Nowy lot z Malagi do Nowego Jorku zwiększa pobyt turystów z USA na Costa del Sol o 17%

Nowy lot z Malagi do Nowego Jorku zwiększa pobyt turystów z USA na Costa del Sol o 17%

Bezpośredni lot z Malagi do Nowego Jorku, który od początku lipca trzy razy w tygodniu United Airlines obsługuje, nie pozostaje bez wpływu na branżę turystyczną. Według danych Narodowego Instytutu Statystycznego (INE) liczba noclegów, hoteli i apartamentów w hrabstwie wzrosła o 17% w pierwszym miesiącu funkcjonowania tej trasy w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. ) Dostarczone przez Turismo Costa del Sol. Liczba ta oznacza, że ​​obiekty te odnotowały o 8 800 rezerwacji więcej od podróżnych z Ameryki Północnej w porównaniu z tym samym miesiącem 2022 r., co przekracza liczbę 60 000 noclegów udzielonych w lipcu ubiegłego roku. Tempo jest tak duże, że rynek amerykański stał się szóstym najważniejszym światowym rynkiem hoteli i apartamentów. Poprzedzają ją Wielka Brytania, Francja, Irlandia, Holandia i Niemcy. Przekroczyła nawet liczbę noclegów zarezerwowanych we Włoszech, Belgii czy Polsce.

Ponadto statystyki wskazują, że liczba noclegów podróżnych przybywających ze Stanów Zjednoczonych w lipcu ubiegłego roku przekroczyła rekordy osiągnięte w najlepszym roku w historii turystyki na Costa del Sol, a konkretnie wzrosła o 7,4%, co potwierdza całkowitą reaktywację ważnego rynku dla kierunku Malaga, ponieważ są to podróżnicy o dużej sile nabywczej, którzy zwykle zostają dłużej niż przeciętnie.

Umowa z Amazonem

Specjalnie, aby przyciągnąć więcej turystów z Ameryki Północnej i poprawić łączność lotniczą, Minister Turystyki, Kultury i Sportu Arturo Bernal przebywa w Nowym Jorku z misją biznesową, podczas której spotkał się z kadrą kierowniczą międzynarodowej firmy Amazon w siedzibie Twitcha w Nowym Jorku. Po spotkaniu konsultant potwierdził, że marka Andalusia będzie promowana w mediach reklamowych Amazon, zarówno związanych z wydajnością, jak i mediach specyficznych dla marki. „W tym celu pod koniec roku i przez cały 2024 rok zostanie uruchomiona ambitna kampania, która obejmie nie tylko przesyłki z pudełkami i torbami od Amazona z andaluzyjską marką, ale także „twitchunboxing” skierowany do topowych influencerów Twitcha.

„Pozwoli nam to na współpracę z najbardziej kompletnym dostawcą na poziomie międzynarodowym i skuteczne dotarcie do mas” – podkreślił Bernal, co doskonale nadaje się do przyciągania ruchu i pasażerów z tego rynku połączeń dalekobieżnych do andaluzyjskich miejsc docelowych.

„To ambitna kampania na poziomie międzynarodowym, która wywiera bardzo silny wpływ na poziomie «marki», co niewątpliwie wzbudzi zainteresowanie Amerykanów poznawaniem Andaluzji” – upierał się konsultant przed wyjaśnieniami. Amazon będzie odpowiedzialny za aktywację i rozwój części kreatywnej kampanii, która podkreśli trzy filary tworzące andaluzyjską markę: muzykę, gastronomię i rozrywkę. Stamtąd rozpocznie pracę nad mediami cyfrowymi, a także na poziomie sprzętu.

W ten sposób Andaluzja będzie widoczna na Amazonie, Amazon Prime czy Twitchu. Potwierdził również, że przyjęcie w obiektach NBA było „owocne”, podkreślając, że „działalność Stowarzyszenia Graczy NBA w Andaluzji będzie haczykiem do przyciągania operatorów i nowych bezpośrednich kontaktów”. W programie ma także spotkanie z linią lotniczą JetBlue.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *