„Pipa”, finał trylogii policyjnej Alejandro Montella, pojawi się na Netflix w środę – Diario El Ciudadano y la Región

„Pipa”, finał trylogii policyjnej Alejandro Montella, pojawi się na Netflix w środę – Diario El Ciudadano y la Región

Aktorka Luisana Lopilato, bohaterka lakierkiFilm zamykający policyjną trylogię reżysera Alejandro Montell, który rozpoczął się w 2018 roku i ukaże się na całym świecie w najbliższą środę za pośrednictwem Netflix, podkreślił, że „platformy dały możliwość oglądania argentyńskiego kina na całym świecie”.

„Argentyna ma niesamowite produkcje, reżyserów i scenarzystów, których żaden inny kraj nie zazdrości, i dało to platformom możliwość obejrzenia tego na całym świecie” – powiedział Lopilato. winić W związku ze światową premierą ostatniej części trylogii opartej na postaci Manueli „Peppy” Bellary, słynnej postaci z powieści Florence Ichives.

„Jestem w Anglii – dodał – a pewnego dnia na ulicy spotkałem Izraelczyków, którzy wiedzieli o premierze lakierki A wcześniej tak się nie stało. Dlatego kręcenie filmu w Hollywood czy Australii jest dziś takie samo, bo wchodzi się do domu całego świata”.

Naprzód Stratawydany w kinach w 2018 r., kiedy Peppa stanęła w obliczu zniknięcia swojej najlepszej przyjaciółki Cornelii Villalby podczas swojej podróży dyplomowej do południowej Argentyny, a 14 lat później, kiedy zdecydowała się specjalizować w sprawach porwań i handlu ludźmi, spróbuje rozwiązać tę sprawę.

Ale wcześniej Netflix miał premierę w 2020 roku intuicjawprowadzenie, w którym Manuela stawia pierwsze kroki jako detektyw z Francisco Juanesem (Joaquin Forel), z którym muszą rozwiązać sprawę brutalnego morderstwa 19-letniej dziewczyny.Głównym podejrzanym jest najlepszy przyjaciel ofiary.

Wreszcie w lakierkiNapisana przez Millie Rocky Pete, Montela i Echief, bohaterka żyje odizolowana i odległa od swojej przeszłości w północnej Argentynie po zrezygnowaniu z pracy detektywa, dopóki pojawienie się trupa nie zabiera jej do miejsc, z których myślała, że ​​uciekła.

„W ramach trylogii ten film jest zupełnie inny niż pozostałe, ponieważ jest to western, a ponadto pokazuje zupełnie inną Pippę, w innym momencie jej życia, nie na siłę i jako matka” – powiedział Montell, który wyreżyserował filmy takie jak 8 tygodniA Obcy w nocy s Niebo Przeklętych.

Odnośnie cech „nowej” Pipy, którą spotka publiczność, Lopilato oferuje: „Spotkają bardziej dojrzałą Pipę, która chce opuścić swoją brutalną historię przestępczości po tym, jak była świadkiem wielu niesprawiedliwości, a więc wielu korupcji i innych rzeczy które działy się w dwóch pierwszych filmach. Chciała zmienić swoje życie i wyprowadzić się z miasta, mając syna i poświęcić się czemuś innemu, dopóki w La Cobrada nie dojdzie do przestępstwa, a jej ciotka prosi o pomoc wiedząc, że ma duże doświadczenie i tylko ona może jej pomóc.”

„Mili i Alejandro byli tak świadomi tonu, jaki chcieli, aby Pippa była, stracił równowagę tak bardzo, jak chcieli, aby była, mówiła, chodziła, a ja trochę jej uwierzyłam. Ciężko mi odpuścić , tak zakochałam się w tej postaci, że chciałabym ją odzyskać – dodała aktorka.

Odnosząc się do wyzwań związanych z podejściem do typu policyjnego w Argentynie, Montell przyznał: „Tu jesteśmy na Zachodzie, ale kontynuujemy ten sam rodzaj spisku policyjnego. Chociaż w Argentynie nie ma tradycji honorowania lub gloryfikowania funkcjonariusza policji, opieramy się ściśle o gatunku i typie bohaterskiej postaci. Film był hitem na świecie, w pierwszych tygodniach był w czołówce w Szwajcarii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, bardzo różnych miejscach i myślę, że został dobrze przyjęty bo jest taka historia. Zawsze robiłem takie kino wcześniej lakierki Również bardziej globalny niż lokalny. Zachód nie jest czymś, co rozwinęło się tutaj zbyt wiele, ma historię w Argentynie, ale dzisiejsze platformy pozwalają nam tworzyć bardziej globalny rodzaj kina z większą ilością środków produkcji, co wcześniej było znacznie trudniejsze. Dziś produkcja kina głównego nurtu jest możliwa i widz na to czeka.”

Ponadto reżyser potwierdził, że w lakierki Chciał również zająć się niektórymi lokalnymi cechami, takimi jak bezkarność „synów władzy” i walka rdzennej ludności o terytorium. „Byłem zainteresowany pracą nad rozwiązywaniem bieżących problemów, które nie docierają do kina i pracą nad ich rozwiązaniem w policji” – powiedział.

Montiel zauważył, że „produkcja w kinie narodowym zawsze była trudna”, wyjaśniając: „Ostatnie dwa filmy, które nakręciłem, były przeznaczone na platformy, nie zrobiłem więcej dla kina, ale myślę, że wyprodukowano mniej. film, trzeba myśleć o świecie i scenach tutaj.” , z Kolumbii, Stanów Zjednoczonych i Polski, i stara się zrozumieć, co jest lokalne w innych krajach.”

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *