Okładki wyjaśniające, dlaczego UE tego nie lubi

Niewiele gazet otwiera szeroko pierwsze strony jednym z tych typowych zagadnień Denerwują się i denerwują obywatela I sprawiają wrażenie, że UE, Bruksela i wszystkie te sądy są od nich oddalone o całą galaktykę Biedni biurokraci Po prostu zwracający uwagę na interesy potężnych i ich lobby oraz mający obsesję na punkcie legalnej kuropatwy kręcącej się, by zrujnować życie podatników. Teraz dochodzi do rozszerzenia blokada niemiecka Do planu Unii Europejskiej zakazu sprzedaży pojazdów emitujących CO2 – napędzanych silnikami spalinowymi, które działają na benzynę lub olej napędowy. Jest to propozycja ogólnie dobrze przyjęta przez Europejczyków, zatroskanych o przyszłość planety i zirytowanych biernością swoich polityków, jeśli chodzi o rozwiązanie kryzysu klimatycznego, którego ci sami politycy się ich boją.

W każdym przypadku. W ten piątek Koreber, organ zrzeszający ambasadorów każdego kraju w Unii Europejskiej, Odłożył głosowanie nad planem, Półtora roku temu, na co wszyscy już się zgodzili. Ryzyko polegało na tym, że pozostanie pogrzebany, ponieważ Niemcy zdecydowały się teraz wstrzymać od głosu, chyba że Komisja Europejska zagwarantuje, że paliwa syntetyczne (paliwa elektroniczne, neutralne pod względem emisji CO2) będą mogły być stosowane w nowych pojazdach po 2035 r. Włochy, kolejna europejska potęga samochodowa i Polska i Węgry, które są krajami z wieloma fabrykami samochodów i rządzonymi przez eurosceptyczne rządy i Sceptycy klimatyczni Nigdy nie przegapią okazji, by dotknąć nosa Brukseli.

Zobaczmy, nie wygląda to poważnie. Jest to opóźnienie, więc można je uwzględnić wyjątek niemiecki, Gdzie przemysł samochodowy jest odpowiednikiem owoców pestkowych dla Segrià, świń dla Osony czy wina dla Priorat. Niemiecki minister transportu Volker Wessing ogłosił we wtorek zastrzeżenia Berlina. Jego partia, Partia Liberalno-Demokratyczna, W.L.L przyjazny dla biznesu, Chce bardziej elastycznego podejścia niż jego rządzący partnerzy koalicyjni, socjaldemokraci i Zieloni. Dla FDP ostatnie wybory regionalne wypadły dla niego źle i teraz chce się prezentować jako obrońca wolności technologicznej i niemieckich miejsc pracy. Wessing przebiera się, mówiąc, że UE stawia tylko na samochód elektryczny i odmawia pozostawienia planu otwartego na inne alternatywy.

Ta sobota jest ciekawym dniem, bo trudno wytłumaczyć, dlaczego ten sam problem znalazł się na pierwszych stronach niektórych gazet, aw niektórych nawet nie został poruszony. Gazety z ich nagłówkiem (La Vanguardia, El Periódico, ABC) Ten właściwy Posiadają uzupełnienia silnika Silniejszy niż reszta. To dość odważna interpretacja, która może mylić związek przyczynowy z korelacją. Być może te trzy gazety po prostu się bały, a inne z kolei nie doceniły faktu, że prędzej czy później dojdą do porozumienia w Brukseli i wolały nie marnować czasu swoich czytelników na biurokratyczne batalie. To skomplikowane.

awangarda
Gazeta
ABC
Punkt Avoy
Teraz
świat
powód
Kraj

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *