Wydarzenie, organizowane przez Kolumbijskie Stowarzyszenie Agencji Turystycznych i Turystycznych (ANATO), potrwa do przyszłego piątku osobiście w Międzynarodowym Centrum Biznesu i Wystaw.
Wśród jego celów jest rewitalizacja przemysłu rozrywkowego, sektora dotkniętego pandemią Covid-19, nie tylko w Kolumbii, ale także w Ameryce Łacińskiej i na świecie.
„Turystyka wymaga dodatkowego pobudzenia, wciąż nie jest to nawet jedna trzecia rewitalizacji w 2019 roku, a liczby są mniejsze niż 35 procent, daleko od punktu równowagi, którego potrzebujemy” – powiedziała Paula Cortes, dyrektor generalna Annatto.
Podkreślił, że ta wystawa będzie pierwszą w 2021 roku, kiedy wzmocnione zostaną relacje handlowe niezbędne do ożywienia gospodarczego.
W tej 40. edycji Argentyna i Bogota Cundinamarca będą odpowiednio krajem i narodową destynacją dla Gości Honorowych.
Ponad osiem tysięcy profesjonalistów z branży oraz 700 firm spośród wystawców i wystawców biorących w nim udział weźmie udział, aby zaprezentować produkty i usługi turystyczne zgodnie z nowymi realiami rynku turystycznego.
Wśród wystawców są firmy z Kuby, Meksyku, Gwatemali, Brazylii, Panamy, Peru, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Turcji, Rosji i Egiptu.
W ramach tej wystawy Cortes zainaugurował nadchodzącą Konferencję Annatto, która odbędzie się we wrześniu w gminie Pereira (środkowy zachód).
je / otf
„Freelance twitter buff. Typowy adwokat kawy. Czytelnik. Subtelnie czarujący przedsiębiorca. Student. Introwertyk. Zombie maniakiem.”