Jesteśmy w trakcie wywiadu Stefan de Kreisker, CEO, Inc MAN Truck & Bus Iberia To wyjaśnia politykę różnorodności firmy Obejmuje różne rasy i zachęca do różnorodności kompetencji, wieku, różnorodności doświadczeń i różnorodności narodowości. Stefana de Creskera prowadzi tę organizację Kluczowy gracz w społecznej odpowiedzialności biznesu w całym społeczeństwie.
W jaki sposób firma promuje obecność kobiet w transporcie drogowym?
Niedawno uruchomiliśmy inicjatywę pt kobieta Która próbuje otworzyć umysł, klucz do przyjęcia nowych perspektyw, w celu umożliwienia kobietom wniesienia większego wkładu w wartość dodaną transportu drogowego. Podstawowy sektor gospodarki w Hiszpanii, dający 600 000 miejsc pracy i 5% PKB Transport ogółem, połowa transportu drogowego. W czasach pandemii transport naziemny pomógł nam zaopatrzyć się w potrzebne artykuły w sklepach i odebrać zakupy online w naszych domach. Stała się priorytetową i niezbędną usługą. Ale w dzisiejszych czasach brakuje kierowców, a co za tym idzie, kto MAN Truck & Bus IberiaMocno wierzymy w politykę równości, integracji i różnorodności. Wiedząc, że kobiety mają swoje miejsce i przestrzeń, podjęliśmy inicjatywę tzw kobieta Co pomaga kobietom w zdobyciu prawa jazdy w transporcie drogowym, a nasza organizacja dofinansowuje 70% kosztów. Ale wychodzimy ponad to, zapewniamy również szkolenia, aby były wygodne, wygodne i jeździły efektywnie. Istotne jest, aby te kobiety miały sprzyjające warunki do wejścia do naszego sektora, dodając wartość do przepływu logistycznego, który, jak wskazałeś, jest istotnym aspektem gospodarki w naszym kraju. Uruchomiliśmy dwie edycje, w 2021 i 2022 roku; A w 2023 trzecia edycja. Prawda jest taka, że daje nam to bardzo dobre efekty i przede wszystkim jesteśmy bardzo dumni, że możemy przyczynić się do inicjatywy integracji kobiet w tym „męskim” świecie transportu drogowego.
W wyniku tego, co powiedziałeś, z tego braku kierowców, w jaki sposób firma przyczynia się do braku kierowców zawodowych?
Jedną z najważniejszych inicjatyw, jak już wcześniej wskazałem, jest kobieta. Inną inicjatywą jest zapewnienie odpowiedniego i angażującego szkolenia, które uczy wszystkich aspektów, które przyczyniają się do tworzenia pozytywnego wpływu i wartości dla społeczeństwa. Inicjatywa ta skierowana jest przede wszystkim do młodych ludzi, którzy mają chęci i wizję, ale ostatecznie nie robią kroku. Współpracujemy ze szkołami szkoleniowymi i niektórymi mechanikami, którzy przychodzą do naszego warsztatu i rozważają przejście do następnego etapu: życia w trasie. Tymi dwoma filarami (WoMAN i Training) staramy się wnieść swoje ziarnko piasku do pokazu kierowców w Hiszpanii.
Jakie jest zaangażowanie MAN i WoMAN w politykę różnorodności?
Polityka różnorodności stanowi wartość dodaną dla każdej firmy. Na świecie jesteśmy w 50% mężczyznami, a kolejne 50% kobietami, więc nie jest normalne, aby sektor miał różnicę płci lub dystrybucję. polityka różnorodności w Człowiek Obejmuje różne typy i zachęca do różnorodności kompetencji, różnorodności doświadczeń i różnorodności narodowości. W tym sensie kładziemy nacisk na łatwość obsługi naszych pojazdów – w skład której wchodzą liczne systemy pomocy technicznej zapewniające bezpieczną i efektywną jazdę – oraz uznany na rynku komfort kabiny. Człowiek Co również przyczynia się do dobrego odbioru kobiet. Wszystko to zawiera się w otwartej i przyjaznej polityce, tak aby czuli się komfortowo i chętnie pracowali w naszej branży, zarówno w bezpośredniej pracy, jak i z klientami organizacji.
Jak odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój ewoluowały do tej pory w firmie? Jakie są główne obszary strategiczne?
Polityka społecznej odpowiedzialności firmy jest realizowana od wielu lat. Jesteśmy głównym graczem w zakresie CSR w społeczeństwie jako takim. Podjęliśmy wiele inicjatyw, aby pokazać społeczeństwu, że przyczyniamy się do jego rozwoju, a jednocześnie jesteśmy odpowiedzialni za nasze działania. W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu podjęliśmy inicjatywy humanitarne, gdyż w ostatnim czasie przyczyniliśmy się do wysyłki materiałów i żywności na Ukrainę, do obozów dla uchodźców w Polsce oraz do osób, które ucierpiały w wyniku trzęsień ziemi w Turcji i Syrii. Firma wysłała również pieniądze, aby spróbować pomóc tym, którzy cierpią najbardziej. Jeśli chodzi o zrównoważony rozwój, cieszę się, że cały świat się obudził i zdajemy sobie sprawę, że firma nie będzie w stanie przetrwać w przyszłości, jeśli nie będzie miała prawdziwej polityki zrównoważonego rozwoju. Człowiek Myśli o 7 ważnych punktach i jest połączony w 3 osie:
– Pierwsza oś to ochrona środowiska i obejmuje następujące punkty: dekarbonizacja sektora, gospodarka o obiegu zamkniętym, aby był zrównoważony i odpowiedzialny transport z rozwiązaniami mobilności.
– Druga oś: ład i dobre zarządzanie w firmie. Wyróżniają się tutaj dwa punkty: zgodność, etyka i uczciwość. Kolejnym punktem jest odpowiedzialność w całym łańcuchu wartości.
– Trzecią osią w ramach zrównoważonego rozwoju firmy jest obszar społeczny, który ma punkty: bezpieczeństwo ruchu drogowego, bezpieczeństwo naszych produktów/usług oraz ludzi i kulturę wewnątrz nich. Człowiek.
Wszystko to tworzy wewnętrzny ekosystem, który rozwijamy, aby zrównoważony rozwój nie był problemem ani problemem Zielone praniei nic ulotnego. Chcemy, aby było to zakorzenione w naszym DNA, a wszelkie działania lub inicjatywy, które podejmujemy, zawsze były prowadzone z perspektywy zrównoważonego rozwoju. Chcemy, aby nasza działalność była zrównoważona, jednocześnie chroniąc nasze środowisko na poziomie bezpieczeństwa ruchu drogowego i ochrony środowiska. Jesteśmy częścią problemu i wiemy o tym, ale jesteśmy też częścią rozwiązania lub będziemy.
Tutaj możesz wysłuchać całego wywiadu ze Stefanem de Kreiskerem
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”