1 kwietnia Puy du Fou otwiera swój sezon. Francuska firma jakiś czas temu wylądowała w Hiszpanii z wyraźnym zamiarem opowiedzenia naszej historii w wciągający sposób. Były to czasy, podobnie jak dzisiaj, kiedy zemsta polityczna i pamięć historyczna wryły się głęboko w przeszłość naszego kraju. A Philippe de Villiers marzył o Toledo, które już było we Francji, w lesie Les Epesses, obok ruin renesansowego zamku Puy du Fou: największym wesołym miasteczku na kontynencie, w którym historia Hiszpanii stanie się bohaterem. W wielkim stylu, bez sekciarskich wyjaśnień. Cztery lata po otwarciu zabytkowego parku kostiumów mogą go oglądać setki tysięcy widzów.
udana modelka
Ktoś mógłby pomyśleć, że historia zdecydowanie nie jest najkorzystniejszym rynkiem. Ale Erwan de la Filliondyrektor generalny firmy w Hiszpanii, potwierdza, że projekt sprawia im ogromną radość z prostego powodu: bliskość, którą generuje wśród publiczności: «Puy du Fou opowiada najlepszą historię: twoją. To także ogród, który uczy i tworzy szkołę; kto chroni i podejmuje ryzyko; On troszczy się, konserwuje i konserwuje ». Po części oczywiście o to chodzi. Aby zachować dobro i prawo, jednocześnie starając się, aby było piękne. i wspierać w ten sam sposób wszystko, co nowoczesność zamierza zniszczyć.
Ten sukces, bez wątpienia doskonały, został urzeczywistniony w różnych nagrodach otrzymanych przez Toledo Park. Od momentu otwarcia w 2019 roku, międzynarodowa społeczność parków i rekreacji nagrodziła Puy du Fou ponad 23 razy, co czyni go najczęściej nagradzanym parkiem w historii zaledwie kilka lat temu. Właśnie z tego powodu firma zamierza poszerzać swoje granice. W uwagach de la Filliona, „Formuła sukcesu Puy du Fou wkrótce dotrze do innych części świata. Włochy, Polska, Anglia… Wszystkie te kraje mają historię, z której są dumni ich obywatele i którą można przekazać poprzez występy ». Chociaż oczywiście nie dogadujemy się z Anglią.
Nowy sezon ze wspaniałymi wiadomościami
Od 1 kwietnia w parku pojawią się trzy nowe pokazy. The selección of historys, de la que se encarga personalmente Erwan de la Villéon, se rige por la calidad: «El cteririo Principal es la calidad de la historia, en ofrecer specáculos que emocionen y cuyos personajes sean capaces de emocionar a vivir un viaje en czas. Poprzez nasze spektakle chcemy przywrócić lokalne tradycje, które zostały w jakiś sposób utracone w wyniku globalizacji. Ludzie nie znają swoich korzeni».
Powiedział, że nowy sezon będzie zawierał trzy świetne nowości: Pij zagadkę Jest włączony do show Toledo Park i zabierze widzów do wielkości królestwa Wizygotów i króla Ricardo. A oprócz tych nowatorskich pokazów, publiczność będzie mogła się dobrze bawić Martwa natura kapitana (co pozwala dzielić lunch z kapitanem Tercios de Flandes) i Jak ojciec… Krótko mówiąc, trzy różne oferty uzupełniają już klasyczne numery tego parku rozrywki: Ostatnia piosenka (o przygodach Cid Campeador), Pióro i miecz (który przywraca postać Lope de Vega), Poza morzem oceanu (z udziałem Krzysztofa Kolumba podczas jego wyprawy do Nowego Świata), The Magnificent Hodowla sokołów dla królów (z ponad 200 ptakami drapieżnymi) i wspaniałym nocnym show Toledo senEkscytująca podróż przez ponad 1500 lat naszej historii.
Firma, która, jak pamiętam, narodziła się kilkadziesiąt lat temu na południu Francji, wkroczyła do świata kina nieco ponad dwa miesiące temu. A jeśli „Vencer o Morir” miał swoją premierę we Francji 25 stycznia, to już dziś mamy nadzieję, że wkrótce jeden z najbardziej niesamowitych odcinków zostanie pokazany na ekranach w Hiszpanii. Nie udzielamy lekcji moralnych ani historycznych, ale przekazujemy pragnienie wiedzy.Mówi Erwan de la Fillion, którego największym sukcesem będzie pozostawienie widzów z serialem i filmami, którzy chcą wrócić. W tym samym duchu założyciel międzynarodowej korporacji, Philippe de Villiers, zapewnił jakiś czas temu, że łzy opinii publicznej będą największym atutem firmy. Dziś możemy to powiedzieć bez cienia wątpliwości Sytuacja biznesowa w Puy du Fou jest w nadmiarze.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”