Open Call for Hack MAFIZ, profesjonalne wydarzenie festiwalu w Maladze skierowane do twórców cyfrowych • Produkcja audiowizualna

Rynek fotograficznyWydarzenie poświęcone pozycjonowaniu, producentom i firmom świadczącym usługi dla branży audiowizualnej i fotograficznej, zorganizowane wspólnie przez Feria de Valladolid i Spain Film Commission i sponsorowane przez Radę Miasta Valladolid, odbędzie się w dniach 20 i 21 października.

Tegoroczne liczby, które odzwierciedlają 30-procentowy wzrost w stosunku do roku poprzedniego, wzmacniają to spotkanie jako punkt odniesienia dla branży audiowizualnej w naszym kraju i na świecie. Jego promotorzy zgadzają się podkreślić wkład Marketplace lokalizacji strzeleckich w sukces „Hiszpania, europejskiego centrum audiowizualnego”.

Prezes Hiszpańskiej Komisji Filmowej Carlos Rosado podkreślił, że „w tym roku należy wzmocnić fundamenty tego projektu, który już w swojej pierwszej edycji okazał się bardzo przydatnym narzędziem dla firm produkcyjnych oraz sieci komisji filmowych i biur. ”.

Ze swojej strony, dyrektor generalny Feria de Valladolid, Alberto Alonso, wyjaśnił, że w tym drugim wydaniu „zwiększa się liczba miejsc docelowych, a także liczba uczestniczących lokalizatorów i producentów, zarówno w kraju, jak i za granicą”.

Carlos Rosado zwrócił również uwagę na udział komisji filmowych i biur filmowych członków Hiszpańskiej Komisji Filmowej, co daje łącznie ponad 25 uczestniczących miejsc docelowych z całego kraju, zarówno regionalnie, jak i lokalnie.

Alberto Alonso zwrócił uwagę na międzynarodową stronę tego rynku kontraktowego, na którym oprócz destynacji krajowych biorą udział Norwegia, Malta, Jordania, Polska, Wielka Brytania oraz miasto Abu Dhabi.

W związku z obecnością firm prywatnych w tym roku powołano National Paradores Network, THB Hotels, Seven Islands oraz Locafixer, dwie firmy świadczące usługi wsparcia produkcji.

Filozofią Shooting Locations Marketplace jest ułatwianie spotkań między celami i miejscami o wspólnych zainteresowaniach, dlatego zorganizowano program poprzedzający rozmowę kwalifikacyjną, który rozpoczyna się od ponad 700 spotkań o pracę.

Lokalizatory siedmiu narodowości

Liczba uczestniczących naukowców również wzrosła w porównaniu z 2021 r., aw tym roku w Feria de Valladolid weźmie udział około 50 specjalistów z siedmiu narodowości. 76 proc. rynków międzynarodowych, a większość pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, dwóch ważnych rynków w sektorze audiowizualnym. Do tej listy dodano Meksyk, który obejmuje również Niemcy, Kanadę, Włochy i Hiszpanię.

Alonso zauważył, że „wyróżniają się również dwa fakty: tylko dziesięciu z tych profesjonalistów było w pierwszym wydaniu, a w tym roku, oprócz lokalizatorów i producentów, profil o większej sile decyzyjnej przy wyborze miejsca kręcenia”.

Biografie tych 50 uczestników obejmują prace o nazwiskach takich jak Steven Spielberg, George Clooney, Olivia Wilde, Nicolas Cage, JJ Abrams; studia i platformy takie jak NBC Universal, Marvel, HBO, Disney, Apple, Amazon, Netflix, Hulu, Showtime; Wśród filmów i seriali, do których wybrali scenariusze, znajdują się Mission Impossible, The House of Dragon, Black Mirror, Demimonde, The Crown, Hustle, 30 Coins, Vampire Academy, Warrior Nun 2, Fast and Furious, Bollywood itp. .

Konferencje i Okrągłe Stoły

Dzielenie się wiedzą, poznawanie historii sukcesu i analizowanie przyszłych wyzwań dla sektora to także cele rynku lokalizacji filmowych i w tym celu opracowywany jest program konferencji i okrągłych stołów, które rozpoczną się prezentacją Amerykanina Jamesa Lane’a, selekcjonera i producent NBC Universal.

Następnie Norwegia, Abu Dhabi i Alex Scott opowiedzą o kluczach do rozwoju jako miejsca filmowania. Pierwszy dzień zakończy się okrągłym stołem poświęconym międzynarodowej produkcji z udziałem Prezesa Profilm, Fernando Victoria de Lecia. Agustín Atxa z Bilbao Bizkaia Film Commission i brytyjski analityk Dan Connolly.

W piątek 21 Malta zagrają Salvador Iago, kierownik lokalizacji serialu HBO „Garcia” oraz Viktor Artesin z madryckiego biura filmowego. Sesja zakończy się rozmową między Laurie Balton, Amerykanką z karierą zawodową trwającą trzy dekady, a indyjskim producentem Bobbym Bedi, który na swoim koncie ma na swoim koncie klasyczny „Sandukan”, wydany w latach 70. XX wieku.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.