Nowe budownictwo w Europie przyspieszy eksport ceramiki w 2022 r.

projektów budowlanych Nowy budynek mieszkalny w Europie Będzie to okazja biznesowa dla firm ceramicznych w Castellón w 2022 roku Niemcy, jedno z głównych miejsc docelowych w Castellón, znajduje się na szczycie rankingów i rośnie – według Ascer Association – w tym tygodniu ogłosiło zamiar promowania Od teraz 400 000 nowych domów każdego roku.

Inne kraje – szansa w Europie

Ale to nie jedyny kraj na kontynencie europejskim, w którym spodziewany jest boom budowlany. Z Monitora Rynku Jednostki ds. Analizy Konkurencyjnej Instytutu Technologii Ceramicznych (ITC) podają, że „ceramika może mieć znaczące możliwości biznesowe w Holandii, Danii, Irlandii i Polsce, gdzie szacuje się, że dane dotyczące budynków mieszkalnych są powyżej średniej”. .

Renowacja nowego domu w kształcie litery V

Specjalista ds. Analiz Rynku, Marta Lazzaro, Zaznaczył, że ta grupa międzynarodowych destynacji europejskich będzie strategią sprzedaży tysięcy metrów kwadratowych przez Grupę Castellón, co wzmacnia prognoza wydana „w najnowszym raporcie Instytutu Techniki Budowlanej”. (ITEC) -Euroconstruct, od listopada tego roku, który pracuje nad przyspieszeniem procesu renowacji budynku, zwłaszcza budynku mieszkalnego, w kształcie litery V».

rozwijający się rynek

Rozwój eksportu ceramiki do Niemiec i oczekiwania na koniec roku Morze Śródziemne / Lewis Martin


Jeśli chodzi o planowanie niemieckie, Łazarz zwrócił uwagę, że „To świetna okazja dla płytek, Jako piąty rynek eksportowy Hiszpanii w 2020 roku z 16% i bardzo pozytywnym rozwojem w tym roku”. Według źródeł branżowego związku pracodawców, Ascer, „Według najnowszych opublikowanych danych, od stycznia do września Niemcy kupowały płytki o wartości 98,7 mln euro (9,9%) więcej niż w tym samym okresie 2020 r.; obecnie zajmuje szóste miejsce jako cel eksportu hiszpańskich płytek.

Saldo eksportu

W łącznych obrotach offshore sektora ogólnie wszystkie globalny udział w eksporcieW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy liczby również wzrosły: 2705,7 mln euro, czyli o 27% więcej, jak podało Ministerstwo w sprawie handlu zagranicznego i wobec braku statystyk za ostatni kwartał, aby zamknąć saldo.

Jeżeli wywóz według obszarów geograficznych jest traktowany jako punkt odniesienia, Europa odpowiada za prawie połowę 2021 r., 48% międzynarodowej sprzedaży wyrobów ceramicznych. Firmy Castellón sprzedały płytki za 1300 milionów euro, co oznacza wzrost o 22% w porównaniu z 1065 milionami w zeszłym roku. Bliski Wschód ma 14% udziału (388 mln), Ameryka (22% i 604 mln), Azja (17% i 468 mln), Afryka (11% i 305 mln) i Oceania (17% i 27 mln) .

Takaful za koszt energii i surowców

Chociaż eksport jest drogi, koszty logistyki i energii stanowią obciążenie. Eksperci tacy jak José Planelles z ITC i Vigilancer-Diputación, Opowiadają się za „przemysłową koegzystencją jako strategią radzenia sobie z niedoborem zasobów”. Dlatego widzi klucz do „stworzenia synergii między firmami, sektorem ceramicznym lub różnymi sektorami, aby dzielić szeroki zakres zasobów, takich jak obiekty, maszyny, materiały, produkty uboczne, opakowania, palety itp.”

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *