Podbij świat metalową naklejką

Podbij świat metalową naklejką

(Informacje przesłane przez firmę sygnatariusza)

WARSZAWA, Polska, 23 maja 2023 r. /PRNewswire/ — Ponad 8 milionów oficjalnie licencjonowanych naklejek i projektów najpopularniejszych światowych marek oraz ponad 3 miliony klientów ze Stanów Zjednoczonych zostało sprzedanych do Japonii. W ciągu zaledwie 10 lat Displate podbił serca i ściany kolekcjonerów na całym świecie dzięki swoim unikalnym metalowym tabliczkom montowanym na magnesach. Ale nie była to łatwa droga.

Firma Displate została założona w 2013 roku przez trzech przyjaciół, którzy chcieli zrewolucjonizować rynek sztuki dzięki innowacyjnym drukom metalowym. Wprowadzili nową technologię druku i unikalny sposób zawieszania grafiki za pomocą beznarzędziowego magnetycznego systemu mocowania. „Krótko przed oficjalną premierą wysłaliśmy wiadomość do niektórych głównych witryn technologicznych. Nie otrzymaliśmy żadnych odpowiedzi” – powiedział. Karol Banaszkiewiczjeden z założycieli. Banaszekiewicz dodaje: „Początki nie były łatwe. Na początku tafle szkła drukowano w małej blaszanej szopie, a nasze pierwsze biuro mieściło ledwie pięć osób”.

Na przestrzeni lat jego idea ścian ewoluowała. Displate zwiększył swoją bazę dzieł sztuki, produkując wyrafinowane metalowe znaki i dodając licencjonowane dzieła sztuki. Pierwsze sklepy marki Displate zostały otwarte w 2017 roku z oficjalnymi zestawami Star Wars i Marvel, po tym, jak firma nawiązała współpracę z Disneyem w zakresie licencjonowania. Na dzień dzisiejszy katalog Metal Label zawiera ponad 230 licencjonowanych kolekcji, takich marek jak NASA, CD Projekt RED, Netflix czy FC Barcelona.

Displate rozwinął również własny globalny rynek dzieł sztuki, który umożliwia obecnie ponad 40 000 ilustratorów, ilustratorów i projektantów sprzedawać własne prace na eleganckim metalicznym płótnie Displate. Firma regularnie współpracuje z twórcami swoich limitowanych serii, które charakteryzują się wyjątkowo ulepszonymi specjalnymi naklejkami i są wykończone ręcznie dobranymi lakierami i drukowanymi zdobieniami. Wiele z tych limitowanych edycji staje się przedmiotami kolekcjonerskimi, których ceny na drugim rynku sięgają nawet 2000 USD!

W kwietniu 2023 roku Displate zaskoczył fanów zupełnie nowym produktem, podkreślając ich kolekcje. Futurystycznie zaprojektowany świecący plakat zasilany przez ultracienkie wyświetlacze OLED, LUMINO to jak dotąd najbardziej zaawansowane technologicznie płótno Displate. Pierwszy wydruk z oficjalną grafiką Cyberpunka 2077 wyprzedał się w zaledwie 96 godzin.

„Displate zawdzięcza swój sukces zaangażowaniu społeczności i pasji zespołu. Wszyscy od początku wierzyli w nasz wyjątkowy produkt i globalny sukces” — powiedział. Mateusz GudalaDyrektor generalny Displate. „W Displate wszyscy jesteśmy marzycielami i innowatorami, zawsze gotowymi do wytyczania nowych ścieżek technologicznych. Nasz najnowszy produkt, LUMINO, jest tego doskonałym dowodem. Wierzę, że w przyszłości Displate przyniesie jeszcze więcej innowacyjnych rozwiązań stół, więc nie mogę się doczekać kolejnej dekady talerzy”. Metalowa reklama.

Zatłoczone biura należą już do przeszłości, ponieważ Displate zatrudnia ponad 400 osób. Tabliczki metalowe produkowane są w dwóch fabrykach w Łodzi i Marche pod Warszawą, skąd wysyłane są do 53 krajów. Po 10 latach obecności na rynku Displate stał się największym na świecie rynkiem metalowych oznakowań i liderem w swojej kategorii.

Recepta Displit na sukces? Technologia, pasja, dobre badania rynku i wizja ponownego wynalezienia billboardów, jakie znamy.

zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2080535…

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *