Flet i duet gitarowy The 31 lipca Pievepelago i 10 sierpnia w Fiumalbo, Podwójny saksofon i akordeon The Sierpień 07 E. w Fiumalbo Barokowy duet Hordi-Gordi i Spinet The 12 sierpnia zawsze w Fiumalbo) i są wieczory dedykowane solistom (Harfa celtycka, lutnia renesansowa i gitara barokowa The 17 sierpnia E. w Riolunado tylko u nas The 21 sierpnia w Lamie Mokogno).

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *