Pomimo pandemii Access Finance kontynuuje ekspansję na Hiszpanię dzięki swojej marce AXI Card

Pomimo pandemii Access Finance kontynuuje ekspansję na Hiszpanię dzięki swojej marce AXI Card

Access Finance, spółka zależna Management Financial Group (MFG), która stoi za sukcesem marek White Card i AXI Card na kilku rynkach europejskich, rozpoczęła swoją działalność w Hiszpanii na początku lutego 2021 r. W pierwszych dwóch miesiącach ponad 16 000 osób złożyło wnioski na kartę AXI. Do tej pory hiszpański zespół każdego dnia obsługuje setki zgłoszeń. Plany rozwoju rynku krajowego są ambitne: 100 tys. Aktywnych kart AXI w 2023 r., Ale wydają się bliskie rzeczywistości. Access Finance odnosi ogromne sukcesy w Bułgarii, Rumunii i Polsce pod markami White Card i AXI Card.

Karta AXI jest skierowana przede wszystkim do klientów z dużych obszarów miejskich w wieku od 32 do 60 lat, którzy znają się na nowych technologiach i szukają spokoju oraz wsparcia finansowego w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń, które pojawiają się przed otrzymaniem wypłaty.

„Ze względu na styl życia w kraju karty kredytowe cieszą się dużą popularnością, zapewniając niszę na rynku dla wejścia nowej i nowoczesnej marki z sektora high-tech, takiej jak karta AXI. zapewniamy przystępne finansowanie dla każdego, niezależnie od ich aktualnej sytuacji finansowej, jesteśmy rozwiązaniem Optymalne dla klientów, którzy nie są często klientem docelowym innych instytucji finansowych i którzy zasługują na możliwość lepszego i jakościowego życia, takich jak emeryci, właściciele małych firm, obcokrajowcy mieszkający w Hiszpanii i inni ” Dimitar Brodansky, odpowiedzialny za międzynarodowe projekty Access Finance i dyrektor generalny oddziału w Hiszpanii.

Firma przeprowadziła krytyczną analizę hiszpańskiego rynku przed jego wejściem, badając zwyczaje i potrzeby lokalnych konsumentów oraz zachowania rynkowe, a także negocjując z różnymi dostawcami, integrując i wybierając zespół do kierowania lokalnymi operacjami. . Hiszpańską firmą kierują Juan Pablo Mikeres, Dyrektor Operacyjny na Hiszpanię i Robin Andrade, Dyrektor Operacji Call Center, obaj mają bogate doświadczenie w usługach finansowych i obsłudze klienta w takich markach jak 4Finance, Creamfinance, CCLoan, Facebook , Apple i Netflix.

Zalet AXI Card jest wiele: niższe oprocentowanie niż konkurencja, wyższy wskaźnik akceptacji klientów niż tradycyjne karty bankowe, brak opłat za utrzymanie lub wypłatę gotówki oraz szybki przegląd i zatwierdzenie. Dzięki elastyczności w opłatach płatniczych klienci kart AXI w Hiszpanii będą mogli zaoszczędzić dzięki karcie w porównaniu z innymi liniami kredytowymi i produktami na rynku.

Konsensus rynkowy 35 Ibex

Potencjał dla wszystkich akcji Ibex 35 w maju. Dowiedz się, czy wszystkie akcje są zgodne z rynkiem.

„Na tym nasze ambicje się nie kończą! Po wspaniałym przyjęciu, jakie otrzymała karta AXI Card w Hiszpanii, już pracujemy nad otwarciem kolejnego rynku w Europie Zachodniej, a także ekspansją poza Europę, koncentrując się na rynku amerykańskim”., Diego Tsvetan Krastev, dyrektor generalny Access Finance.

„Udana ekspansja Access Finance w Europie Zachodniej to kolejny krok w rozwoju technologii finansowej Management Financial Group, która stale się rozwija. Rozwijamy rynek bezpiecznych, łatwych i intuicyjnych usług finansowych dla każdego” – skomentował Stanimir Wasiliew i Nedilko Spasov, udziałowcy MFG.

„Oświadczenie napisane w języku oryginalnym jest oficjalną i autoryzowaną wersją. To tłumaczenie jest jedynie pomocą i należy je porównać z tekstem w języku oryginalnym i jest to jedyna kopia tekstu, która będzie miała moc prawną”.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *