Pomimo pandemii Access Finance kontynuuje ekspansję na Hiszpanię dzięki swojej marce AXI Card

Access Finance, spółka zależna Management Financial Group (MFG), która stoi za sukcesem marek White Card i AXI Card na kilku rynkach europejskich, rozpoczęła swoją działalność w Hiszpanii na początku lutego 2021 r. W pierwszych dwóch miesiącach ponad 16 000 osób złożyło wnioski na kartę AXI. Do tej pory hiszpański zespół każdego dnia obsługuje setki zgłoszeń. Plany rozwoju rynku krajowego są ambitne: 100 tys. Aktywnych kart AXI w 2023 r., Ale wydają się bliskie rzeczywistości. Access Finance odnosi ogromne sukcesy w Bułgarii, Rumunii i Polsce pod markami White Card i AXI Card.

Karta AXI jest skierowana przede wszystkim do klientów z dużych obszarów miejskich w wieku od 32 do 60 lat, którzy znają się na nowych technologiach i szukają spokoju oraz wsparcia finansowego w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń, które pojawiają się przed otrzymaniem wypłaty.

„Ze względu na styl życia w kraju karty kredytowe cieszą się dużą popularnością, zapewniając niszę na rynku dla wejścia nowej i nowoczesnej marki z sektora high-tech, takiej jak karta AXI. zapewniamy przystępne finansowanie dla każdego, niezależnie od ich aktualnej sytuacji finansowej, jesteśmy rozwiązaniem Optymalne dla klientów, którzy nie są często klientem docelowym innych instytucji finansowych i którzy zasługują na możliwość lepszego i jakościowego życia, takich jak emeryci, właściciele małych firm, obcokrajowcy mieszkający w Hiszpanii i inni ” Dimitar Brodansky, odpowiedzialny za międzynarodowe projekty Access Finance i dyrektor generalny oddziału w Hiszpanii.

Firma przeprowadziła krytyczną analizę hiszpańskiego rynku przed jego wejściem, badając zwyczaje i potrzeby lokalnych konsumentów oraz zachowania rynkowe, a także negocjując z różnymi dostawcami, integrując i wybierając zespół do kierowania lokalnymi operacjami. . Hiszpańską firmą kierują Juan Pablo Mikeres, Dyrektor Operacyjny na Hiszpanię i Robin Andrade, Dyrektor Operacji Call Center, obaj mają bogate doświadczenie w usługach finansowych i obsłudze klienta w takich markach jak 4Finance, Creamfinance, CCLoan, Facebook , Apple i Netflix.

Zalet AXI Card jest wiele: niższe oprocentowanie niż konkurencja, wyższy wskaźnik akceptacji klientów niż tradycyjne karty bankowe, brak opłat za utrzymanie lub wypłatę gotówki oraz szybki przegląd i zatwierdzenie. Dzięki elastyczności w opłatach płatniczych klienci kart AXI w Hiszpanii będą mogli zaoszczędzić dzięki karcie w porównaniu z innymi liniami kredytowymi i produktami na rynku.

Konsensus rynkowy 35 Ibex

Potencjał dla wszystkich akcji Ibex 35 w maju. Dowiedz się, czy wszystkie akcje są zgodne z rynkiem.

„Na tym nasze ambicje się nie kończą! Po wspaniałym przyjęciu, jakie otrzymała karta AXI Card w Hiszpanii, już pracujemy nad otwarciem kolejnego rynku w Europie Zachodniej, a także ekspansją poza Europę, koncentrując się na rynku amerykańskim”., Diego Tsvetan Krastev, dyrektor generalny Access Finance.

„Udana ekspansja Access Finance w Europie Zachodniej to kolejny krok w rozwoju technologii finansowej Management Financial Group, która stale się rozwija. Rozwijamy rynek bezpiecznych, łatwych i intuicyjnych usług finansowych dla każdego” – skomentował Stanimir Wasiliew i Nedilko Spasov, udziałowcy MFG.

„Oświadczenie napisane w języku oryginalnym jest oficjalną i autoryzowaną wersją. To tłumaczenie jest jedynie pomocą i należy je porównać z tekstem w języku oryginalnym i jest to jedyna kopia tekstu, która będzie miała moc prawną”.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.